Mededeling

Collapse
No announcement yet.

de allerslechtste chauffeur seizoen 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de allerslechtste chauffeur seizoen 2

op 8.50 kijken.....

Beelden lijken mij versneld? Ze rijdt precies wel 90 en aan de schade te zien was dat helemaal niet het geval..

Comment

Heb mij altijd laten vertellen dat rij-examen in Nederland veel zwaarder was dan in België. Als je dit ziet, zou je't niet aannemen.
      Nederlanders en voorrang van rechts....die denken er niet bij na hé...nemen hem gewoon. En terecht trouwens.

Comment

goed gekeken, goede aangepaste snelheid...
        Jammer dat een (op het eerste gezicht toch) mooie oldtimer het gelag moet betalen.
        Je kan de heer in de oldtimer moeilijk iets kwalijk nemen want hij kon op het moment van zijn beslissing om door te rijden niet zien of de blonde kip kwam aangevlamd. Baan vrij voor hem, dus doorrijden. Had zij trager gereden en de ogen op de weg had gehad was dit nooit gebeurd. En wat doet die andere kip langs haar: niets!
        www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
          Beelden lijken mij versneld? Ze rijdt precies wel 90 en aan de schade te zien was dat helemaal niet het geval..
          het was dan ook een volvo,....

Comment

Idd, zo'n oude Volvo is gewoon een tank. Dat Swiftje is rijp voor de sloop.

Comment

Ik heb onlangs de reeks gezien op youtube (tijd teveel ) en ik dacht dat ze 60-70 reed.
              Respect wel voor die eigenaar van die Volvo dat hij zo rustig bleef.
              De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
              1990 Volvo 344
              1991 Mercedes W124 230CE
              2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
              1980 Volkswagen Derby CLS
              1990 Mercedes W124 230CE
              2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

Idd, ik zou da wijf iet aandoen.
                Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                Current:
                1987 Mercedes-Benz W124 200D
                1979 Mercedes-Benz W123 280E
                1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                Ex:
                1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                1976 Mercedes-Benz W123 250
                1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                1980 Mercedes-Benz W123 280
                1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

"kunnen we dit niet gewoon even terugdraaien,...."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                    Ik heb onlangs de reeks gezien op youtube (tijd teveel ) en ik dacht dat ze 60-70 reed.
                    Respect wel voor die eigenaar van die Volvo dat hij zo rustig bleef.
                    Idem, en ik moet zeggen, het is echt de moeite. Allemaal mensen die in mijn ogen hun rijbewijs zouden mogen inleveren. Toch aan het begin van het programma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
                      Idem, en ik moet zeggen, het is echt de moeite. Allemaal mensen die in mijn ogen hun rijbewijs zouden mogen inleveren. Toch aan het begin van het programma.
                      Hier komde zo'n stoten ook tegen ze.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                        Heb mij altijd laten vertellen dat rij-examen in Nederland veel zwaarder was dan in België. Als je dit ziet, zou je't niet aannemen.
                        Nederlanders en voorrang van rechts....die denken er niet bij na hé...nemen hem gewoon. En terecht trouwens.
                        in nederland heb je recht op voorrang van rechts, maar je mag hem niet afdwingen zoals in belgie. hier ben je dan altijd in recht maar in nederland niet, als die persoon op pakweg 20meter van u af is en jij neemt je voorrang ben jij in fout omdat je een ongeval hebt veroorzaakt, dit itt belgie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                          Hier komde zo'n stoten ook tegen ze.

Sent from my iPhone using Tapatalk
                          Natuurlijk, dat weet ik maar al te goed. En ze halen er de ergste gevallen ook wel uit. En er is ook niet veel aan te doen, tenzij regelmatig proeven laten doen. Maar dat is dan weer geldklopperij, en veel werk.

Comment

Dat is toch al een (lang) bekend filmpje ? Die man hebben ze nog gefilmd net na dat ongeval..........was jaren bezig met die auto en komt er net iemand van dat programma tegen gereden......je zou bijna een moord begaan op zo'n moment

Comment

Idd, heb t een paar jaar geleden op tv gezien, man stond in tranen, jaren werk voor niets
                              Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                              Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                              Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                in nederland heb je recht op voorrang van rechts, maar je mag hem niet afdwingen zoals in belgie. hier ben je dan altijd in recht maar in nederland niet, als die persoon op pakweg 20meter van u af is en jij neemt je voorrang ben jij in fout omdat je een ongeval hebt veroorzaakt, dit itt belgie
                                Was ik niet van op de hoogte, maar ik weet toch dat men in Nederland, veel consequenter zijn voorrang "neemt", dan in België
                                Met zo'n snelheid door een woonwijk rijden, is in Nederland dus absoluut not done. Ook in België niet, trouwens

Comment

Working...
                                X