The bourne identity, met een (oud) minitje door parijs. Koddig
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Coole auto-scene gezien
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepulturaJe weet toch dat The Italian Job uit 2003 een remake is van een gelijknamige film uit 1969?
Ik heb ze allebei en ik kan u verzekeren dat de originele film de beste is.
EDIT: En Charlize Theron is die blonde stoot in de remake uit 2003.
Comment
-
Gisteren Taxi 3 met een EVO enkele scooby's gezien! Geef mij liever zo een EVO Taxi i.p.v. zo een mislukt getunede 406....
Vandaag The Italian Job gezien , zalige film! Aston Martin, S2000, Rolls Phantom dacht ik, en natuurlijk de mini's . Zalige minikes! Ik herkende precies wel een autotje dat ze geleend hebben van één van de forumleden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT2Gisteren Taxi 3 met een EVO enkele scooby's gezien! Geef mij liever zo een EVO Taxi i.p.v. zo een mislukt getunede 406....
Vandaag The Italian Job gezien , zalige film! Aston Martin, S2000, Rolls Phantom dacht ik, en natuurlijk de mini's . Zalige minikes! Ik herkende precies wel een autotje dat ze geleend hebben van één van de forumleden
Welke versie heb jij dan wel gezien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de PéThe Italian Job met een S2000 en Rolls Royce Phantom
Welke versie heb jij dan wel gezien?
owja: toch de F360 gezien?
*edit: srry het was geen phantom, het is een bentley arnage volgens mij...aangezien de voorrooster een honinggraat structuur heeft
*edit: blijkbaar geen arnage...de voorrooster is te klein....tzal een jag zijn geweest
En die S2000 had ik door de bomen zien rijden, weet wel niet juist meer waar ergens in de film....
Comment
-
The score, diejen BMW ....
Oorspronkelijk geplaatst door woutebJohnny English is wel een goede film en zoals de slogan al zegt (He knows no fear, he knows no danger, he knows... nothing) heel grappig.
Het slechtste van al is dat er Johnny English 2 aankomt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT2Gisteren Taxi 3 met een EVO enkele scooby's gezien! Geef mij liever zo een EVO Taxi i.p.v. zo een mislukt getunede 406....
Comment
-
Zojuist " Taxi " gezien , de amerikaanse versie van de franse versie van " Taxi " , een geweldige domme film maar er zaten enkele leuke wagens tussen nl 2 zilveren M3 en een 760Li in een lekkere bordeau kleur maar het bleek een aftrekbare folie te zijn en het was een blauwe .
- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Daarnet nog es 'Gone in 60 Seconds' gehuurd, die film is gewoonweg heilig voor mij
Comment
-
Heb taxi ook gezien gisteren. Toen ik hem huurde wist ik niet dat het om de hollywoodversie ging van de franse taxi. Maar na 5min had ik het direct door. Afgezien van die 760 en die M3's vond ik er niet veel aan, de franse versie vond ik toch wel beter! Misschien omdat het nieuwe er nu al wat af is, kweet niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StevyHeb taxi ook gezien gisteren. Toen ik hem huurde wist ik niet dat het om de hollywoodversie ging van de franse taxi. Maar na 5min had ik het direct door. Afgezien van die 760 en die M3's vond ik er niet veel aan, de franse versie vond ik toch wel beter! Misschien omdat het nieuwe er nu al wat af is, kweet niet.
Nog een afrader:
A2-racer
een gewaarschuwd man is er twee waard!
Comment
Comment