Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coole auto-scene gezien

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

jaaah, kei goe, zaterdag op VT4 in The A-Team was er ook een goei achtervolging.
    BMW = Freude Am Fahren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Astraatje
      Niemand ooit de film 'Le gendarme de Saint-Tropez' gezien met o.a. als hoofdrolspeler Louis de Funès. Die scène met dat nonnetje en haar 2CV...

Film? daar zijn zelfs meerder films van

Oorspronkelijk geplaatst door wouteb
      jaaah, kei goe, zaterdag op VT4 in The A-Team was er ook een goei achtervolging.
      Zo zijn er nog wel series, o.a. Knight Rider, Viper, 18 wheels of justice (of zoiets)
      Daarin komen ook allemaal "coole" scenes voor.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Astraatje
        Niemand ooit de film 'Le gendarme de Saint-Tropez' gezien met o.a. als hoofdrolspeler Louis de Funès. Die scène met dat nonnetje en haar 2CV...

Da's idd keigrappig .
        Op het einde schoten alleen nog het chassis en de zetelkes over hé . En scheuren dat dat nonneke daarmee deed, het zou eens echt zo moeten geweest zijn .
        Maar ook in andere films van Les Gendarmes de Saint-Tropez waren leuke achtervolgingen te zien hoor; ik herinner me nog vaag iets van een achtervolging met een Citroën Mehari (op dat naaktstrand aan de baai van Pompelonne mss ?) .
        Life's too short. Not to. Live it.
        1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
        2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
        2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
        2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sibi
          Da's idd keigrappig .
          Op het einde schoten alleen nog het chassis en de zetelkes over hé . En scheuren dat dat nonneke daarmee deed, het zou eens echt zo moeten geweest zijn .
          Maar ook in andere films van Les Gendarmes de Saint-Tropez waren leuke achtervolgingen te zien hoor; ik herinner me nog vaag iets van een achtervolging met een Citroën Mehari (op dat naaktstrand aan de baai van Pompelonne mss ?) .
          In elke film werd wel iets uitgehaald met die typische Franse wagentjes...

Maar dat 2CV'ke met het nonneke zal ik toch nooit vergeten...

-edit-

Die achtervolging met die Mehari kan ik me echter wel niet meer herinneren..., het naakstrand daarentegen wel...
          BMW F30 316d Sportline - '13
          BMW Z3 1.8 -- '97
          --------------------------------------------------------------
          2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
          2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
            Film? daar zijn zelfs meerder films van

Zo zijn er nog wel series, o.a. Knight Rider, Viper, 18 wheels of justice (of zoiets)
            Daarin komen ook allemaal "coole" scenes voor.
            niet te vergeten, Fastlane! mongolen met lekkere auto's.. man man wat was ik pissed toen ze die 1968 ford mustang fastback 320cid in de prak reden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
              ik heb de 3 dvd's van taxi ( een boxke dat ik aan iemand had gegeven (15€) ) en rap kopietje genomen. Ik vind de derde het slechtst. de 3e is er gewoon over, met al zjn snufjes, waaronder zijn sneeuwrupsen ... yeah right
              Vond de derde ook het slechtst van allemaal...! in het begin is het zo langdradig met die kerstmannen !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wouteb
                Straffe mannen die van the A-team. Die kunnen met piepende banden vertrekken, als ze op het gras vertrekken.

Zal wel sportgras zijn, mij lukt het iig niet

Greetz

Comment

Heb gisteren XXX: The Next Level gezien, goeie film met een scene waarbij de XXX de presidentiële kogeltrein achtervolgt in een Shelby Cobra prototype aan 150-160mph
                  BMW = Freude Am Fahren

Comment

Deze avond "die another day".

Comment

Iedere namiddag is er op de vrt Langs de Kade. Nou op zich niet zo speciaal maar daar rijden ze met de autootjes van die tijd rond.(nogal logisch) Wat ik wil zeggen daar zie je nog kadetjes en vectras van generaties terug rondvlammen. Als je die nu ziet zijn die volledig vern**kt door "tuners" of gewoon afgebroken maar in die reeks zie je ze gebruikt worden als gewone gezinswagens/politiewagens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door glennvc
                        Deze avond "die another day".
                        Ik heb net 2 Ferrari's uit een vrachtvliegtuig zien vallen...
                        Last edited by ; 08/05/2005, 00:01.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Es-eller
                          Ik heb net 2 Ferrari's uit een vrachtvliegtuig zien vallen...
                          die rode was ne lamborghini diablo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door benjamin
                            die rode was ne lamborghini diablo
                            Woops...ahja, ik had mn aandacht mee op hally Berry gevestigd

Comment

Vrijdag th italian job gekocht ! Die mini'ss mmmmmmmmm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
                                Vrijdag th italian job gekocht ! Die mini'ss mmmmmmmmm

Welke?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                                  Welke?
                                  huh welke ? de witte mini !

Comment

Gij zijt ook ne goeie.
                                    De oude of de nieuwe film?

Comment

Nee, welke film. De BMW Mini reclamefilm van vorig jaar of de film uit de jaren 60 met Michael Cane. Als je de nieuwste bedoelt moet ik zeggen dat Charlize Theron een grotere indruk op mij maakte dan die Mini's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                                        Nee, welke film. De BMW Mini reclamefilm van vorig jaar of de film uit de jaren 60 met Michael Cane. Als je de nieuwste bedoelt moet ik zeggen dat Charlize Theron een grotere indruk op mij maakte dan die Mini's.
                                        weet niet waarover je hebt maar ik bedoel de film the italien job !

Comment

weet niet waarover je hebt maar ik bedoel de film the italien job !
                                          Je weet toch dat The Italian Job uit 2003 een remake is van een gelijknamige film uit 1969?

Ik heb ze allebei en ik kan u verzekeren dat de originele film de beste is.

EDIT: En Charlize Theron is die blonde stoot in de remake uit 2003.
                                          Last edited by ; 08/05/2005, 21:13.

Comment

Working...
                                          X