Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
komaan, de meeste hier vinden tuning wel mooi, als het maar niet met het overdreven 'hier ben ik' gehalte is.
Knappe velgen, enkele cm verlaagd, misschien nog een spoiler... en dat is het ongeveer.
Het is soms wel leuk om naar te kijken (zoals "the fast and the furious") maar er zelf mee rijden
Ik vrees er echter ook wel voor dat het programma meer in de richting het gekende johnny-tuning zal gaan.
Als het iets is waaraan ik een hekel heb, is aan vuile jonnie's die aankomen en naast u staan met een rammelkar en ge trekt op met uwe gechiptunede diesel en laat ze in het stof bijten
tweedehands wagentje bijv. een 1.9 tdi 130 pk, chippen tot 150
Volstrekt idioot. Heel de zin. Je weet toch dat je beter een Citroën Xsara 2.0HDi 110 (of zelfs de 1.9TD 90pk) of zelfs een Fiat Brava 1.9JTD (ook iets in de buurt van 90 à 100pk) neemt? Die zijn geheid sneller dan al die pokkekarren -ik pas mijn taal aan- die een brute en veel te duur betaalde oermotor onder de kap hebben liggen die omwille van de incompetentie (gierigheid zou ook kunnen) van "de groep" nog trager weg zijn aan het licht dan bovenstaande.
Probeer dat maar eens met je TDI. Na ongeveer 2 tienden gaat het oranje dashboardlampje knipperen, wordt het vermogen dichtgeknepen en staat het brutale vlegeltje met z'n mond vol goedkoop opgevulde kiezen. En dat is bij, warm droog weer op een goed wegdek. De Citroën en zelfs de Fiat halen hun tijd ook nog op een nat, en niet biljartvlak wegdek. Ze hadden de Golf natuurlijk ook van een doordachte ophanging en een competitieve tractie (een beetje het gevolg van het eerste) kunnen voorzien, maar ze hebben nu eenmaal gekozen voor 4cm Engelse pudding. Overigens, Citroën geeft prestatiecijfers met maximale belasting... en VW?
Comment