Ik let er wel op hoor want ik vind dat ook niet zo leuk dat elke BMW rijder da imago heeft... Maar het is een feit dat wanneer ik op de autosnelweg met die stillekes aan vargane glorie een auto nader dat die zich sneller aan de kant zal schieten dan moest ik afkomen met de nieuwe golf van m'n vriendin.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
zware voet
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ZondaIk let er wel op hoor want ik vind dat ook niet zo leuk dat elke BMW rijder da imago heeft... Maar het is een feit dat wanneer ik op de autosnelweg met die stillekes aan vargane glorie een auto nader dat die zich sneller aan de kant zal schieten dan moest ik afkomen met de nieuwe golf van m'n vriendin.
Comment
-
altijd commentaar hé, ik zeg ook niet dat ik da verwacht dat iedereen voor een BMW aan de kant ga ik zeg alleen dat ik al gemerkt heb dat wanneer iemand in zijn achteruitkijkspiegel een BMW ziet afkomen nogal dikwels es naar het tweede of eerste zal gaan terwijl wanneer ze een golf zien afkomen dat men dat niet zo snel zal doen.
Oja en voor alle duidelijkheid met in de spiegel zien afkomen bedoel ik niet tegen zijn bumper kleven!!!
Comment
-
Heb geen zin om alle blz na te lezen maar is er een link waar ik de uitzendingen online kan bekijken?? Vroeger was die er op de VTM site maar ik vind hem niet terug...The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zondaaltijd commentaar hé, ik zeg ook niet dat ik da verwacht dat iedereen voor een BMW aan de kant ga ik zeg alleen dat ik al gemerkt heb dat wanneer iemand in zijn achteruitkijkspiegel een BMW ziet afkomen nogal dikwels es naar het tweede of eerste zal gaan terwijl wanneer ze een golf zien afkomen dat men dat niet zo snel zal doen.
Oja en voor alle duidelijkheid met in de spiegel zien afkomen bedoel ik niet tegen zijn bumper kleven!!!
BMW's (vooral de oudere) hebben dan ook een agressieve uitstraling.
Waarmee ik zeker niets slechts mee bedoel hènls2000
Comment
Comment