Oorspronkelijk geplaatst door fast and furious
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TopTuning
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door LöweIk hoop wel oprecht dat ze de Heer Pieter Peuters niet aan bod laten komen.
=)=)=)=)=)
Allez gij, coole astra had die toch
Ik hoop wel echt dat ze in het nieuwe programma de mooiere wagens laten zien en niet de opvallendste ...
Comment
-
Mercules schreef:
kan het niet laten maar TJOENERS, TJOENING bwahahaha TJOENERS
Echt jongen, zo'n kinderachtige reply zegt veel over uw IQ, nu voel je je zeker geweldig?
Comment
-
komaan, de meeste hier vinden tuning wel mooi, als het maar niet met het overdreven 'hier ben ik' gehalte is.
Knappe velgen, enkele cm verlaagd, misschien nog een spoiler... en dat is het ongeveer.
Het is soms wel leuk om naar te kijken (zoals "the fast and the furious") maar er zelf mee rijden
Ik vrees er echter ook wel voor dat het programma meer in de richting het gekende johnny-tuning zal gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fruit loopsWe hebben het dan ook over tuning hé. Da's de koning van de "Ik heb geen geld en natuurlijk ook nog veel minder smaak, maar ik geef elke frank uit aan een stuk plastic waardoor mijn auto nog slechter rijdt, maar ik denk natuurlijk van wel want ik heb per definitie het IQ van een goudvis"-stelling.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
tweedehands wagentje bijv. een 1.9 tdi 130 pk, chippen tot 150
Comment
-
Ik ga toch effe met de cijferkes goochelen.
VW Golf TDi 130pk:
- 1200 kg
- 130 pk
- 310 Nm bij 1900 tpm
- 0-100: 9,6 sec.
- Top: 205 km/u
Citroën Xsara 2.0 HDi 110pk:
- 1200 kg
- 110 pk
- 250 Nm bij 1750 tpm
- 0-100: 11,5 sec.
- Top: 193 km/u
Fiat Brava 1.9 JTD:
- 1170 kg
- 100 pk
- 200 Nm bij 1500 tpm
- 0-100: 10,6 sec.
- Top: 185 km/u
Met een sprintje zou ik toch het liefst in de Golf zitten.
Het TDi-gemorrel pak ik er gerust bij!
Laat die roetwolken maar eens in het rond vliegen!
Comment
-
Probeer dat maar eens met je TDI. Na ongeveer 2 tienden gaat het oranje dashboardlampje knipperen, wordt het vermogen dichtgeknepen en staat het brutale vlegeltje met z'n mond vol goedkoop opgevulde kiezen. En dat is bij, warm droog weer op een goed wegdek. De Citroën en zelfs de Fiat halen hun tijd ook nog op een nat, en niet biljartvlak wegdek. Ze hadden de Golf natuurlijk ook van een doordachte ophanging en een competitieve tractie (een beetje het gevolg van het eerste) kunnen voorzien, maar ze hebben nu eenmaal gekozen voor 4cm Engelse pudding. Overigens, Citroën geeft prestatiecijfers met maximale belasting... en VW?
Toch maar off-topic gaan dan?
Comment
Comment