jaaah, kei goe, zaterdag op VT4 in The A-Team was er ook een goei achtervolging.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Coole auto-scene gezien
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AstraatjeNiemand ooit de film 'Le gendarme de Saint-Tropez' gezien met o.a. als hoofdrolspeler Louis de Funès. Die scène met dat nonnetje en haar 2CV...
Oorspronkelijk geplaatst door woutebjaaah, kei goe, zaterdag op VT4 in The A-Team was er ook een goei achtervolging.
Daarin komen ook allemaal "coole" scenes voor.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AstraatjeNiemand ooit de film 'Le gendarme de Saint-Tropez' gezien met o.a. als hoofdrolspeler Louis de Funès. Die scène met dat nonnetje en haar 2CV...
Op het einde schoten alleen nog het chassis en de zetelkes over hé . En scheuren dat dat nonneke daarmee deed, het zou eens echt zo moeten geweest zijn .
Maar ook in andere films van Les Gendarmes de Saint-Tropez waren leuke achtervolgingen te zien hoor; ik herinner me nog vaag iets van een achtervolging met een Citroën Mehari (op dat naaktstrand aan de baai van Pompelonne mss ?) .Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibiDa's idd keigrappig .
Op het einde schoten alleen nog het chassis en de zetelkes over hé . En scheuren dat dat nonneke daarmee deed, het zou eens echt zo moeten geweest zijn .
Maar ook in andere films van Les Gendarmes de Saint-Tropez waren leuke achtervolgingen te zien hoor; ik herinner me nog vaag iets van een achtervolging met een Citroën Mehari (op dat naaktstrand aan de baai van Pompelonne mss ?) .
Maar dat 2CV'ke met het nonneke zal ik toch nooit vergeten...
-edit-
Die achtervolging met die Mehari kan ik me echter wel niet meer herinneren..., het naakstrand daarentegen wel...--------------------------------------------------------------
2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-riderFilm? daar zijn zelfs meerder films van
Zo zijn er nog wel series, o.a. Knight Rider, Viper, 18 wheels of justice (of zoiets)
Daarin komen ook allemaal "coole" scenes voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbitik heb de 3 dvd's van taxi ( een boxke dat ik aan iemand had gegeven (15€) ) en rap kopietje genomen. Ik vind de derde het slechtst. de 3e is er gewoon over, met al zjn snufjes, waaronder zijn sneeuwrupsen ... yeah right
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woutebjaaah, kei goe, zaterdag op VT4 in The A-Team was er ook een goei achtervolging.
Zal wel sportgras zijn, mij lukt het iig niet
Greetz
Comment
-
Iedere namiddag is er op de vrt Langs de Kade. Nou op zich niet zo speciaal maar daar rijden ze met de autootjes van die tijd rond.(nogal logisch) Wat ik wil zeggen daar zie je nog kadetjes en vectras van generaties terug rondvlammen. Als je die nu ziet zijn die volledig vern**kt door "tuners" of gewoon afgebroken maar in die reeks zie je ze gebruikt worden als gewone gezinswagens/politiewagens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIehuh welke ? de witte mini !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepulturaNee, welke film. De BMW Mini reclamefilm van vorig jaar of de film uit de jaren 60 met Michael Cane. Als je de nieuwste bedoelt moet ik zeggen dat Charlize Theron een grotere indruk op mij maakte dan die Mini's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIeweet niet waarover je hebt maar ik bedoel de film the italien job !
Ik heb ze allebei en ik kan u verzekeren dat de originele film de beste is.
EDIT: En Charlize Theron is die blonde stoot in de remake uit 2003.
Comment
Comment