Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
en ook ni voor ons milieu want dat zijn vluchtige solventen
ik gebruik een gechambreerde fles water, want ne krabber trekt krassen op mijn voorruit, ik kijk wel goed uit dat ik niet te veel op de rubbers mors, anders plakt hij de volgende dag dicht
stomme aflevering, het valt echt wel op dat ze een reeks hebben proberen te maken met al hun "afval". Wel ergerlijk hoe bij diene met zijnen hond de nadruk op het feit dat hij met een BMW reed gelegd werd. Wel grappig dat diene bijna zat te bleiten bij de flikken, maar ik kon hem wel begrijpen dat hij zijn hond wou verzorgen.
Trok op niets die zijn uitleg! Ik wil hem nog eens horen nadat hij met zijn kop tegen zijn stuur is gevlogen!
"Ah ja, de meeste worden weggeslingerd van het ongeval als ze geen gordel dragen. Daardoor worden ze gered en zijn ze niet meer in het ongeval betrokken...."
Dan krijgen ze hun getunede racekar op hunne kop! Dat ie keer dagske met mijn zus meegaat in de MUG...
Leuk toch om te zien dat ze ne snelle chauffeur niet kunnen volgen hehehehe. En hem kwijt zijn, mooi zo. Die man gebruikte richtingaanwijzers 's nachts, zonder dat iemand anders op de baan was, respect. Goeie chauffeur die gewoon ff te snel rijdt.
Nogmaals hehehehe, een vrouw die peist da se 110 mag op een gewone baan WTF? Zalige humor .
Leuk toch om te zien dat ze ne snelle chauffeur niet kunnen volgen hehehehe. En hem kwijt zijn, mooi zo. Die man gebruikte richtingaanwijzers 's nachts, zonder dat iemand anders op de baan was, respect. Goeie chauffeur die gewoon ff te snel rijdt.
Nogmaals hehehehe, een vrouw die peist da se 110 mag op een gewone baan WTF? Zalige humor .
Den Billie.
Hmm, da eerste had ik wel willen zien, maar ik was zelf op de Ring aan het rijden
Da snap ik niet zene, jaarlijks naar de controle, en die banden zo versleten krijgen ... 50.000 km per jaar zeker, en hoe !
Die banden zullen mischien nog een dikke 2mm diep geweest zijn bij de keuring, en ze zullen gedacht hebben ==> het is toch maar een vrouw en die rijdt toch niet hard.
Dat waren toch niet de origineel velgen! Gewoon gekeurd met de standaardvelgen en daarna die dikke janten (met versleten banden) er terug op
Wel, van die praktijken vind ik schandalig.
Ik vind dat de politie regelmatige controles zou mogen uitvoeren om te controleren op versleten banden en op de bandendruk.
Zijn je banden echt versleten dan heb je 2 weken de tijd om je banden te laten wisselen, en na 2 weken breng je je oude banden binnen bij de politie + 2€ recupel-bijdrage.
Ik vind dat de politie regelmatige controles zou mogen uitvoeren om te controleren op versleten banden en op de bandendruk.
Zijn je banden echt versleten dan heb je 2 weken de tijd om je banden te laten wisselen, en na 2 weken breng je je oude banden binnen bij de politie + 2€ recupel-bijdrage.
Banden niet gewisseld ==> 150€ boete.
geen behoefte om verkeersminister te worden? Ik vind je ideeen vaak schitterend.
Comment