Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die mensen hebben zich in mijn ogen nooit belachelijk gemaakt imo, in tegendeel die deden hun werk goed en toonden dat er af en toe ook wel is een grapje vanaf kan in de wagen. Maar goed, aangezien we u toch niet van het tegendeel zullen kunnen bewijzen.
De gasten uit de afleveringen waren volgens mij ook op en top professioneel ook al hebben sommigen zwaar last van zelfoverschatting vooral als het over hun stuurmanskunst gaat.
Ik weet echter uit eigen ervaring dat er veel agenten zijn die totaal niet professioneel zijn en die zeer snel persoonlijk worden en zelfs wraakzuchtig en kleinzielig zijn.
De gasten uit de afleveringen waren volgens mij ook op en top professioneel ook al hebben sommigen zwaar last van zelfoverschatting vooral als het over hun stuurmanskunst gaat.
Als dat betrekking heeft op de lokale politie vol ik, maar niet de WPR.. die mannen krijgen wel degelijk opleidingen voor rijden onder hoge snelheid en andere toeren die ze uithalen.
Eigenlijk heel down to earth hoe die mensen spreken over snelheid en eigen limieten... Op een onvoorzienbare hindernis of een fout ingeschatte snelheid zijn zij ook bewust van hun beperkingen. Hun opleidingen en oefeningen kan je ook niet vergelijken met een pilotagestage, puur omdat hun opleidingen weken duren terwijl de burger met wat geluk en veel geld een opleiding van 3 dagen doet...
Als dat betrekking heeft op de lokale politie vol ik, maar niet de WPR.. die mannen krijgen wel degelijk opleidingen voor rijden onder hoge snelheid en andere toeren die ze uithalen.
Zelfs die gasten met al hun opleidingen rijden meer dan genoeg auto's kapot maar dat tonen ze niet in Alloo bij de wegpolitie...
Zelfs die gasten met al hun opleidingen rijden meer dan genoeg auto's kapot maar dat tonen ze niet in Alloo bij de wegpolitie...
En zoiets baseer je op?
Eigen fantasie? Er worden bij lokale politiezones meer wagens in de prak gereden op een half jaar dan bij de WPR op 2 jaar. Ik zie hier regelmatig Volvo's staan van de WPR VL-BR, die zijn daar gewoon op onderhoud, bijna nooit stukken aan.
Alloo is overal bij tegenwoordig, ma zie em graag bezig, vroeger wel meer bij het programma TV6, hilarisch was dat!
Ik zie hem ook wel graag bezig, maar TV6 was er bij momenten toch wel serieus over.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment