Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TopTuning

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...
    Oorspronkelijk geplaatst door Lafoopsie
    Niemand gekeken?
    Ik alleszins niet, komt er nog een herhaling?
    Elke woensdag om 21u30
    Elke vrijdag om 17u en 23u30
    Elke zondag om 11u30

Comment

Bedankt

Comment

ik heb gekeken en ik vond het heel goed geslaagd
        het progamma begon toen ze iemand een dag gingen volgen in zijn 'tuning'leven en die gast zei dat hij niks moest hebben van jhonnybakken. dus toen dacht ik van: ben eens benieuwd wat voor een wagen hij dan wel niet heeft. dat hadden ze pas op het einde laten zien en dat was idd gene jhonny. in die opel vectra van hem was echt wel werk in gestoken, het was wel niet mijn smaak, maar ge zag duidelijk dat het een tuner was( een klein detail: zijn velgen alleen al hadden 150 000 BEF gekost ). hij was trouwens een fervent schaalmodelleverzamelaar (hij had veel van die getunede wagens)
        er was ook een reportage van de tuningbeurs 100% tuning (als ik mij niet vergis) en daar lieten ze ook wel knappe wagens zien. de meeste waren dan wel niet mijn stijl maar gezag dat er echt aan gewerkt was.
        verder was er nog een kalender van komende tuningevent, tuningshop in de kijker en het onderdeel waar ze zelf een eigen wagen gaan tunen.
        het enige minpuntje is de intro. dan spelen ze het need for speed underground filmpje en draaien ze eveneens een liedje uit het spel, pure copie dus.

al bij al is het dus zeer goed meegevallen en is het progamma zeer geslaagd te noemen. een dikke pluim voor jimtv.

Comment

Ik dacht dat dit programma een samenwerking tussen JIM en Streettuner (magazine) is?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
            Ik dacht dat dit programma een samenwerking tussen JIM en Streettuner (magazine) is?
            dat klopt.

Comment

vond het ook geslaagd, omdat het toch een realistisch beeld schept omtrent de tuningwereld (cars&babes )
              Peugeot 307 Sw 1.4HDI
              & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
              http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
              Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

Morgen eens naar de herhaling kijken

Comment

Heb gekeken, maar ik vond het toch maar niks

Comment

Heb gekeken, het viel goed mee, enkel de shop van de week was nogal stom.
                    Ik hoop wel dat ze ook stijlvolle tuning aan bod gaan laten komen (zoals op www.cleaned.be) ipv enkel 2fast2furious-mega-veel-grote-spoilers stijl

Comment

Niet gezien, spijtig. Staat het toevallig nergens online ?
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Misschien op www.jim.be ?

Comment

Muriël is niet echt mijn lievelingspresentatrice, bij Frank heb ik ook mijn bedenkingen. Maar’t gaat over tuning, dus toch gekeken.

Oli werd gevolgd. En dat vond ik leuk. Toffe gast die positief over en met tuning bezig is ! En hij brengt het ook mooi naar buiten. Maar kan er mij iemand zeggen waarom zijn wagen (’t gaat toch over tuning) niet eens in beeld gekomen is ??? De buitenkant vaag en van ver, de binnenkant al helemaal niet…

In het vaste item De Fox probeert Tuning TV elke week een wrak om te toveren tot een blitse getunede bolide. Tegen deze snelheid wordt de zoektocht naar dat wrak een soap…

De te koop aangeboden Mini… Om er één deeltje uit te halen, heel de achterkant stak vol met subwoofers, maar… is dat vulling of werken die ook echt ? Niks gehoord !

Dat de verkoper van de shop van de week wat onwennig over kwam, had wellicht alles te maken met zenuwen en met het feit dat ie zonder versprekingen en in AN binnen de tijd alles moest verteld krijgen.

Programma zonder diepgang ! Programma met veel gemiste kansen. Laat Oli vertellen over zijne bak, over hoe hij alles gedaan heeft, waar z’n inspiratie vandaan kwam, dan wordt het meteen een veel leuker en veel boeiender programma !

Ne gewone babbel met enkelen van jullie, eens rond jullie wagens lopen,… dat zou betere TV geweest zijn.

Comment

Ze hadden het programaa beter besteed aan professionele tuners als Brabus,Startech,Ruf,Techart,Koenig,...

Maarja,ik wist van tevoren als dat we de marginale toer opgingen,want:
                            JimTV is jongerenzender =>Veel jongeren zijn weg van tuning (allé,toch een pak)=>Jongeren spreekt niet echt de proffesionele tuning aan...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                              Ze hadden het programaa beter besteed aan professionele tuners als Brabus,Startech,Ruf,Techart,Koenig,...

JimTV is jongerenzender =>Veel jongeren zijn weg van tuning (allé,toch een pak)=>Jongeren spreekt niet echt de proffesionele tuning aan...
                              Het spreekt ze zeker wel aan maar het is als jongere gewoonweg niet betaalbaar...Of noem jij die sticker van Startech op uw fietsbel ook tuning?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soul
                                Muriël is niet echt mijn lievelingspresentatrice, bij Frank heb ik ook mijn bedenkingen. Maar’t gaat over tuning, dus toch gekeken.

Oli werd gevolgd. En dat vond ik leuk. Toffe gast die positief over en met tuning bezig is ! En hij brengt het ook mooi naar buiten. Maar kan er mij iemand zeggen waarom zijn wagen (’t gaat toch over tuning) niet eens in beeld gekomen is ??? De buitenkant vaag en van ver, de binnenkant al helemaal niet…

In het vaste item De Fox probeert Tuning TV elke week een wrak om te toveren tot een blitse getunede bolide. Tegen deze snelheid wordt de zoektocht naar dat wrak een soap…

De te koop aangeboden Mini… Om er één deeltje uit te halen, heel de achterkant stak vol met subwoofers, maar… is dat vulling of werken die ook echt ? Niks gehoord !

Dat de verkoper van de shop van de week wat onwennig over kwam, had wellicht alles te maken met zenuwen en met het feit dat ie zonder versprekingen en in AN binnen de tijd alles moest verteld krijgen.

Programma zonder diepgang ! Programma met veel gemiste kansen. Laat Oli vertellen over zijne bak, over hoe hij alles gedaan heeft, waar z’n inspiratie vandaan kwam, dan wordt het meteen een veel leuker en veel boeiender programma !

Ne gewone babbel met enkelen van jullie, eens rond jullie wagens lopen,… dat zou betere TV geweest zijn.
                                zijn wagen is toch zeker aan bod gekomen. de zwarte opel vectra met de enorme groene stickers aan de zijkanten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jelle

Het spreekt ze zeker wel aan maar het is als jongere gewoonweg niet betaalbaar...Of noem jij die sticker van Startech op uw fietsbel ook tuning?
                                  Edite marginale jongeren spreekt dat niet aan,zelfs dat soort-kits vinden ze nog te volks

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jelle

Edite marginale jongeren spreekt dat niet aan,zelfs dat soort-kits vinden ze nog te volks
                                    veel jongeren weten dat ze proffesionele tuning niet kunnen betalen en doen dan groot over een "willen maar ni kunnen" tuning....en omdat ze die proffesionele tuning ni kunne betalen zeggen ze dat ze da ni cool of graaf vinden maar diep vanbinnen zijn ze jaloers op elken deftige getunde auto dat voorbijrijd....that's the way it is

Grtz

Comment

Gisteren nog is gekeken naar de nieuwste aflevering, de integra dat ze laten zien vind ik wel zalig, dat is echt een wagen om te tunen, de rest van het programma vond ik wel simpel...
                                      nls2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nls
                                        Gisteren nog is gekeken naar de nieuwste aflevering, de integra dat ze laten zien vind ik wel zalig, dat is echt een wagen om te tunen, de rest van het programma vond ik wel simpel...
                                        Ik vind het "gemaakt voor & door kinderen"

op zoveel trekt het hele programma. Let wel, ik spreek over de verpakking, niet de inhoud.

En dan dat scharminkel dat het presenteert is de kers op de taart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
                                          En dan dat scharminkel dat het presenteert is de kers op de taart.
                                          Allee scharminkel zou ik niet zeggen, maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Het lijkt me zelfs beter dat Frank Molnar de presentatie zelf doet aangezien hij ten minste nog iets van auto's kent.

Comment

Working...
                                          X