Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zware voet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER
    niemand die het weet? Normaal krijg je hier binnen de minuut een antwoord
    Hier komt mijn antwoord binnen de minuut: ik weet het niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
      Hier komt mijn antwoord binnen de minuut: ik weet het niet
      Toch iemand op wie je kan rekenen
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER
        Toch iemand op wie je kan rekenen
        Ik denk het niet !

Zware voet vond ik redelijk... Die brommertjes waren wel de max !

Comment

• Niemand aan het kijken?

Grtz
          Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24
            Niemand aan het kijken?

Grtz
            Op de bmw na niet veel soeps... Alhoewel die bmw had een m-logo...Mjah in totaal geen zak waard .

Comment

• Ik heb het gezien... idd niet veel soeps Gelukkig was het laatste stuk wel goed: met die kerel zijne witte BMW

Comment

• Knappe velgen op die BMW race car

M3 CSL velgen zeker?
                nls2000

Comment

• wel raar dat die deur daar volledig uit was.
                  en als hij wegreed stond die daar weer op.
                  net zoals de voorbumper.

waarschijnlijk kit-car zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
                    Ik heb het gezien... idd niet veel soeps Gelukkig was het laatste stuk wel goed: met die kerel zijne witte BMW
                    Zo lame de tweede keer gestekt...Maar dan lieten ze die golf rijden die vier keer over de witte lijn had gereden !

Comment

• Het was weer wat gisteren

Enkel die opname van die dronken man was echt goed vond ik.

Die politieagente altijd zo beleefd ja aan het antwoorden, met zatte mensen is dat geen sinecure...

1 ding vind ik wel vrij ontoelaatbaar: op een gegevn moment zei (Freddy denk ik) een agent het volgende : Wat vind u slecht?

Blijkbaar geen talenknobbels bij VTM toen dit zo op de ondertiteling verscheen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
                        Het was weer wat gisteren

Enkel die opname van die dronken man was echt goed vond ik.

Die politieagente altijd zo beleefd ja aan het antwoorden, met zatte mensen is dat geen sinecure...

1 ding vind ik wel vrij ontoelaatbaar: op een gegevn moment zei (Freddy denk ik) een agent het volgende : Wat vind u slecht?

Blijkbaar geen talenknobbels bij VTM toen dit zo op de ondertiteling verscheen...
                        Gisteren zat er wel één herhaling tussen en dat was het laatste ! Die brommers had ik al gezien ! Die mercedes vond ik wel hard gaan terwijl ik de vito toch gevaarlijker vond !

Comment

• Die mannen met hunne clio en ibiza

Comment

• Alle we hebben nen blijtsmoel, alle toch bekan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
                              Die mannen met hunne clio en ibiza
                              Dat was nochtans al een oude episode uit zware voet,toch al 2 jaar geleden minstens.
                              Inspiratie is precies op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
                                Die mannen met hunne clio en ibiza
                                Ja die stonden duidelijk ook niet op de eerste rij toen het verstand werd uitgedeeld...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda
                                  Ja die stonden duidelijk ook niet op de eerste rij toen het verstand werd uitgedeeld...
                                  en toen de kapsels werden uitgedeeld moest die cliorijder het stellen met wat samenraapseltjes

Comment

• net ontdekt dat vtm de filmpjes nog op hun server heeft staan, mits wat gefoefel in deze url zal je er wel meer kunnen zien:

afl bij de nummers kleiner dan 10 moet je voor je getal een nul zetten, dus 01, en bij p zet je het nummerke van clip
                                    Last edited by ; 01/12/2005, 19:49.

Comment

• Het zijn idd herhalingen en was me die streetrace wel bekend !
                                      Die kérèl die begon te wenen heeft zijn lesje wel geleerd en zal het nu wel laten zo'n snelheden te halen... Hij zag toch zijn geld verloren gaan voor niets !

Ps: woensdag een anonieme politie wagen gespot die bezig was met een "wilde" achtervolging achter een golfje die zonder lichten reed ( was 7en s'avonds) en maar blijven rijden zei die golf !

Het betreft hier een grijze opel vectra nieuw model !

Comment

• er rijden tegenwoordig zeer veel anonieme wagens.
                                        op het stuk tussen de ring van antwerpen en de nederlandse grens (E 19) rijden er nu ook een grijze audi A4 en een blauwe peugeot 406 buiten de geschilderde wagens.

Comment

• laatst zelfs een witte VW Sharan gezien maar dan zonder strepe en lichten op, wel met politie in uiteraard :p

Comment

Working...
                                          X