Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alloo bij de Wegpolitie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
    Ja, zo een doos Nissen is niet goedkoop, maar het zijn natuurlijk ook geen China lampen uit de Action.
    Nope, het zijn chinalampen van een webshop.
    Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer
    Gij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
      Die Megaflares zijn beter dan niks, maar het is pure fysica dat 5 LED modules in een doosje die naar 1 punt zijn gericht meer lichtopbrengst hebben dan 24 LEDs die rondom gericht staan waardoor op goed geluk maar 1 LED module naar het aankomend verkeer gericht staat. En natuurlijk niet het belang van het synchroon flitsen.

Ja, zo een doos Nissen is niet goedkoop, maar het zijn natuurlijk ook geen China lampen uit de Action.
      Inderdaad, daar ben ik het volledig mee eens.

Maar het ging mij voorla om die 16 km bij die goedkope megaflare, dat zal toch ook wel serieus overdreven zijn?
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Die megaflare van action geeft anders een heel pak licht. Iemand die dat niet ziet die zal niks zien, al sta je daar met een heel leger stroboscoopen

Comment

• is dat lang geleden dat die dingen in de action lagen?

Comment

• Ik heb er een maand geleden nog 3 gekocht en toen lagen er nog veel

Comment

• Als ik nog eens in de action kom toch eens kijken.

(kunt ge die ook niet op de auto zelf hangen? Dacht dat er een magneet in zat?)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Er zit een relatief zwakke magneet in. Goed voor statisch gebruik.

Ik heb vorig jaar gekeken om zelf fellere signalisaielichten op batterijen te maken maar zat op kostprijs al aan 170€ per stuk. Die Action lampen worden en masse in China gemaakt met gewone LEDs en dat scheelt in prijs.

Comment

• Ja er zit een magneet in, maar de batterijen niet Die moet je er zelf nog insteken, maar het zijn er van die gewone.

Comment

• Dus altijd zien dat je een setje reseve batterijen bij hebt.

Spijtig dat je in een gewone auto zo geen ledflitsers mag inbouwen (zoals camionetten soms hebben), anders had ik er al lang vooraan witte en achteraan oranje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                      Dus altijd zien dat je een setje reseve batterijen bij hebt.

Spijtig dat je in een gewone auto zo geen ledflitsers mag inbouwen (zoals camionetten soms hebben), anders had ik er al lang vooraan witte en achteraan oranje.
                      ². De Wooter doet dat professioneel, moet er binnenkort eens langsgaan voor de moto. Die zijne K1600 is ne kerstboom

Comment

• Sommigen van die megaflares hebben oplaadbare batterijen en worden met een lader geleverd. Maar dat is natuurlijk niet zo handig als de koffer met 6 met een 12/24V laadkabel.

Comment

• Ik heb 10 jaar geleden eens strobos van type R gekocht via ebay.
                          Kan je gemakkelijk tegen achter of vooruit plaaken als je panne hebt. En je kan de lensjes veranderen van kleur als je eens iemand een poets wil bakken

Comment

• China strobos

Comment

• Vrouwen ( ieder zijn goesting )
                              Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                              Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                              Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Iemand die kan uitleggen waarom politie x iets doet op de autostrade en dan de verkeerspolitie nodig heeft om de rest te doen?

Daar op t'einde wat spanning voor onze politie. Voor de rest veel zat volk int weekend op de weg nog altijd...
                                VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Ze herkennen merk en model aan de achterlichten.. "Dat is een Golf, meneer Alloo"
                                  En ik herkende toch heel duidelijk een Ford Focus..?

Mvg,
                                  =================
                                  2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Idd mss hebben ze die Golf laten gaan en de Focus genomen.
                                    Vond het einde wel spannend en chapeau hoe ze 't eraf hebben gebracht.

Grote zak wiet voor persoonlijk gebruik wie weet hoeveel kg's liggen er nog op de ring.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                                      Ze herkennen merk en model aan de achterlichten.. "Dat is een Golf, meneer Alloo"
                                      En ik herkende toch heel duidelijk een Ford Focus..?

Mvg,
                                      Missen is menselijk.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                                      Iemand die kan uitleggen waarom politie x iets doet op de autostrade en dan de verkeerspolitie nodig heeft om de rest te doen?

Daar op t'einde wat spanning voor onze politie. Voor de rest veel zat volk int weekend op de weg nog altijd...
                                      Dacht dat het was omdat politie x geen alcoholtester bij had, maar ben niet zeker.
                                      2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
                                        Missen is menselijk.

Dacht dat het was omdat politie x geen alcoholtester bij had, maar ben niet zeker.
                                        Acteer jij niet in die andere politie-reeks? 😉

Sent from somewhere, using Tapatalk
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• De blauwe kar die Luc een 'speciaal' kleurke vond hebben, is dat geen GT-R van die Antwerp Expendables 'mannen'?
                                          Verder cv aflevering, achtervolging was eens plezant om te zien.
                                          Enkel die 5 min over dat priveleven van die flik interesseerde me geen hol, ze moesten precies iets vullen van tijd

Comment

Working...
                                          X