Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zware voet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69
    Om nog maar te zwijge over da jong gastje me zijn Polo'tje.. Alsof dat em nog ni lelijk genoeg was, staken zijn banden der ook nog kweet-ni-hoe ver uit..
    Hij had toch ff dikke pech da ze hem nadien terug tegenkwamen
    Dat was dus erg.
    waarom bekeuren ze die niet?!!!!!
    Ze houden hem tegen voor zijn veel te brede velgen, en zien dat hij al een opmerking had voor zijn ontbrekende nummerplaatverlichting.
    Jamaar ik heb die zo gekocht Het dwaaste excuus in tijden
    Wat doen ze?
    tis niets manneke, kom gewoon eens ons alles laten zien. (nummerplaatverlichting, te brede zonneband en goedgekeurde velgen)
    2maand later:
    nog altijd diezelfde velgen, zonder verlichting en de zonneband zal er ook wel nog ophangen.
    Zijn excuus,
    jamaar die liggen er sinds gisteren juist op. en beginnen kakken of van alles en nog wat.
    Wat doen ze?
    tis niets manneke kom alles gewoon eens laten zien

Mo jongens toch, die had 3processen aan zijn been van in het begin. en de tweede keer nog eens 3. Ze hadden dat beter gedaan. Dan zal hij het wel leren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
      Ja ik heb gisteren ook gekeken

Die ouwe mens die amper een ademtest kon afnemen
      Ja, dieje met dienen mercedes. Hij bleef maar zuigen maar toen de agent zei dat weigeren strafbaar was dan kon hij het ineens wel hé . Ook een fragment over een dronken man die 75 reed waar je 50 mocht, die van een feestje kwam. De politie hield hem tegen en het eerste wat hij deed was piesen. Hij heeft geluk gehad, ik dacht echt dat ze hem nog een boete gingen geven voor wildplassen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa
        Ja, dieje met dienen mercedes. Hij bleef maar zuigen maar toen de agent zei dat weigeren strafbaar was dan kon hij het ineens wel hé . Ook een fragment over een dronken man die 75 reed waar je 50 mocht, die van een feestje kwam. De politie hield hem tegen en het eerste wat hij deed was piesen. Hij heeft geluk gehad, ik dacht echt dat ze hem nog een boete gingen geven voor wildplassen.
        ik had er eigenlijk stillekes op gehoopt da ze hem daarvoor een boete zoude geve

maar langs den andere kant vondt ik het ook wel triestig da die kindere te voet naar huis moesten, had een van die politie agenten niet gewoon me die wage van dieje meneer naar zijn huis kunnen rijde? zodat toch die kindere veilig thuis gerake. of mag een politie agent dat niet?
        Last edited by ; 03/11/2005, 17:49. Reden: foutje

Comment

• Zijn zus was er toch bij?
          Hij heeft idd nog geluk gehad. Van mij zou hij nog een boete voor wildplassen gehad hebben.
          Plus een communiefeest? Diene zat daar in zijne training.

Kon het mij zo voorstellen.
          "allé laat mij naar huis gaan met de kinderen, want de vrouw is nog niet thuis. Mijn zus kan die niet in bed stoppen."
          en als ze daar aan toegeven het volgend excuus zeker.

"Jamaar wacht nog 5minuten, dan komt mijn vrouw thuis."

Neeneen, de zus naar huis met de kinderen, ofwel de kinderen mee naar het bureel.
          zo erg is dat toch niet.

Comment

• Had toch wel respect voor die fllik wat dat polo'tje tegenhield... die gaf 2 waarschuwingen zonder een pv op te maken... de keren dat ze mij tegenhielden was het altijd direkt prijs, mij hebben ze nog nooit een waarschuwing gegeven altijd direkt een pv...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sylvester
              Had toch wel respect voor die fllik wat dat polo'tje tegenhield... die gaf 2 waarschuwingen zonder een pv op te maken... de keren dat ze mij tegenhielden was het altijd direkt prijs, mij hebben ze nog nooit een waarschuwing gegeven altijd direkt een pv...
              Op zich is dat zeer erg voor u maar denk dat het bij die gast met de Polo (als je de wagen zo nog kon noemen) het enigste is wat een effect zou kunnen hebben...

Als je reeds gewaarschuwd bent (wat toen ook al geluk hebben is) denk je toch wel 2 keer na, veronderstel ik.

Comment

• Die gast met zijn polo ging van mij zeker geen 2 keer een waarschuwing gekregen hebben. Er zijn er al die voor veel minder beboet worden. De politie moet leren consequent zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
                  Precies dat de "zware voet"-uitzendingen sinds ze op woendag doorgaan, beter zijn?! Heb er wel nog niet naar kunnen kijken
                  Ze zijn er zeker op vooruit gegaan !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GolfDriver
                    Die gast met zijn polo ging van mij zeker geen 2 keer een waarschuwing gekregen hebben. Er zijn er al die voor veel minder beboet worden. De politie moet leren consequent zijn.
                    Idd al voor veel minder ! Geen reflectoren op je wielen ! Terwijl de lichten helemaal in orde waren !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
                      Idd al voor veel minder ! Geen reflectoren op je wielen ! Terwijl de lichten helemaal in orde waren !
                      Of 32 in zone 30 = € 50. Maar zo'n inbreuk tot 2 maal toe laten voor wat het is. Typisch België zullen we maar zeggen zeker.

Comment

• Pfff, dan is de politie is wat gewilliger, dan nog klaagt men

Het is toch juist goed dat ze niet met boetes smijten... Het is ook niet zo dat die gast met z'n Polo daar zotte toeren aan 't uithalen was hè...
                        nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
                          Pfff, dan is de politie is wat gewilliger, dan nog klaagt men

Het is toch juist goed dat ze niet met boetes smijten... Het is ook niet zo dat die gast met z'n Polo daar zotte toeren aan 't uithalen was hè...
                          Dan moeten ze voor iedereen gewilliger zijn, vind ik.

Comment

• Idd, maar dan is het toch goed om te weten dat er een kleine kans bestaat dat je geen boete krijgt. Het hangt gewoon af van de flik hè.
                            nls2000

Comment

Pfff, dan is de politie is wat gewilliger, dan nog klaagt men

idd Maar bij de eerste waarschuwing moest hij dat al veranderd hebben hé !

Maar in mijn geval kreeg ik direct een boete omdat er geen reflectoren in me wiel zaten ! Sorry hoor mijn lichten waren in orde waarom dan nog reflectoren ? Geef me een waarschuwing en vijf dagen te tijd en ik kom het tonen op het bureau maar direct een boete ! Sorry hoor dan !

Comment

• Gefrustreerde agenten hè...
                                nls2000

Comment

Gefrustreerde agenten hè...
                                  Of machtsmisbruik in bepaalde gevallen. Pas op ... ik scheer ze niet allemaal over dezelfde kam want er zitten ook goeie tussen, zeker weten.

Comment

Gefrustreerde agenten hè...
                                    Gefrustreerd of niet ! Ik moet ook niet afkomen in school en mijn boekentas tegen het gezicht van een medeleerling/leraar/directeur gooien.. En dan zeggen kben gefrustreerd ! Als ze willen gefrustreerd zijn rukt je dan een beetje af in de kombi op je collega !

Comment

• Kan je de uitzendingen nog online bekijken?!?
                                      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                      BMW F10 520da 2012
                                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• belachelijk eigenlijk
                                        degene die veeeel te hard rijden komen er vanaf met 175€ boete. en degene die in mijn ogen minder verkeerd deed (nog inhalen van vrachtwagen op invoegstrook(oké hij heeft juist nog met 1 wiel op de pechtstrook gereden)) krigt een rijverbod en minimum 550€ boete
                                        Begrijpe wie begrijpe kan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER
                                          Kan je de uitzendingen nog online bekijken?!?
                                          niemand die het weet? Normaal krijg je hier binnen de minuut een antwoord
                                          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                          BMW F10 520da 2012
                                          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Working...
                                          X