Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En dan dat scharminkel dat het presenteert is de kers op de taart.
Allee scharminkel zou ik niet zeggen, maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Het lijkt me zelfs beter dat Frank Molnar de presentatie zelf doet aangezien hij ten minste nog iets van auto's kent.
Die kent er echt niks van he
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Een blote mannenkont moet kunnen, vooral voor de dames onder ons, maar als dat hier getoond wordt ten kost van de auto's waarover het gaat, terwijl de auto's al amper in beeld komen...
En het lachje dat de onwetendheid van de presentatrice moet verbergen...
Het spreekt ze zeker wel aan maar het is als jongere gewoonweg niet betaalbaar...Of noem jij die sticker van Startech op uw fietsbel ook tuning?
Edite marginale jongeren spreekt dat niet aan,zelfs dat soort-kits vinden ze nog te volks
veel jongeren weten dat ze proffesionele tuning niet kunnen betalen en doen dan groot over een "willen maar ni kunnen" tuning....en omdat ze die proffesionele tuning ni kunne betalen zeggen ze dat ze da ni cool of graaf vinden maar diep vanbinnen zijn ze jaloers op elken deftige getunde auto dat voorbijrijd....that's the way it is
Een blote mannenkont moet kunnen, vooral voor de dames onder ons, maar als dat hier getoond wordt ten kost van de auto's waarover het gaat, terwijl de auto's al amper in beeld komen...
En het lachje dat de onwetendheid van de presentatrice moet verbergen...
Mail naar info@vgas.be zou ik zeggen, dat zijn de makers van het programma. (Frank Molnar en zijn bende )
ik wou vol goede moed beginnen kijken, maar dat is meer reklame van streettuning dan iets anders.
Hoeveel getunde wagens hebben ze nu laten zien? 2? zal veel zijn.
Neen liever, hoe een drukkerij werkt, iemand zijn bloot gat (met een roze del sol!!), en reklame van een carroseriebedrijf
Maar toen begon het pas. Madam wilde een ster in haar motorkap. Dus die mecanicien begint daar met z'n slijpschijf een gat in die motorkap te zagen, zonder vooraf mooi af te meten. Resultaat: een gat dat in de verste verte niet op een ster trekt en die nog niet eens mooi in het midden van de motorkap is.
Maar toen begon het pas. Madam wilde een ster in haar motorkap. Dus die mecanicien begint daar met z'n slijpschijf een gat in die motorkap te zagen, zonder vooraf mooi af te meten. Resultaat: een gat dat in de verste verte niet op een ster trekt en die nog niet eens mooi in het midden van de motorkap is.
Mannekes, mannekes, wat een programma !!!!!
Ik ben het volledig met je eens ! Die Muriel kent er blijkbaar de ballen van ... Ze zit de ganse tijd haar vingernagels te lakken en dan durft ze nog zeggen : "Wat hebben WIJ nu al gedaan ?" .... En die velgen die ze daar tevoorschijn haalden, kwamen ook niet van de stortplaats.
Ze tonen ook nooit eens een volledige wagen, altijd korte, flitsende stukjes ... Ik ben niet echt een voorstander van tuning, maar dit trekt toch op niets, hoor ...
The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
ik heb gisteren een stuk gezien, helemaal op't einde.
Ze bezocht eerst een beurs, heb niet gehoord welke het was. Muriel liep dus de hele tijd te zuchten en te puffen en te blazen want haar voeten deden toch zo'n pijn en zo
Dan gingen ze hun eigen auto tunen ... een Golf II.
Muriel wou PER SE een cabrio. Na lang zagen besluiten ze een cabrio te maken, wat doet die idioot ? Zet daar zijn slijpschijf gewoon in. Gevolg: het dak is zo schots en scheef als maar kan afge'schoren' In plaats dat hij eerst nog een lijntje trekt of zo, maar nee ... 't kan niet vlug genoeg gaan
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
ik heb gisteren een stuk gezien, helemaal op't einde.
Ze bezocht eerst een beurs, heb niet gehoord welke het was. Muriel liep dus de hele tijd te zuchten en te puffen en te blazen want haar voeten deden toch zo'n pijn en zo
Dan gingen ze hun eigen auto tunen ... een Golf II.
Muriel wou PER SE een cabrio. Na lang zagen besluiten ze een cabrio te maken, wat doet die idioot ? Zet daar zijn slijpschijf gewoon in. Gevolg: het dak is zo schots en scheef als maar kan afge'schoren' In plaats dat hij eerst nog een lijntje trekt of zo, maar nee ... 't kan niet vlug genoeg gaan
Ik heb het ook gezien. Pfff, ik heb er geen woorden voor. Wat gaan ze in godsnaam aanvangen met die auto? Ze hebben er niet echt een cabrio van gemaakt, want ze hebben de achterruit en gans de kofferklep er nog laten opstaan. Trekt gewoon op niets. Denk niet dat die Muriel ooit al eens van "structurele stijfheid" van een auto gehoord heeft. Gewoon het dak wegzagen zonder verstevigingen aan te brengen aan het chassis, dat kan toch niet goed zijn? Wat ze met die Golf doen heeft in de verste verte niets met tuning te maken. Wat een k*tprogramma!!!!
Comment