Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De scene met de Mini's in de Originele Italian job is ook wel cool. Die sprong van het oude Fiat gebouw in Turijn, die scene waarin ze over die waterval rijden zijn en wanneer ze in een rijdende bus rijden met hun Mini's wel fijn.
Zonet een scène uit never say never again (James Bond ). Prachtig met zijne BMW motor die een renault 5 Turbo2 en een Pontiac Firebird achtervolgd en achtervolgd wordt.
Thunderbolt; een film uit 1995 (Hong Kong) met Jackie Chan als autocoureur. Hierin zitten wel enkele goede achtervolgingen maar voor de rest trekt deze film dan ook op niets. Je kan meer stellen dat het een reclamefilmpje is voor Mitsubishi Motors (letterlijk en figuurlijk)
Een film met prachtige achtervolgingen is 'Ronin'.
Deze film is wel al een paar jaren oud. Enkele auto's die hierin voorkomen: Audi S8 en BMW M5 (E34)
Ronin=> zalige film, zalige acteurs, zalige actie... prachtige audi, bmw en mercedes sound. in de film the transporter komen er ook wel zalige scènes voor.
Michel Vaillant, met die Zonda op circuit :o
Moet er net aandenken want film is daarnet begonnen op Canal+ Blauw, dus haast u Zonda scene moet nog komen !
ik heb de 3 dvd's van taxi ( een boxke dat ik aan iemand had gegeven (15€) ) en rap kopietje genomen. Ik vind de derde het slechtst. de 3e is er gewoon over, met al zjn snufjes, waaronder zijn sneeuwrupsen ... yeah right
Comment