Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pimp My Ride

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

nog een kleine bedenking : aan de wagens te zien, gaat het toch altijd om "redelijk arme" mensen (studenten, mensen die het niet breed hebben, ...)?

ze geven die mensen dan dikke 18"-velgen. of op nen jeep dikke off-roadwielen.
    maar.... betaal daar maar ns vier nieuw banden voor hé....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door manos
      nog een kleine bedenking : aan de wagens te zien, gaat het toch altijd om "redelijk arme" mensen (studenten, mensen die het niet breed hebben, ...)?

Zoiets weet je op voorhand hé. En als er zo een LCD-scherm kapot is, zullen sommigen ook wel geen geld hebben om het te laten vervangen.
      Nu ja, je moet er dan ook rekening mee houden dat ze ook de motor reviseren, dat ze herstellingen aan het koetswerk uitvoeren (paar weken geleden roest en zelfs gaten in het dak weghalen), ... Dat zijn allemaal kosten uitgespaard hé.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen
        Nu doet ie het weer !

Ok ! Even bewijzen dat ik een normale zin kan schrijven ! Zo goed ?

Comment

www.westcoastcustoms.com , die showroom! man man man

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak
            www.westcoastcustoms.com , die showroom! man man man
            Overlaatst in een aflevering stond daar even een Ferrari Enzo klaar voor wat meer pimpgehalte aan toe te voegen

Comment

die chrysler 300C vind ik het mooiste wat ze gemaakt hebben... staat bij de showroom op de site

hmja, moest ik geld hebben, kzou toch es snel contact opnemen met die jongens hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
                Zoals huis op stelden eerst de huis kijken en dan ondertussen in orde maken anders is dat niet mogelijk denk uk
                Tis gij spreken niet goed de nederlands?

Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace
                Ik heb net nog het einde van PMR gezien, maar dat scherm onder de auto vond ik toch echt wel overdreven (lees: nutteloos) Dat zal toch ook snel vuil/beschadigd zijn (van kiezeltjes).
                Dan konden ze het beter ergens in de wagen bijplaatsen (als er nog plaats is )

Voor de rest zag hij er toch weer deftig uit, vooral de koffer.
                Scherm onder de wagen?
                Wat was de bedoeling?

Oorspronkelijk geplaatst door manos

Het is misschien daarom dat ze de motor niet tunen.
                Dan rijden ze minder rap hun banden 'aan flarden'

En wat ik dan tot slotte niet goed begrijp:
                dikwijls komen die studenten af.
                'Yeah man, ik studeer economie. En ik kan later toch ni met zo een wrak aankomen op een f***ing vergadering man. Maar nu met mijn WCC wagen zal ik indruk maken man, Yeah...'

Menen die dat dan?
                Dat ze later als manager met zo een freaky flashy groen blauw monster met massa's chroom en 1000 Watt in de koffer een goede indruk gaan maken
                Rare jongens, die Amerikanen.
                But, hey, I like their style
                Last edited by ; 06/04/2005, 00:52.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door el DiDi

Scherm onder de wagen?
                  Wat was de bedoeling?

Ik dacht dat hij nogal graag aan auto's prutste, en als hij dan onder de auto aan het werken was, kon hij op dat scherm wat tv-kijken (ik weet niet meer de juiste bedoeling)

:/offtopic/: el didi: wat bedoel jij met 'De parel van het waasland'? (anders PM)

Comment

gisteren was het wel leuk met die civic, ze hebben er iets knap van gemaakt
                    2015 BMW F11 520dA
                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                      gisteren was het wel leuk met die civic, ze hebben er iets knap van gemaakt
                      Buiten de kleur, die was lelijk
                      Die tellers waren precies ook knap veranderd!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                        Buiten de kleur, die was lelijk
                        Die tellers waren precies ook knap veranderd!
                        kleur was oma's lievelingskleur
                        2015 BMW F11 520dA
                        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                          kleur was oma's lievelingskleur
                          Als ik de kleur van mijn auto moet kiezen op basis van de smaak van mijn oma, dan zou ik nu met een lichtroze Marder rondtoeren

Geef toe, plots bereikt de stoerheid van een Marder een ijskoud dieptepunt

Comment

Die mustang vond ik wel knap gedaan. Behalve die velgen die totaal niet passen met die wagen en dat dak in wolkjes, tsss..

Comment

Idd, maar de kleur was wel héél knap, en het interieur hebben ze ook knap opgemaakt!

Comment

Vreemde manier om dat gat op te lossen, gewoon er een plaat op leggen. Ik heb zo mijn twijfels bij de stevigheid...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
                                  Vreemde manier om dat gat op te lossen, gewoon er een plaat op leggen. Ik heb zo mijn twijfels bij de stevigheid...
                                  Ze zullen dat wel dichtgelast hebben

Comment

Schoon van ver maar verre van schoon, zo zou ik die auto's noemen. Het is niet dat ik die omgebouwde autos niet mooi vind (bijvoorbeeld die paarse civic vond ik de max) maar de kwaliteit waarmee heet gebeurt is twijfelachtig. Neem nu die gele jeep van den week ervoor = die vlammen op de deur liepen niet door op de zijlijsten onder de auto en dan daar zo een kachel in zetten????
                                    Dat is allemaal snel snel gedaan en niet met afwerking. Ge ziet regelmatig foutjes en onafgewerkte stukken. Na een jaar (of korter) ligt al die rommel eraf en begint dat te roesten waar ze aan hebben zitten prullen. Ik vind dat ze in het begin veel meer en beter ombouwde.
                                    De civic had bijvoorbeeld mooie velgen maar wel trommelremmen achteraan, zoiets moet verandert worden, die zetels = dat was dezelfde oude zetel met andere overtrek en dan daar nog massagemotors in = ik denk dat dat vree zal storen in uwe rug.

Voor de rest wel leuk programma.

(wie herinert zich die jonge computer gast nog met zijn zwarte scion = dat was mooi)

Comment

Ben is in hun showroom gaan kijken en botste op dit...

Let op de LV55...heeft WCC deze naam gegeven of is dat gewoon de naam van de SL in de USA?
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

Was me ook opgevallen, ik denk dat het van WCC komt, MB gaat zijn "icoon" SL geen andere naam geven in Amerika.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
                                          Ben is in hun showroom gaan kijken en botste op dit...

Let op de LV55...heeft WCC deze naam gegeven of is dat gewoon de naam van de SL in de USA?
                                          Die LV 55 AMG is toch die SL met Louis Vuitton binnenbekleding?
                                          Aan de binnenkant van de deuren was de stof in het wit met het LV-logo erop..
                                          ff foto's aan het zoeken

Comment

Working...
                                          X