Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fast N' Loud (Gas Monkey Garage)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fast N' Loud (Gas Monkey Garage)

Zijn er hier nog mensen die dit programma volgen op Discovery Channel? Ik vind het zalig om naar te kijken.

Gisteren voor de eerste keer gezien. Lijkt me allemaal wat te geacteerd maar wel leuk entertainment
    BMW X5 45e

Comment

Ik kijk er af en toe naar.
      Vind het wel de max.

Maar ik kijk ook naar Chasing Classic Cars, Fifth Gear, Top Gear, Wheeler Dealers, Classic Car Rescue, Texas Car Wars, World's Thoughest Trucker, Café Racer... om maar een paar voorbeelden te noemen.

Comment

ik volg het ook. Nogal Amerikaans theatraal, maar wel een leuk tijdverdrijf.
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Kheb ze allemaal gezien, is wel goed. Maarja typisch amerikaans hè, veel show.
          2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

idd, leuke show om te volgen.
            Heeft wel wat connecties hier in Europa en G.B.
            Wat ik prachtig vind, zijn die grote boerderijen waar massa's wagens staan te wachten op een redder, vind je hier niet meer...

Comment

Vind ik een van de betere, veel minder show dan West Coast, overhaulin en anderen.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

heb ook al een paar afleveringen gevolgd en zoals eerder aangehaald ==> typisch Amerikaans
                2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Working...
                X