Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TopTuning

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door logic
    Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
    En dan dat scharminkel dat het presenteert is de kers op de taart.
    Allee scharminkel zou ik niet zeggen, maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Het lijkt me zelfs beter dat Frank Molnar de presentatie zelf doet aangezien hij ten minste nog iets van auto's kent.
    Die kent er echt niks van he

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
    2012-...
    '07 BMW 118d

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
      En dan dat scharminkel dat het presenteert is de kers op de taart.
      Allee scharminkel zou ik niet zeggen,
      Het kan zijn dat ik ze verwar met die die de headlines meestal presenteert...het levende bewijs dat knap zijn geen vereiste meer is om op tv te komen.

Haar naam ontgaat me wel... trekt een beetje op een trol en heeft een neuspiercing.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
        Het kan zijn dat ik ze verwar met die die de headlines meestal presenteert...het levende bewijs dat knap zijn geen vereiste meer is om op tv te komen.

Haar naam ontgaat me wel... trekt een beetje op een trol en heeft een neuspiercing.
        Ilse Liebens bedoel je. Muriël doet de presentatie van Tuning TV.

Comment

• Een blote mannenkont moet kunnen, vooral voor de dames onder ons, maar als dat hier getoond wordt ten kost van de auto's waarover het gaat, terwijl de auto's al amper in beeld komen...

En het lachje dat de onwetendheid van de presentatrice moet verbergen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj
            Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
            Oorspronkelijk geplaatst door jelle
            Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
            Ze hadden het programaa beter besteed aan professionele tuners als Brabus,Startech,Ruf,Techart,Koenig,...

Maarja,ik wist van tevoren als dat we de marginale toer opgingen,want:
            JimTV is jongerenzender =>Veel jongeren zijn weg van tuning (allé,toch een pak)=>Jongeren spreekt niet echt de proffesionele tuning aan...
            Het spreekt ze zeker wel aan maar het is als jongere gewoonweg niet betaalbaar...Of noem jij die sticker van Startech op uw fietsbel ook tuning?
            Edite marginale jongeren spreekt dat niet aan,zelfs dat soort-kits vinden ze nog te volks
            veel jongeren weten dat ze proffesionele tuning niet kunnen betalen en doen dan groot over een "willen maar ni kunnen" tuning....en omdat ze die proffesionele tuning ni kunne betalen zeggen ze dat ze da ni cool of graaf vinden maar diep vanbinnen zijn ze jaloers op elken deftige getunde auto dat voorbijrijd....that's the way it is

Grtz
            Ik ben écht wel jaloers op die knalrode 206 met dikke rubbers en een ferme knalpot :o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul
              Een blote mannenkont moet kunnen, vooral voor de dames onder ons, maar als dat hier getoond wordt ten kost van de auto's waarover het gaat, terwijl de auto's al amper in beeld komen...

En het lachje dat de onwetendheid van de presentatrice moet verbergen...
              Mail naar info@vgas.be zou ik zeggen, dat zijn de makers van het programma. (Frank Molnar en zijn bende )

Comment

• Mailen om te zeggen dat ze de opgenomen programma's niet meer hoeven uit te zenden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul
                  Mailen om te zeggen dat ze de opgenomen programma's niet meer hoeven uit te zenden ?
                  Dan moet je mailen naar info@jim.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soul
                    Mailen om te zeggen dat ze de opgenomen programma's niet meer hoeven uit te zenden ?
                    Dan moet je mailen naar info@jim.be
                    Gij zijt undercover voor JIM zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
                      Gij zijt undercover voor JIM zeker?

juist

Comment

• Net even gezien, trekt op niet veel..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                        cc

Comment

• idd 2de aflevering was nog slechter dan de eerste

Comment

• jongens toch, wat een dwaas programma

ik wou vol goede moed beginnen kijken, maar dat is meer reklame van streettuning dan iets anders.
                            Hoeveel getunde wagens hebben ze nu laten zien? 2? zal veel zijn.
                            Neen liever, hoe een drukkerij werkt, iemand zijn bloot gat (met een roze del sol!!), en reklame van een carroseriebedrijf

ipv enkele meetings af te schuimen

Comment

• OOO, wat zijn we weer verrast dat het allemaal betaaltelevisie is! Dat hadden we nu echt niet verwacht. Nee, terwijl de VTM zelf al kwaliteit levert die -moest het een auto zijn- een Zastava niet waardig weze, hadden we écht gedacht dat het derderangsderivaat JIM een serieus programma in elkaar ging steken...

Comment

• Niemand gekeken gisteren naar Tuning TV? Als je niet gekeken hebt, wees gerust je hebt niets gemist.

Heb maar het laatste stuk van het programma gezien. Er was weeral één of andere garage die hun zaak voorstelde (pure reclame dus) en daarna wilde die Muriel een oude golf gaan opzetten. Goed, daar kunnen ze nog iets van maken, dacht ik.

Maar toen begon het pas. Madam wilde een ster in haar motorkap. Dus die mecanicien begint daar met z'n slijpschijf een gat in die motorkap te zagen, zonder vooraf mooi af te meten. Resultaat: een gat dat in de verste verte niet op een ster trekt en die nog niet eens mooi in het midden van de motorkap is.

Mannekes, mannekes, wat een programma !!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DB7 Vantage
                                  Niemand gekeken gisteren naar Tuning TV? Als je niet gekeken hebt, wees gerust je hebt niets gemist.

Heb maar het laatste stuk van het programma gezien. Er was weeral één of andere garage die hun zaak voorstelde (pure reclame dus) en daarna wilde die Muriel een oude golf gaan opzetten. Goed, daar kunnen ze nog iets van maken, dacht ik.

Maar toen begon het pas. Madam wilde een ster in haar motorkap. Dus die mecanicien begint daar met z'n slijpschijf een gat in die motorkap te zagen, zonder vooraf mooi af te meten. Resultaat: een gat dat in de verste verte niet op een ster trekt en die nog niet eens mooi in het midden van de motorkap is.

Mannekes, mannekes, wat een programma !!!!!
                                  Ik ben het volledig met je eens ! Die Muriel kent er blijkbaar de ballen van ... Ze zit de ganse tijd haar vingernagels te lakken en dan durft ze nog zeggen : "Wat hebben WIJ nu al gedaan ?" .... En die velgen die ze daar tevoorschijn haalden, kwamen ook niet van de stortplaats.
                                  Ze tonen ook nooit eens een volledige wagen, altijd korte, flitsende stukjes ... Ik ben niet echt een voorstander van tuning, maar dit trekt toch op niets, hoor ...
                                  The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• OMG

ik heb gisteren een stuk gezien, helemaal op't einde.
                                    Ze bezocht eerst een beurs, heb niet gehoord welke het was. Muriel liep dus de hele tijd te zuchten en te puffen en te blazen want haar voeten deden toch zo'n pijn en zo

Dan gingen ze hun eigen auto tunen ... een Golf II.
                                    Muriel wou PER SE een cabrio. Na lang zagen besluiten ze een cabrio te maken, wat doet die idioot ? Zet daar zijn slijpschijf gewoon in. Gevolg: het dak is zo schots en scheef als maar kan afge'schoren' In plaats dat hij eerst nog een lijntje trekt of zo, maar nee ... 't kan niet vlug genoeg gaan
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                      OMG

ik heb gisteren een stuk gezien, helemaal op't einde.
                                      Ze bezocht eerst een beurs, heb niet gehoord welke het was. Muriel liep dus de hele tijd te zuchten en te puffen en te blazen want haar voeten deden toch zo'n pijn en zo

Dan gingen ze hun eigen auto tunen ... een Golf II.
                                      Muriel wou PER SE een cabrio. Na lang zagen besluiten ze een cabrio te maken, wat doet die idioot ? Zet daar zijn slijpschijf gewoon in. Gevolg: het dak is zo schots en scheef als maar kan afge'schoren' In plaats dat hij eerst nog een lijntje trekt of zo, maar nee ... 't kan niet vlug genoeg gaan
                                      Ik heb het ook gezien. Pfff, ik heb er geen woorden voor. Wat gaan ze in godsnaam aanvangen met die auto? Ze hebben er niet echt een cabrio van gemaakt, want ze hebben de achterruit en gans de kofferklep er nog laten opstaan. Trekt gewoon op niets. Denk niet dat die Muriel ooit al eens van "structurele stijfheid" van een auto gehoord heeft. Gewoon het dak wegzagen zonder verstevigingen aan te brengen aan het chassis, dat kan toch niet goed zijn? Wat ze met die Golf doen heeft in de verste verte niets met tuning te maken. Wat een k*tprogramma!!!!

Comment

• Al van bij de eerste aflevering kwam ik tot de vaststelling dat het programma geen "hoogstaande televisie" levert.

Telkens als ik nu tijdens het zappen voorbij het programma passeer, is er binnen de 2 minuten wel iets waarvan ik zeg "OMG", en verderzap.

Comment

• Maar "ze" hebben dat bij Jim wel goed gezien, want we zijn er hier toch over bezig...

Comment

Working...
                                          X