Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
kheb gisteren nog eens training day gezien ik zoek alleen de naam van het liedje dat gespeeld wordt als die 2 (denzel en diejen andere) instappe in 'the office', kan iemand mij daaraan helpe?????
The Italian Job met een S2000 en Rolls Royce Phantom
Welke versie heb jij dan wel gezien?
goed opletten heet dat!
owja: toch de F360 gezien?
*edit: srry het was geen phantom, het is een bentley arnage volgens mij...aangezien de voorrooster een honinggraat structuur heeft
*edit: blijkbaar geen arnage...de voorrooster is te klein....tzal een jag zijn geweest
En die S2000 had ik door de bomen zien rijden, weet wel niet juist meer waar ergens in de film....
Johnny English is wel een goede film en zoals de slogan al zegt (He knows no fear, he knows no danger, he knows... nothing) heel grappig.
Dit kunt ge onmogelijk menen, dit absoluut de domste film ooit. Totaal niet grappig, sommige scenes zijn letterlijk uit mister bean overgenomen, John malkovich speelt met een afgrijselijk frans accent en acteert afgrijselijk slecht, het verhaal is zover gezocht dat het droevig wordt en dan mister bean die miss Imbruglia kan versieren. Yeah right.
Het slechtste van al is dat er Johnny English 2 aankomt.
Zojuist " Taxi " gezien , de amerikaanse versie van de franse versie van " Taxi " , een geweldige domme film maar er zaten enkele leuke wagens tussen nl 2 zilveren M3 en een 760Li in een lekkere bordeau kleur maar het bleek een aftrekbare folie te zijn en het was een blauwe .
Heb taxi ook gezien gisteren. Toen ik hem huurde wist ik niet dat het om de hollywoodversie ging van de franse taxi. Maar na 5min had ik het direct door. Afgezien van die 760 en die M3's vond ik er niet veel aan, de franse versie vond ik toch wel beter! Misschien omdat het nieuwe er nu al wat af is, kweet niet.
Heb taxi ook gezien gisteren. Toen ik hem huurde wist ik niet dat het om de hollywoodversie ging van de franse taxi. Maar na 5min had ik het direct door. Afgezien van die 760 en die M3's vond ik er niet veel aan, de franse versie vond ik toch wel beter! Misschien omdat het nieuwe er nu al wat af is, kweet niet.
Ik heb die taxi ook es bekeken en Man wat was die slechtn daar waar de originele Taxi goed is door de franse humor die er constant tussen zit, heeft dit afkooksel werkelijk niets te bieden.
Comment