Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coole auto-scene gezien

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

The bourne identity, met een (oud) minitje door parijs. Koddig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
      Je weet toch dat The Italian Job uit 2003 een remake is van een gelijknamige film uit 1969?

Ik heb ze allebei en ik kan u verzekeren dat de originele film de beste is.

EDIT: En Charlize Theron is die blonde stoot in de remake uit 2003.
      néé ik wist dat niet , Daarmee dat ik uw vraag niet begreep ! Thx voor de info .

Comment

Ik weet niet of het in dit topic hoort maar morgen 3u autoplezier aan 1 stuk op VT4.

Van 20u tot 21u CSI miami met een moord in de INDYCAR
        en van 21u tot 23u The fast and the furious

Ik zou zeggen: veel kijkplezier

Comment

Gisteren die achtervolging met die AMC Hornet in de bondfilm The Man With The Golden Gun was ook wel fijn.
          Last edited by ; 01/07/2005, 22:50.

Comment

Die scène uit Johnny English: Een Mercedes takelwagen met een Aston Martin DB7 Vantage eraan versus een lijkwagen

Comment

Johnny English is wel een goede film en zoals de slogan al zegt (He knows no fear, he knows no danger, he knows... nothing) heel grappig.
              BMW = Freude Am Fahren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                Die scène uit Johnny English: Een Mercedes takelwagen met een Aston Martin DB7 Vantage eraan versus een lijkwagen
                En niet te vergeten:

De raket uit zijn uitlaat (?!) om die speedcamera te verschalken

Comment

kheb gisteren nog eens training day gezien ik zoek alleen de naam van het liedje dat gespeeld wordt als die 2 (denzel en diejen andere) instappe in 'the office', kan iemand mij daaraan helpe?????

Comment

ik vind de mercedes e 500 uit taxi wel een beest

Comment

Gisteren Taxi 3 met een EVO enkele scooby's gezien! Geef mij liever zo een EVO Taxi i.p.v. zo een mislukt getunede 406....

Vandaag The Italian Job gezien , zalige film! Aston Martin, S2000, Rolls Phantom dacht ik, en natuurlijk de mini's . Zalige minikes! Ik herkende precies wel een autotje dat ze geleend hebben van één van de forumleden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TT2
                        Gisteren Taxi 3 met een EVO enkele scooby's gezien! Geef mij liever zo een EVO Taxi i.p.v. zo een mislukt getunede 406....

Vandaag The Italian Job gezien , zalige film! Aston Martin, S2000, Rolls Phantom dacht ik, en natuurlijk de mini's . Zalige minikes! Ik herkende precies wel een autotje dat ze geleend hebben van één van de forumleden
                        The Italian Job met een S2000 en Rolls Royce Phantom

Welke versie heb jij dan wel gezien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de Pé
                          The Italian Job met een S2000 en Rolls Royce Phantom

Welke versie heb jij dan wel gezien?
                          goed opletten heet dat!
                          owja: toch de F360 gezien?

*edit: srry het was geen phantom, het is een bentley arnage volgens mij...aangezien de voorrooster een honinggraat structuur heeft
                          *edit: blijkbaar geen arnage...de voorrooster is te klein....tzal een jag zijn geweest

En die S2000 had ik door de bomen zien rijden, weet wel niet juist meer waar ergens in de film....
                          Last edited by ; 19/06/2006, 19:22.

Comment

Vandaag eindelijk eens de film "Swordfish" gezien.

Naast een Halle Berry

zat er een mooie scene in met die TVR tusan speed (12?) en die lincoln navigators in!

Comment

The score, diejen BMW ....

Oorspronkelijk geplaatst door wouteb
                              Johnny English is wel een goede film en zoals de slogan al zegt (He knows no fear, he knows no danger, he knows... nothing) heel grappig.
                              Dit kunt ge onmogelijk menen, dit absoluut de domste film ooit. Totaal niet grappig, sommige scenes zijn letterlijk uit mister bean overgenomen, John malkovich speelt met een afgrijselijk frans accent en acteert afgrijselijk slecht, het verhaal is zover gezocht dat het droevig wordt en dan mister bean die miss Imbruglia kan versieren. Yeah right.
                              Het slechtste van al is dat er Johnny English 2 aankomt.
                              Last edited by ; 03/08/2005, 13:40.

Comment

XXX heeft er wel een paar,
                                En Oceans 12, geen fantastische film, maar als ze met de zwarte range rovers komen...echt mooi!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TT2

Zal ik u de originele versie van The Italian Job (69') aanbevelen!

Comment

Zojuist " Taxi " gezien , de amerikaanse versie van de franse versie van " Taxi " , een geweldige domme film maar er zaten enkele leuke wagens tussen nl 2 zilveren M3 en een 760Li in een lekkere bordeau kleur maar het bleek een aftrekbare folie te zijn en het was een blauwe .

- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                                    - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

Daarnet nog es 'Gone in 60 Seconds' gehuurd, die film is gewoonweg heilig voor mij

Comment

Heb taxi ook gezien gisteren. Toen ik hem huurde wist ik niet dat het om de hollywoodversie ging van de franse taxi. Maar na 5min had ik het direct door. Afgezien van die 760 en die M3's vond ik er niet veel aan, de franse versie vond ik toch wel beter! Misschien omdat het nieuwe er nu al wat af is, kweet niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                                          Heb taxi ook gezien gisteren. Toen ik hem huurde wist ik niet dat het om de hollywoodversie ging van de franse taxi. Maar na 5min had ik het direct door. Afgezien van die 760 en die M3's vond ik er niet veel aan, de franse versie vond ik toch wel beter! Misschien omdat het nieuwe er nu al wat af is, kweet niet.
                                          Ik heb die taxi ook es bekeken en Man wat was die slechtn daar waar de originele Taxi goed is door de franse humor die er constant tussen zit, heeft dit afkooksel werkelijk niets te bieden.

Nog een afrader:

A2-racer

een gewaarschuwd man is er twee waard!

Comment

Working...
                                          X