Ze geven nog altijd wel een overzicht van alle klussen, maar ze tonen slechts een fractie van de werken heb ik de indruk. Zo heb ik onlangs een aflevering gezien waarbij ze een volledig interieur aangepast hebben van de wagen zonder ook maar een handeling te filmen van demontage en montage ervan, vond dat een beetje jammer.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wheeler Dealers (Discovery Channel)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intred Bekijk BerichtenZe geven nog altijd wel een overzicht van alle klussen, maar ze tonen slechts een fractie van de werken heb ik de indruk. Zo heb ik onlangs een aflevering gezien waarbij ze een volledig interieur aangepast hebben van de wagen zonder ook maar een handeling te filmen van demontage en montage ervan, vond dat een beetje jammer.
Heb nu alle nieuwe afleveringen gezien, en de nieuwe valt nog goed mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FredHoe graag ik die oude zag. Sommige al meermaals herbekeken ... Maar die nieuwe. Wtf. Lijkt echt nergens op.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Bij de heel speciale dure projecten hebben ze er wel eens hun werkuren bijgerekend.
Maar bij de rest was dat van geen belang, kost daar waarschijnlijk niks.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blackbess Bekijk BerichtenHet ergerlijkste is eigenlijk het einde van het programma, kijk een hoeveel winst We weer eens gemaakt hebben,. Ze rekenen wel nooit Hun werkuren, wat het duurste is bij een restauratie!
Is maar gewoon ontspannende tv
Comment
-
Edd China heeft wel een nieuw programma: Edd China's Garage Revival: https://www.youtube.com/watch?v=IaW9Sg5NPyE&t=6s
Daarin gaat hij auto's van fans opknappen, deze ging over een Golf 1 GTI.
Er lijken nog geen nieuwe afleveringen te zijn. Ook geen idee of dit op YouTube blijft komen, of via zenders gaat komen.
Comment
-
Ik ben van een andere mening. Ik heb nu een stuk of 10 builds gezien met Ant Anstead en ik moet zeggen dat ik hem eigenlijk toch nog beter vind dan Edd China. Aangenamer als persoon, minder in-your-face dan Edd. Die mens kan, mijn indruk, ook met meer verschillende technieken overweg en heeft in elk geval meer oog voor detail dan zijn voorganger.
Ben blij dat de standard-of-built toch een heel pak gestegen is, de laatste seizoenen.King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Keek vroeger ook al maar was toen soms ook met andere zaken bezig.
Nu kijk ik geboeid.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk BerichtenIk ben van een andere mening. Ik heb nu een stuk of 10 builds gezien met Ant Anstead en ik moet zeggen dat ik hem eigenlijk toch nog beter vind dan Edd China. Aangenamer als persoon, minder in-your-face dan Edd. Die mens kan, mijn indruk, ook met meer verschillende technieken overweg en heeft in elk geval meer oog voor detail dan zijn voorganger.
Ben blij dat de standard-of-built toch een heel pak gestegen is, de laatste seizoenen.
Beetje anders, maar beide goed. Bij Ant zie je toch minder van het echte werk aan de auto, vind ik.
Budget van de builds is ieder seizoen omhoog gegaan.
1e seizoen zaten ze met een spuitbusje de lak bij te werken, nu laten ze een volledige respray uitvoeren.
Comment
Comment