Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik lag plat bij dat liedje met de stem van Muriel: "snel, snel snel, snel, snel snel, snel, snel snel snel, snel snel, snel, snel snel, snel, snel snel snel, snel snel, snel, snel snel, snel, snel snel".
OMG dat was zo achterlijk dat ik met een al lachend het schaamrood op de wangen had.
(kben nu wel nie meer zeker of het snel was. Misschien "vlug" ofzo)
hahahahaha, da's just. haar lieke met "snel"...... :loz:
en bij da ARC ice-team... ik zei het nog tegen de broer van m'n vriendin. da gaat precies ni meer over hun installatie maar wie er het stoerste naast z'n wagen kan staan...
ps: zeg, die "pimp my ride" van MTV.... is da de moeite om ns naar te zien? wanneer is da??
hahaha juist, en de inbouw die ze lieten zien, trok toch op niet veel.
allemaal losse standaardkisten
Indeed, heb het ook gezien ... Maar 't zijn altijd van die oude Amerikaanse wrakken ... En spijtig dat het zo van die typische 'aarembie'-tuning is ...
Ik lag plat bij dat liedje met de stem van Muriel: "snel, snel snel, snel, snel snel, snel, snel snel snel, snel snel, snel, snel snel, snel, snel snel snel, snel snel, snel, snel snel, snel, snel snel".
OMG dat was zo achterlijk dat ik met een al lachend het schaamrood op de wangen had.
(kben nu wel nie meer zeker of het snel was. Misschien "vlug" ofzo)
hahahahaha, da's just. haar lieke met "snel"......
en bij da ARC ice-team... ik zei het nog tegen de broer van m'n vriendin. da gaat precies ni meer over hun installatie maar wie er het stoerste naast z'n wagen kan staan...
ps: zeg, die "pimp my ride" van MTV.... is da de moeite om ns naar te zien? wanneer is da??
ja da zou ik ook wel eens willen weten. want da op jim
Dit programma trekt op niets. Muriël Snottenbel ( ) kan en kent er bovendien niks van.
Het imago van de tuningscene wordt (nog maar eens) gekelderd tot het laagste niveau.
Dit programma trekt op niets. Muriël Snottenbel ( ) kan en kent er bovendien niks van.
Het imago van de tuningscene wordt (nog maar eens) gekelderd tot het laagste niveau.
De GSM carkit van .. Sesamstraat (of whatever) lijkt me een kleine indicatie dat het om een parodie gaat Jammer dat ze die tijd niet gebruiken om een professioneel tuning project van A tot Z te filmen. Om zo'n zaken te zien... moet je naar the Discovery Channel kijken. Zo was er onlangs nog een programma waar ze de bouw van de Lexus IS430 "Rod Millen" lieten zien. Schitterend!
u bedoeld tjoeningscene
Volgens mij bedoelT hij wel degelijk tuningscene
Neenee,er is een enooooooooooooooooooorm verschil tussen tjoening en tuning.
Wanneer wordt Pimp My Ride uitgezonden op MTV, ik zou dat wel eens willen zien, want het enige waar Tuning TV voor in aanmerking komt is "grappigste programma van het jaar"
Anyway, ik weet nie of het jullie interesseert maar de mensen die als hobby aan tuning doen, zijn ook niet echt opgezet met de manier waarop de dingen gebracht worden.
Natuurlijk moet er rekening gehouden worden met het feit dat dit TV is en dat er dus geknipt wordt zodat je slechts een deel van het "geheel" te zien krijgt. Heel jammer allemaal
Wat betreft die Fox. Ik hoop echt dat dit een grap is... Alleen is hij tot nu toe jammerlijk MISLUKT
mijn mening: ik ben een tuningliefhebber, kijk elke week naar het prog. maar raak meer en meer geiriteerd. Voor het eerst: de vraag is ng altijd wanneer begint het? normaal 21.30, de ene keer is het kwart voor tien, de andere keer half tien, mja daar kan ik ng mee leven. Het is meer een talkshow dan tuning show, Muriel kent er de kl*tn van en die BMW(de cabrio) was getuned met M-technik (das tuning maar nu ni om zoveel aandacht aan te besteden).
conclusie: Meer aandacht voor de auto's, minder praten en minder hun huis en al tonen. en de fox trekt ook op niets.
Comment