Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb gisterenavond eens gezien en i.v.m. het vorige tuningprogramma op JIMTV toch een heuse sprong voorwaarts! Bovendien mag de presentatrice Eveline Hoste gezien worden!
Ik vind dat programma toch nog serieus gammel hoor. Eveline hoste is mooi om naar te kijken en ze kan misschien presenteren op beurzen, maar op tv is nog een ander paar mouwen. Ook het geforceerde karakter (interview met tuner en zijn wagen) is compleet belachelijk. Ze staan daar op zo'n afstandje van die wagen met dan enkele onnozele standaardvragen "hallo, wie ben je?"...
Edit: ik heb ook even de titel aangepast zoals het programma nu noemt. Zo voorkomen we dat er nog eens iemand een topic voor gaat openen
Bij de occasies kon je zowaar een Skyline kopen. Volledig in het wit, HKS dit, KHS dat Ik dacht dat ScoobySimon de enige was in Belgie. Blijkbaar toch niet?
idd, die occasie's even de gedachtengang van mij toen posten :
"1.7 mazoutstoof pfff johnny , pfff 90 pk johnny (niks tegen mazoutstoven maar euhm ) dan skyline now that's what I'm talking about , was die van scoobysimon niet de enige ? "
Bij de occasies kon je zowaar een Skyline kopen. Volledig in het wit, HKS dit, KHS dat Ik dacht dat ScoobySimon de enige was in Belgie. Blijkbaar toch niet?
Scoobysimon?
Ik dacht dat er hiel al eens sprake was van die witte ? In de buurt van "paal" ofzo ?
Comment