Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wheeler Dealers (Discovery Channel)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

kdenk dak binnenkort toch echt eens een crsus automatische transmissies moet geven hoor....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
      ge moet de werkuren niet tellen want daar bespaart ge net op. Dat is net de bedoeling: wat kan je zelf doen (en dus uitsparen) om het toch met winst te verkopen.
      Ja ok, maar de meeste van Ed's ingrepen om dan zogezegd uit te sparen, zie ik veel amateurs of zelfs hobbyisten niet doen hoor...
      Dus als je voor het zwaardere werk een pro moet inschakelen, dan hang je er gewoon aan omwille van de daguren.

Bij de afflevering van die Morgan bv zie ik er toch niet teveel zelf het houten chassis vervangen om zodoende uit te sparen...
      Naast de Morgan zijn er nog voorbeelden van dergelijke 'werkjes' waar een pro al een volledige week mee bezig is.

Ook heb je de shows van Mark Evans waar hij o.a. een kitcar maakt (A racing car is born)... als hij er al bij wijze van spreken 50 uur langer over doet dan wat Westfield opgaf, dan moet je niet vragen hoeveel jaar ik er langer over zou doen...
      Last edited by ; 18/05/2013, 23:03.

Comment

da's juist. Maar het programma laat dat dan ook zien. ALS je kan sleutelen dan kan je geld verdienen. Kent ge niets van auto's dan gaat ge ook geen boxter kopen met versnellingsbakproblemen.
        www.peugeotforum.be

Comment

Het is ook maar een tv-programma he, die mannen leven niet van de aankoop/verkoop van die wagens. Het productiehuis betaalt de uren van Mike, Edd en de rest van de crew en de winst zit hem in de verkoop van het programma aan Discovery Channel.

Comment

Ik kijk altijd en meestal vind ik het niet speciaal, maar vanavond was een ander geval!
            Die TVR... je zal dat als particulier maar kopen... Snotterot!

Maar wat een pareltje na al dat werk!

Comment

Car S.O.S. vind ik ook een leuk programma. Daar restaureren ze auto's van mensen die er al jaren van dromen hun auto te restaureren maar door omstandigheden er niet aan toe komen, of niet meer kunnen. En dit zonder dat de eigenaar het weet (familie van hen heeft de auto dan ingeschreven voor het programma). En volgens 't programma doen ze een resto in ongeveer 3 weken.

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.
              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Ik heb Car SOS 1 keer toevallig gezien, zag er wel een leuk programma uit. Wanneer wordt dat trouwens uitgezonden?

Wheeler dealers vind ik ook wel een leuk programma; leuk concept, veel nuttige weetjes/tips voor het repareren of restaureren van auto's en regelmatig echt leuke auto's. Ok, financiële werkelijkheid klopt niet echt met wat ze willen doen uitschijnen maar voor de rest zit het programma echt wel goed in elkaar vind ik.

Comment

Vanaf 28 mei Wheeler dealers trading, zelfde uur zelfde zender.
                  De cerbera was idd de moeite, hoeveel rotte zouden er niet rondrijden.
                  Ik kreeg alleen maar pijn aan mijn ogen als Edd de bouten door t chassis stak, de draad van de bout moet toch ook schade maken aan t chassis net als dat gebreek/geplooi met de koevoet.
                  Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                  Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                  Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                    Vanaf 28 mei Wheeler dealers trading, zelfde uur zelfde zender.
                    De cerbera was idd de moeite, hoeveel rotte zouden er niet rondrijden.
                    Ik kreeg alleen maar pijn aan mijn ogen als Edd de bouten door t chassis stak, de draad van de bout moet toch ook schade maken aan t chassis net als dat gebreek/geplooi met de koevoet.
                    Jep ook gezien ...

Ik blijf het leuk vinden om naar dat programma te kijken !
                    Benzine
                    '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                    '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                    Diesel
                    '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                    '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                    '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                    '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                    '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Ik kijk ook iedere week naar Wheeler Dealers en vind het een fantastisch programma Mike is soms wat irritant, maar Edd levert fantastisch werk. Zoals hier al gezegd is, is het soms wel eigenaardig hoe snel iets is opgelost, maar in het algemeen vind ik het echt super hoe Edd alles uitlegt.

Car SOS heb ik nu ook al een aantal afleveringen van gezien en vind ik ook heel goed, maar je kan het niet echt vergelijken met Wheeler dealers. In Car SOS is er meer humor en leggen ze minder uit hoe ze te werk gaan, daar zal je bijvoorbeeld niet zien hoe je een luchtfilter moet monteren ( ik zeg maar iets ).

Wheeler Dealers Trading Up heb ik nu ook helemaal bekeken en is ook wel leuk. Maar de mensen die enkel naar Wheeler Dealers kijken voor de magie van Edd China is dit geen aanrader. Het programma draait enkel om Mike die auto's koopt en verkoopt, soms doet hij er zelf niets aan van opknapwerk. Edd was op het moment van de opnames dan ook volop bezig met de Wheeler dealer wrakken te restaureren
                      1978 Opel Kadett C sedan 1.2N
                      1984 BMW E28 520i
                      2008 Seat Ibiza SC 1.4 TDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                        Jep ook gezien ...

Ik blijf het leuk vinden om naar dat programma te kijken !
                        +1,Die TVR was wel de moeite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                          +1,Die TVR was wel de moeite
                          ook mijn mening, super !

Comment

*Even stof af blazen*
                            Vandaag is het nieuwe seizoen gestart zag ik op hun fb pagina? Hopelijk zijn de nieuwe afleveringen snel online

Comment

mag wel! ben de herhalingen beu gezien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                mag wel! ben de herhalingen beu gezien.
                                ik ook.
                                RIP Den borre!

Comment

Kijk dan niet

Comment

kan altijd zijn dat we een belangrijk aspect gemist hebben he. :-)

Comment

Sowieso een feit dat waar is

Comment

Comment

Voor diegene die het nog niet wisten, Edd stopt ermee:

Comment

Working...
                                          X