Oorspronkelijk geplaatst door logic
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TopTuning
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door logicOorspronkelijk geplaatst door PeeKaEn dan dat scharminkel dat het presenteert is de kers op de taart.
Haar naam ontgaat me wel... trekt een beetje op een trol en heeft een neuspiercing.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKaHet kan zijn dat ik ze verwar met die die de headlines meestal presenteert...het levende bewijs dat knap zijn geen vereiste meer is om op tv te komen.
Haar naam ontgaat me wel... trekt een beetje op een trol en heeft een neuspiercing.
Comment
-
Een blote mannenkont moet kunnen, vooral voor de dames onder ons, maar als dat hier getoond wordt ten kost van de auto's waarover het gaat, terwijl de auto's al amper in beeld komen...
En het lachje dat de onwetendheid van de presentatrice moet verbergen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RaydendjOorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOorspronkelijk geplaatst door jelleOorspronkelijk geplaatst door DodgeboyZe hadden het programaa beter besteed aan professionele tuners als Brabus,Startech,Ruf,Techart,Koenig,...
Maarja,ik wist van tevoren als dat we de marginale toer opgingen,want:
JimTV is jongerenzender =>Veel jongeren zijn weg van tuning (allé,toch een pak)=>Jongeren spreekt niet echt de proffesionele tuning aan...
Grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SoulEen blote mannenkont moet kunnen, vooral voor de dames onder ons, maar als dat hier getoond wordt ten kost van de auto's waarover het gaat, terwijl de auto's al amper in beeld komen...
En het lachje dat de onwetendheid van de presentatrice moet verbergen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SoulMailen om te zeggen dat ze de opgenomen programma's niet meer hoeven uit te zenden ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logicOorspronkelijk geplaatst door SoulMailen om te zeggen dat ze de opgenomen programma's niet meer hoeven uit te zenden ?
Comment
-
jongens toch, wat een dwaas programma
ik wou vol goede moed beginnen kijken, maar dat is meer reklame van streettuning dan iets anders.
Hoeveel getunde wagens hebben ze nu laten zien? 2? zal veel zijn.
Neen liever, hoe een drukkerij werkt, iemand zijn bloot gat (met een roze del sol!!), en reklame van een carroseriebedrijf
ipv enkele meetings af te schuimen
Comment
-
OOO, wat zijn we weer verrast dat het allemaal betaaltelevisie is! Dat hadden we nu echt niet verwacht. Nee, terwijl de VTM zelf al kwaliteit levert die -moest het een auto zijn- een Zastava niet waardig weze, hadden we écht gedacht dat het derderangsderivaat JIM een serieus programma in elkaar ging steken...
Comment
-
Niemand gekeken gisteren naar Tuning TV? Als je niet gekeken hebt, wees gerust je hebt niets gemist.
Heb maar het laatste stuk van het programma gezien. Er was weeral één of andere garage die hun zaak voorstelde (pure reclame dus) en daarna wilde die Muriel een oude golf gaan opzetten. Goed, daar kunnen ze nog iets van maken, dacht ik.
Maar toen begon het pas. Madam wilde een ster in haar motorkap. Dus die mecanicien begint daar met z'n slijpschijf een gat in die motorkap te zagen, zonder vooraf mooi af te meten. Resultaat: een gat dat in de verste verte niet op een ster trekt en die nog niet eens mooi in het midden van de motorkap is.
Mannekes, mannekes, wat een programma !!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DB7 VantageNiemand gekeken gisteren naar Tuning TV? Als je niet gekeken hebt, wees gerust je hebt niets gemist.
Heb maar het laatste stuk van het programma gezien. Er was weeral één of andere garage die hun zaak voorstelde (pure reclame dus) en daarna wilde die Muriel een oude golf gaan opzetten. Goed, daar kunnen ze nog iets van maken, dacht ik.
Maar toen begon het pas. Madam wilde een ster in haar motorkap. Dus die mecanicien begint daar met z'n slijpschijf een gat in die motorkap te zagen, zonder vooraf mooi af te meten. Resultaat: een gat dat in de verste verte niet op een ster trekt en die nog niet eens mooi in het midden van de motorkap is.
Mannekes, mannekes, wat een programma !!!!!
Ze tonen ook nooit eens een volledige wagen, altijd korte, flitsende stukjes ... Ik ben niet echt een voorstander van tuning, maar dit trekt toch op niets, hoor ...The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Comment
-
OMG
ik heb gisteren een stuk gezien, helemaal op't einde.
Ze bezocht eerst een beurs, heb niet gehoord welke het was. Muriel liep dus de hele tijd te zuchten en te puffen en te blazen want haar voeten deden toch zo'n pijn en zo
Dan gingen ze hun eigen auto tunen ... een Golf II.
Muriel wou PER SE een cabrio. Na lang zagen besluiten ze een cabrio te maken, wat doet die idioot ? Zet daar zijn slijpschijf gewoon in. Gevolg: het dak is zo schots en scheef als maar kan afge'schoren' In plaats dat hij eerst nog een lijntje trekt of zo, maar nee ... 't kan niet vlug genoeg gaan1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOMG
ik heb gisteren een stuk gezien, helemaal op't einde.
Ze bezocht eerst een beurs, heb niet gehoord welke het was. Muriel liep dus de hele tijd te zuchten en te puffen en te blazen want haar voeten deden toch zo'n pijn en zo
Dan gingen ze hun eigen auto tunen ... een Golf II.
Muriel wou PER SE een cabrio. Na lang zagen besluiten ze een cabrio te maken, wat doet die idioot ? Zet daar zijn slijpschijf gewoon in. Gevolg: het dak is zo schots en scheef als maar kan afge'schoren' In plaats dat hij eerst nog een lijntje trekt of zo, maar nee ... 't kan niet vlug genoeg gaan
Comment
Comment