Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zware voet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die spuitbussen zouden niet goed voor de lak zijn

... dus die dingen ook niet op de mijne

Comment

• Daarom dat ik het bij mijne A3 ook niet of toch zo weinig mogelijk ga gebruiken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
        Die spuitbussen zouden niet goed voor de lak zijn
        en ook ni voor ons milieu want dat zijn vluchtige solventen

ik gebruik een gechambreerde fles water, want ne krabber trekt krassen op mijn voorruit, ik kijk wel goed uit dat ik niet te veel op de rubbers mors, anders plakt hij de volgende dag dicht

Comment

• stomme aflevering, het valt echt wel op dat ze een reeks hebben proberen te maken met al hun "afval". Wel ergerlijk hoe bij diene met zijnen hond de nadruk op het feit dat hij met een BMW reed gelegd werd. Wel grappig dat diene bijna zat te bleiten bij de flikken, maar ik kon hem wel begrijpen dat hij zijn hond wou verzorgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
            Trok op niets die zijn uitleg! Ik wil hem nog eens horen nadat hij met zijn kop tegen zijn stuur is gevlogen!
            "Ah ja, de meeste worden weggeslingerd van het ongeval als ze geen gordel dragen. Daardoor worden ze gered en zijn ze niet meer in het ongeval betrokken...."

Dan krijgen ze hun getunede racekar op hunne kop! Dat ie keer dagske met mijn zus meegaat in de MUG...

Comment

• Vanavond is er weer... zware voet

Comment

• ik volg het niet meer, laatste keren was toch echt slecht

Comment

Vanavond is er weer... zware voet
                  In de reclame heb ik opgemerkt dat het wss weer een "beetje" interessanter wordt . oOHja kzal zien of ik ga kijken !

Comment

• Leuk toch om te zien dat ze ne snelle chauffeur niet kunnen volgen hehehehe. En hem kwijt zijn, mooi zo. Die man gebruikte richtingaanwijzers 's nachts, zonder dat iemand anders op de baan was, respect. Goeie chauffeur die gewoon ff te snel rijdt.

Nogmaals hehehehe, een vrouw die peist da se 110 mag op een gewone baan WTF? Zalige humor .

Den Billie.
                    Last edited by ; 01/10/2005, 22:13.

Comment

• sjonge, die kerel die daar op de baan stond te babbelen.

Met de moto rijden, maar geen rijbewijs, geen verzekering,....
                      A Twist of the Wrist

Comment

• Amai, die madam met haar groene BMW! Die banden die zagen er echt uit gelijk in de formule 1. Totaal geen profiel in !

Comment

• Weeral eens vergeten... zenden ze daar heruitzendingen van uit tijdens de week?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie
                            Leuk toch om te zien dat ze ne snelle chauffeur niet kunnen volgen hehehehe. En hem kwijt zijn, mooi zo. Die man gebruikte richtingaanwijzers 's nachts, zonder dat iemand anders op de baan was, respect. Goeie chauffeur die gewoon ff te snel rijdt.

Nogmaals hehehehe, een vrouw die peist da se 110 mag op een gewone baan WTF? Zalige humor .

Den Billie.
                            Hmm, da eerste had ik wel willen zien, maar ik was zelf op de Ring aan het rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hanzzz
                              Amai, die madam met haar groene BMW! Die banden die zagen er echt uit gelijk in de formule 1. Totaal geen profiel in !
                              Da snap ik niet zene, jaarlijks naar de controle, en die banden zo versleten krijgen ... 50.000 km per jaar zeker, en hoe !

Het waren maar de achterbanden zene, die 50.000 km zullen niet in de winter gereden zijn dan, misschien kwam ze terug van de 2752 rondjes op de Ring !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2
                                Da snap ik niet zene, jaarlijks naar de controle, en die banden zo versleten krijgen ... 50.000 km per jaar zeker, en hoe !

Die banden zullen mischien nog een dikke 2mm diep geweest zijn bij de keuring, en ze zullen gedacht hebben ==> het is toch maar een vrouw en die rijdt toch niet hard.
                                A Twist of the Wrist

Comment

• Dat waren toch niet de origineel velgen! Gewoon gekeurd met de standaardvelgen en daarna die dikke janten (met versleten banden) er terug op

Comment

• Met welke wagen slaagde de overtreder te ontsnappen in die eerste clipje (had het niet gezien)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                                      Met welke wagen slaagde de overtreder te ontsnappen in die eerste clipje (had het niet gezien)
                                      Ik heb er ook niet op gelet . Maar goed, om van die Volvo weg te rijden moet je al geen sportwagen hebben hé... Ik rij ze hier in Balegem waarschijnlijk ook wel los met mijn *ochottekes* 80 pk.

Den Billie.

Comment

Dat waren toch niet de origineel velgen! Gewoon gekeurd met de standaardvelgen en daarna die dikke janten (met versleten banden) er terug op
                                        Wel, van die praktijken vind ik schandalig.

Ik vind dat de politie regelmatige controles zou mogen uitvoeren om te controleren op versleten banden en op de bandendruk.

Zijn je banden echt versleten dan heb je 2 weken de tijd om je banden te laten wisselen, en na 2 weken breng je je oude banden binnen bij de politie + 2€ recupel-bijdrage.

Banden niet gewisseld ==> 150€ boete.
                                        A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                                          Wel, van die praktijken vind ik schandalig.

Ik vind dat de politie regelmatige controles zou mogen uitvoeren om te controleren op versleten banden en op de bandendruk.

Zijn je banden echt versleten dan heb je 2 weken de tijd om je banden te laten wisselen, en na 2 weken breng je je oude banden binnen bij de politie + 2€ recupel-bijdrage.

Banden niet gewisseld ==> 150€ boete.

geen behoefte om verkeersminister te worden? Ik vind je ideeen vaak schitterend.

Comment

Working...
                                          X