Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
pff vorige week tijdens het zappen ook plots iemand gezien die ik ken (Nathalie) , blijkbaar zijn die opnames toch al een tijd gelden gebeurd ,want ze heeft al een tijd een andere vrijer
pff vorige week tijdens het zappen ook plots iemand gezien die ik ken (Nathalie) , blijkbaar zijn die opnames toch al een tijd gelden gebeurd ,want ze heeft al een tijd een andere vrijer
Blijkbaar toch de moeite om eens die superkarren te zien en te horen... ik heb anders wel betere en leukere zaken om mij s'avonds mee bezig te houden dan naar tevee te kijken.
Blijkbaar toch de moeite om eens die superkarren te zien en te horen... ik heb anders wel betere en leukere zaken om mij s'avonds mee bezig te houden dan naar tevee te kijken.
et was niet echt de moeite om daarvoor 1 uur naar zoiets te kijken enfin op vrijdagavond mag het niveau wel eens wat lager zijn
En zeggen dat ze me ook aangesproken hebben om mee te doen. Enkel voor die lambo had ik het wel willen doen. M'n vriendin zag dat restylen echter niet zo zitten...
American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment