Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Je hebt het programma nog niet eens gezien en je zit het al af te kraken.
Aan alle tuning-haters: Stop met jullie flauwe commentaar en antwoord gewoon niet op dergelijke topics in plaats van ze te vergallen voor mensen die tuning (in welke vorm dan ook) als hobby hebben.
Aan alle tuning-haters: Stop met jullie flauwe commentaar en antwoord gewoon niet op dergelijke topics in plaats van ze te vergallen voor mensen die tuning (in welke vorm dan ook) als hobby hebben.
Als er nu mensen zijn die da nie schoon vinde of dom vinde (waaronder ikke persoonlijk) laat die dan doen. Over meningen of smaken valt nu eenmaal NIET te discussiëren!
Als er nu mensen zijn die da nie schoon vinde of dom vinde (waaronder ikke persoonlijk) laat die dan doen. Over meningen of smaken valt nu eenmaal NIET te discussiëren!
Ik kan best begrijpen dat je dat niet mooi vindt ... of dom ... of wat dan ook, maar moet er dan telkens op het AW-forum een topic geopend worden, puur en alleen omwille van leedvermaak?
Als dat kan - vanwege de vrije meningsuiting waar deze heerschappen zich toch zo graag achter schuilen - dan zal ik mij mening ook wel eens geven over mensen die de tuning scene toch zo graag afbreken ...
Ik vraag mij af wat het zal worden. Hopelijk niet zoals de tuningpagina in Autowereld, want die vind ik maar zozo: enkel wa foto's van de nieuwste getunede automodellen, die dan meestal nog niet mooi zijn ook.
Comment