Dat ze dan de show maar stoppen ook. Mike is niet om aan te horen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wheeler Dealers (Discovery Channel)
Collapse
X
-
jammer... juist degene die de show het meeste droeg stapt er nu uit. Mike als 'hoofdpresentator' lult gewoon de interessante stukken aan elkaar. Het harde werk (enfin, dat laat men toch zo uitschijnen) deed Edd.
Comment
-
Edd is niet de enige die ermee stopt, ook 'The bearded wonder' Aaron Kaufman van Fast 'n Loud stopt ermee.
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk BerichtenEdd is niet de enige die ermee stopt, ook 'The bearded wonder' Aaron Kaufman van Fast 'n Loud stopt ermee.Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Ene van F&L zou ik ook niet moeten hebben.
Die zagen daar altijd stukken uit frames zonder één enkele berekening en leggen er dan een veel zwaardere pk's uit brakende motor in.
Bij WD spreken ze altijd van hun winst maar ze rekenen er nooit hun werkuren bij.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenEne van F&L zou ik ook niet moeten hebben.
Die zagen daar altijd stukken uit frames zonder één enkele berekening en leggen er dan een veel zwaardere pk's uit brakende motor in.
Bij WD spreken ze altijd van hun winst maar ze rekenen er nooit hun werkuren bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboslak
Ach ja ik keek toch nooit voor het financiële aspect.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Last edited by Soul; 25/03/2017, 20:34.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk BerichtenSpijtig, zonder Edd blijft er niks interessant meer over van Wheeler Dealers.
En inderdaad de meest boeiende wagens zijn al gepasseerd
Blijft wel zalige ontspannende tv, vorige week nog gezien met de Mercedes 500SEC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RalphkeWat een knappe wagen was dat op het einde!!!
Verstuurd met de postduif.
Leerijk programma ook. Moet plezant zijn als ge da allemaal kunt, alhoewel ik het betwijfel of hij het wel allemaal alleen doet.
Comment
Comment