Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
kvind een range toch wat meer klasse hebben hoor, en neen simon dit is geen aanval tegen u, ver van. Het toont gewoon aan dat homo's mss wel eens zoals ze zeggen het meeste smaak, klasse hebben.
en voor alle duidelijkheid: ik heb meer dan anderhalf jaar een vriendin
kvind een range toch wat meer klasse hebben hoor, en neen simon dit is geen aanval tegen u, ver van. Het toont gewoon aan dat homo's mss wel eens zoals ze zeggen het meeste smaak, klasse hebben.
en voor alle duidelijkheid: ik heb meer dan anderhalf jaar een vriendin
neen het is niet erfelijk. hij heeft gewoon soms van die verwijfde trekken (vb met pinkje omhoog zijn pint drinken..)
back on-topic nu
hmmmm totally uncool
Komde daar dan stoer toe met uw pa en zijn coole cayenne op cafe al uw maten aan uw voeten. Dan begint uw pa met zijn pink omhoog pinten te heffen en zeggen uw maten " simon talk to the hand, my face ain't listening "
Komde daar dan stoer toe met uw pa en zijn coole cayenne op cafe al uw maten aan uw voeten. Dan begint uw pa met zijn pink omhoog pinten te heffen en zeggen uw maten " simon talk to the hand, my face ain't listening "
Daarnet die aflevering gezien met de SLR, enz. Diene kerel is ook wel een schande zenne, da noemt zich autoverkoper en dan gaat em tegen een van die grieten verkondigen dat er in de Jaguar X-type nen 2.2diesel steekt, terwijl het nen 2.0 is. Bij diene zou ik zeker een wagen kopen...
Comment