Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zware voet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik let er wel op hoor want ik vind dat ook niet zo leuk dat elke BMW rijder da imago heeft... Maar het is een feit dat wanneer ik op de autosnelweg met die stillekes aan vargane glorie een auto nader dat die zich sneller aan de kant zal schieten dan moest ik afkomen met de nieuwe golf van m'n vriendin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda
      Ik let er wel op hoor want ik vind dat ook niet zo leuk dat elke BMW rijder da imago heeft... Maar het is een feit dat wanneer ik op de autosnelweg met die stillekes aan vargane glorie een auto nader dat die zich sneller aan de kant zal schieten dan moest ik afkomen met de nieuwe golf van m'n vriendin.
      Ik ga voor een BMW zeker niet sneller aan de kant, ik laat me door niemand opjagen.

Comment

• altijd commentaar hé, ik zeg ook niet dat ik da verwacht dat iedereen voor een BMW aan de kant ga ik zeg alleen dat ik al gemerkt heb dat wanneer iemand in zijn achteruitkijkspiegel een BMW ziet afkomen nogal dikwels es naar het tweede of eerste zal gaan terwijl wanneer ze een golf zien afkomen dat men dat niet zo snel zal doen.

Oja en voor alle duidelijkheid met in de spiegel zien afkomen bedoel ik niet tegen zijn bumper kleven!!!

Comment

• Heb geen zin om alle blz na te lezen maar is er een link waar ik de uitzendingen online kan bekijken?? Vroeger was die er op de VTM site maar ik vind hem niet terug...
          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER
            Heb geen zin om alle blz na te lezen maar is er een link waar ik de uitzendingen online kan bekijken?? Vroeger was die er op de VTM site maar ik vind hem niet terug...
            volgens mij zijn ze nergens niet meer te downloaden !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda
              altijd commentaar hé, ik zeg ook niet dat ik da verwacht dat iedereen voor een BMW aan de kant ga ik zeg alleen dat ik al gemerkt heb dat wanneer iemand in zijn achteruitkijkspiegel een BMW ziet afkomen nogal dikwels es naar het tweede of eerste zal gaan terwijl wanneer ze een golf zien afkomen dat men dat niet zo snel zal doen.

Oja en voor alle duidelijkheid met in de spiegel zien afkomen bedoel ik niet tegen zijn bumper kleven!!!

BMW's (vooral de oudere) hebben dan ook een agressieve uitstraling.

Waarmee ik zeker niets slechts mee bedoel hè
              nls2000

Comment

• zware voet om 22.20 ! En ik vind het wel er weer op vooruit gegaan !

Comment

• heeft er gisteren iemand gekeken? Deed er een blauwe celica mee met een hoge spoiler op?

Comment

• ja die celica deed mee, hij kon geen, bochten pakken

Comment

• die moest opletten of hij vloog eruit

Comment

• Om nog maar te zwijge over da jong gastje me zijn Polo'tje.. Alsof dat em nog ni lelijk genoeg was, staken zijn banden der ook nog kweet-ni-hoe ver uit..
                        Hij had toch ff dikke pech da ze hem nadien terug tegenkwamen

Comment

• Ja ik heb gisteren ook gekeken

Die ouwe mens die amper een ademtest kon afnemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
                            Ja ik heb gisteren ook gekeken

Die ouwe mens die amper een ademtest kon afnemen
                            Jan da vond ik ook wel goed. het was bijna weigering

Comment

• idd, da 'boerke' ik dacht eerst dat die der me aant lache was maar die kon der precies ni van over dat em gwn moest blazen en niet eerst zuigen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C
                                ja die celica deed mee, hij kon geen, bochten pakken
                                geen bochten pakken??? leg uit.

Comment

• Miljaar gemist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alexen
                                    geen bochten pakken??? leg uit.
                                    Die kwam redelijk snel afgestoven voor nen bocht en in dien bocht ging hem me z'n 2 voete op de middelste pedaal staan

Comment

• Wat een vernedering voor die gast met z'n Celica
                                      nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
                                        Wat een vernedering voor die gast met z'n Celica
                                        Mja, in feite wel want die zag nogal rood

Comment

• Precies dat de "zware voet"-uitzendingen sinds ze op woendag doorgaan, beter zijn?! Heb er wel nog niet naar kunnen kijken

Comment

Working...
                                          X