Doen zoals ik : nooit naar programma's op VTM , VT4 en andere commerciele rotzooi kijken .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alloo bij de Wegpolitie
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenDoen zoals ik : nooit naar programma's op VTM , VT4 en andere commerciele rotzooi kijken .
En jij leeft in een grot met een berenvel rond je lijf en een knots als wapen... En o ja, je rijdt met een Skoda.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenEn jij leeft in een grot met een berenvel rond je lijf en een knots als wapen... En o ja, je rijdt met een Skoda.
Oe oe oe. 😁
Sent from my iPhone using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenMan man man, als je nu online kijkt dan krijg je reclame te slikken die je niet kan doorspoelen. Sterk bezig VTM.
Ik was al content dat ze het gratis aanboden op internet
Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichteneasy money he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PieterV Bekijk BerichtenKben daar ook wel eens bijna ingeknald. Moe zijn doet zotte dingen.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Kheb eens bijna ene omver gereden die om 2 uur 's nachts over de ring van Brussel liep met een verkeersbord over zijn schouder, van de middenberm naar de pechstrook. Gered door de reflecterende streep op z'n broek.Oorspronkelijk geplaatst door BimmerGij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PieterV Bekijk BerichtenKheb eens bijna ene omver gereden die om 2 uur 's nachts over de ring van Brussel liep met een verkeersbord over zijn schouder, van de middenberm naar de pechstrook. Gered door de reflecterende streep op z'n broek.
Die borden worden ook nogal vaak gepikt, aluminium brengt nogal wat geld op.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenMan man man, als je nu online kijkt dan krijg je reclame te slikken die je niet kan doorspoelen. Sterk bezig VTM.
Maar dat is toch al een tijdje zo.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenGij liever als ik, zo saai.RIP Den borre!
Comment
-
"Voor deze keer werd met de politie afgesproken om de onaanvaardbare reacties integraal te verwijderen, en daarmee de zaak in der minne te regelen, dus zonder verder gevolg voor de betrokken forumleden"
I call Bullshit. Met hoofdletter B.
Politie zal zich echt niet bezighouden met "het zoveelste" forum.
Cheers.
B
Comment
-
In "De Recherche" op Vier: gewoon negeren die auditieve gordelverklikker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenIn "De Recherche" op Vier: gewoon negeren die auditieve gordelverklikker
Mvg,
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk BerichtenOf de gordel achter u door en dan inklikken...
Mvg,
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Oorspronkelijk geplaatst door BimmerGij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PieterV Bekijk BerichtenNu met bijpassend tshirt!
Sent from my iPhone using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenIn "De Recherche" op Vier: gewoon negeren die auditieve gordelverklikker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PieterV Bekijk BerichtenNu met bijpassend tshirt!
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenIs idd deze.
Frappant hoeveel alcohol er toch nog steeds in het spel zit. Nu, ik ben ook geen heilige maar toch opvallend ondanks alle acties en campagnes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PieterV Bekijk BerichtenKheb eens bijna ene omver gereden die om 2 uur 's nachts over de ring van Brussel liep met een verkeersbord over zijn schouder, van de middenberm naar de pechstrook. Gered door de reflecterende streep op z'n broek.
Ik kon toen eerst niet direct naar rechts (ik had hem wel al zien staan ondertussen) omdat er een auto naast mij reed. Toen sprong hij ineens op de linkerrijstrook om mij naar het midden te dwingen, ben ik vol in de remmen moeten gaan en dan gaan wachten tot ik kon invoegen.
Als die agent daar nu met reflecterende jas had gestaan, de wegverlichting aan had gestaan, was de kans groot geweest dat ik hem al van veel verder had gezien en naar rechts had kunnen gaan. Was eigenlijk niet serieus... Komt er nog eens bij dat ik eigenlijk vrij moe was (ik was al een 12-tal uur op de baan, leasingwagens leveren en ophalen bij klanten van VAB Fleet..) you do the math, had wel eens verkeerd kunnen aflopen. Dat gezegd zijnde heb ik wel respect voor die mannen hun werk uiteraard en begrijp ik ook dat ze niet altijd de tijd hebben om die jas aan te doen als er een voertuig op de linkerrijstrook staat in een redelijk blinde bocht owv de middenberm.
EDIT: sorry voor dubbelpost, dacht dat hij niet doorgekomen was.
Comment
Comment