Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alloo bij de Wegpolitie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Doen zoals ik : nooit naar programma's op VTM , VT4 en andere commerciele rotzooi kijken .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
      Doen zoals ik : nooit naar programma's op VTM , VT4 en andere commerciele rotzooi kijken .

En jij leeft in een grot met een berenvel rond je lijf en een knots als wapen... En o ja, je rijdt met een Skoda.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
        En jij leeft in een grot met een berenvel rond je lijf en een knots als wapen... En o ja, je rijdt met een Skoda.
        😁
        Oe oe oe. 😁

Sent from my iPhone using Tapatalk
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Man man man, als je nu online kijkt dan krijg je reclame te slikken die je niet kan doorspoelen. Sterk bezig VTM.
          Ja, als ge live kijkt is dat ook zo hé
          Ik was al content dat ze het gratis aanboden op internet

Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichten
          easy money he
          Gij liever als ik, zo saai.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PieterV Bekijk Berichten
            Kben daar ook wel eens bijna ingeknald. Moe zijn doet zotte dingen.
            Los van vermoeidheid en het geval in de vorige uitzending, ik vind dat ze bij het plaatsen van signalisatie voor 'korte' wegenwerken (meestal na 20u) soms heel onvoorzichtig te werk gaan...
            2021 Taycan 4S
            2021 Lexus UX250h

Comment

• Kheb eens bijna ene omver gereden die om 2 uur 's nachts over de ring van Brussel liep met een verkeersbord over zijn schouder, van de middenberm naar de pechstrook. Gered door de reflecterende streep op z'n broek.
              Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer
              Gij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé

Comment

Kheb eens bijna ene omver gereden die om 2 uur 's nachts over de ring van Brussel liep met een verkeersbord over zijn schouder, van de middenberm naar de pechstrook. Gered door de reflecterende streep op z'n broek.
                Zeker dat dat een wegenwerker was?
                Die borden worden ook nogal vaak gepikt, aluminium brengt nogal wat geld op.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Man man man, als je nu online kijkt dan krijg je reclame te slikken die je niet kan doorspoelen. Sterk bezig VTM.
                  Ja, ze moeten ergens hun inkomsten halen he.
                  Maar dat is toch al een tijdje zo.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                    Gij liever als ik, zo saai.
                    Ge moet da doen als nen echte! Voeten op het dashboard laptopke en ne film zien ondertussen nog iets klein eten.
                    RIP Den borre!

Comment

• Saai dus, mijn job is boeiender en afwisselender
                      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• "Voor deze keer werd met de politie afgesproken om de onaanvaardbare reacties integraal te verwijderen, en daarmee de zaak in der minne te regelen, dus zonder verder gevolg voor de betrokken forumleden"

I call Bullshit. Met hoofdletter B.

Politie zal zich echt niet bezighouden met "het zoveelste" forum.

Cheers.

B

Comment

• In "De Recherche" op Vier: gewoon negeren die auditieve gordelverklikker
                          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Was wel een leuk programma, snikheet in de auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                              In "De Recherche" op Vier: gewoon negeren die auditieve gordelverklikker
                              Of de gordel achter u door en dan inklikken...

Mvg,

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
                              =================
                              2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                                Of de gordel achter u door en dan inklikken...

Mvg,

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
                                Nu met bijpassend tshirt!
                                Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer
                                Gij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé

Comment

😁😬

Sent from my iPhone using Tapatalk
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                    In "De Recherche" op Vier: gewoon negeren die auditieve gordelverklikker
                                    Dat viel mij ook op. Maar eerlijk is eerlijk: ze stonden wel klaar om er uit te springen en die mannen op te pakken, 't was dus niet gewoon laksheid/boven de wet staan.

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                        Is idd deze.

Frappant hoeveel alcohol er toch nog steeds in het spel zit. Nu, ik ben ook geen heilige maar toch opvallend ondanks alle acties en campagnes.
                                        Nee het was niet "WARZEE" van de Antwerp Expendables maar een andere. Die van de Expendables is chrome blauw en niet matblauw en heeft tevens de motorkap en zijflanken vanvoor in het zwart.

Comment

Kheb eens bijna ene omver gereden die om 2 uur 's nachts over de ring van Brussel liep met een verkeersbord over zijn schouder, van de middenberm naar de pechstrook. Gered door de reflecterende streep op z'n broek.
                                          Ik heb bijna eens een flik van de WPR-VLBR omvergereden op de Brusselse ring omdat hij 1: in de middenberm stond zonder reflecterende jas. 2: hij zo'n lichtkegel vast had en ineens de linkerrijstrook op springt om mij naar het midden te dwingen (stond verderop een anonieme BMW met blauwe flitsers omdat er ene in panne stond) 3: omdat de wegverlichting niet aanstond.

Ik kon toen eerst niet direct naar rechts (ik had hem wel al zien staan ondertussen) omdat er een auto naast mij reed. Toen sprong hij ineens op de linkerrijstrook om mij naar het midden te dwingen, ben ik vol in de remmen moeten gaan en dan gaan wachten tot ik kon invoegen.

Als die agent daar nu met reflecterende jas had gestaan, de wegverlichting aan had gestaan, was de kans groot geweest dat ik hem al van veel verder had gezien en naar rechts had kunnen gaan. Was eigenlijk niet serieus... Komt er nog eens bij dat ik eigenlijk vrij moe was (ik was al een 12-tal uur op de baan, leasingwagens leveren en ophalen bij klanten van VAB Fleet..) you do the math, had wel eens verkeerd kunnen aflopen. Dat gezegd zijnde heb ik wel respect voor die mannen hun werk uiteraard en begrijp ik ook dat ze niet altijd de tijd hebben om die jas aan te doen als er een voertuig op de linkerrijstrook staat in een redelijk blinde bocht owv de middenberm.

EDIT: sorry voor dubbelpost, dacht dat hij niet doorgekomen was.

Comment

Working...
                                          X