Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coole auto-scene gezien

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Lafoopsie
    Ik hoor niks?

*bulder*

Comment

tomorrow never dies, in die garage

die another day: ijspaleis

the transporter vele scenes

ronin met die audi s8

....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
        Het zou straf zijn als een JPG'tje lawaai zou maken..
        Oh maar je kan allerlei verborgen data in een JPEG coderen, dus in feite moet het mogelijk zijn

Comment

Die scene met die GTO naast het water in xXx

Comment

De scene met de Mini's in de Originele Italian job is ook wel cool. Die sprong van het oude Fiat gebouw in Turijn, die scene waarin ze over die waterval rijden zijn en wanneer ze in een rijdende bus rijden met hun Mini's wel fijn.

Comment

Zonet een scène uit never say never again (James Bond ). Prachtig met zijne BMW motor die een renault 5 Turbo2 en een Pontiac Firebird achtervolgd en achtervolgd wordt.

Comment

de film bullit, de laatste scene waar je die charger zijn bocht ziet missen

Comment

Zaterdag was de Bourne Identity op VT4. Leuke achtervolging in de MINI.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...
                    Zaterdag was de Bourne Identity op VT4. Leuke achtervolging in de MINI.
                    hé, ik wou het juist gaan zeggen

de film zelf is ook niet mis...
                    2015 BMW F11 520dA
                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Thunderbolt; een film uit 1995 (Hong Kong) met Jackie Chan als autocoureur. Hierin zitten wel enkele goede achtervolgingen maar voor de rest trekt deze film dan ook op niets. Je kan meer stellen dat het een reclamefilmpje is voor Mitsubishi Motors (letterlijk en figuurlijk)

Onbekend in Europa maar da's niet zo erg

Comment

Daarnet Star (één van de BMW movies) nog eens gezien, blijft toch ook nog altijd één van de betere binnen het genre.

Comment

maandagavond (25/04/2005) in Zone Stad een coole achtervolging met een Nissan 350Z

Comment

Wel niet op tv gezien, maar er zijn wel wss wel velen onder jullie die de achtervolging in badboys II gezien hebben. Die is wel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                              Een film met prachtige achtervolgingen is 'Ronin'.

Deze film is wel al een paar jaren oud. Enkele auto's die hierin voorkomen: Audi S8 en BMW M5 (E34)
                              Ronin=> zalige film, zalige acteurs, zalige actie... prachtige audi, bmw en mercedes sound. in de film the transporter komen er ook wel zalige scènes voor.

Comment

Michel Vaillant, met die Zonda op circuit :o
                                Moet er net aandenken want film is daarnet begonnen op Canal+ Blauw, dus haast u Zonda scene moet nog komen !

Comment

Taxi: achtervolging met de 2 Mercs en de 406 ... Schitterend !
                                  Taxi III: achtervolging van zo'n bigfoot jeep

En als ab-so-lu-te favorier: Goldeneye: beginscène met de race tussen de DB5 en 355 Spider ... Fantastisch !!!!!
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                    Taxi: achtervolging met de 2 Mercs en de 406 ... Schitterend !
                                    Taxi III: achtervolging van zo'n bigfoot jeep

En als ab-so-lu-te favorier: Goldeneye: beginscène met de race tussen de DB5 en 355 Spider ... Fantastisch !!!!!
                                    En taxi II ? Dat begin met chlesser

Non , c'est un taxi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
                                      En taxi II ? Dat begin met chlesser

Non , c'est un taxi
                                      Taxi II vind ik de slechtste van de drie films ... Er zijn wel grappige stukjes, maar ik heb de film slechts één keer gezien en ik kan me niet direct iets wreed positiefs voor de geest halen
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                        Taxi II vind ik de slechtste van de drie films ... Er zijn wel grappige stukjes, maar ik heb de film slechts één keer gezien en ik kan me niet direct iets wreed positiefs voor de geest halen
                                        ik heb de 3 dvd's van taxi ( een boxke dat ik aan iemand had gegeven (15€) ) en rap kopietje genomen. Ik vind de derde het slechtst. de 3e is er gewoon over, met al zjn snufjes, waaronder zijn sneeuwrupsen ... yeah right

Comment

Niemand ooit de film 'Le gendarme de Saint-Tropez' gezien met o.a. als hoofdrolspeler Louis de Funès. Die scène met dat nonnetje en haar 2CV...

BMW F30 316d Sportline - '13
                                          BMW Z3 1.8 -- '97
                                          --------------------------------------------------------------
                                          2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
                                          2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

Working...
                                          X