Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alloo bij de Wegpolitie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alloo bij de Wegpolitie

Vanaf donderdag om 21.40u op VTM.

Beste Forumleden,

Het vorige topic werd na klacht van de politie verwijderd.

Mag ik iedereen er nogmaals op wijzen dat persoonlijke aanvallen (naar gelijk wie, niet alleen agenten), niet toegestaan zijn op AutoForum.BE.
    Het is natuurlijk WEL toegelaten om je mening te uiten over de inhoud van het programma, maar hou het proper en toon een minimum van respect.

Voor deze keer werd met de politie afgesproken om de onaanvaardbare reacties integraal te verwijderen, en daarmee de zaak in der minne te regelen, dus zonder verder gevolg voor de betrokken forumleden.

Voor eventuele volgende overtredingen naar forumregels dan wel wettelijk kader, zal dit allicht niet meer "pakken".

U weze gewaarschuwd !

Nog veel kijkplezier

----------------------------------------------------------------------------------
    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
    Pictures here: BMW 7 Series
    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
    It might need half a starsystem to turn around,
    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Allee de politie klaagt en er wordt direct actie ondernomen wegens "persoonlijke aanvallen".

Er zitten hier op AF genoeg andere mensen die persoonlijk zijn en die rustig mogen verder doen.
    BMW X5 45e

Comment

Wat voor loos dreigement is dit topic?
      Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer
      Gij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé

Comment

WTF? Hier werd toch helemaal niks verkeerd gezegd? En dan integraal verwijderen lijkt me ook nog eens een grote schande, we zijn precies in HongKong.

Comment

Ze hebben daar precies geen dik vel
          Moest ik iemand voor de rechter slepen als die iets 'slecht' zegt over mij, dan was ik al rijk ze
          Last edited by ; 21/10/2014, 12:25.

Comment

Bon, dus even mijn mening over het programma herhalen. De toegevoegde waarde van Dhr. Alloo is nihil en zijn 'interventies' zijn meestal totaal naast de kwestie, irrelevant en voor de kijker ook bijzonder storend. 'Zware voet' was als programma vele malen beter!
            2.0 JTDm

Comment

U wordt persoonlijk tegenover dhr. Alloo?
              BMW X5 45e

Comment

Ik denk dat de paar opmerkingen over de seksuele geaardheid van 1 van de agenten storend was - en eerlijk gezegd vind ik zoiets er ook over. Maar dat kan dan gewoon verwijderd worden ipv zo onnozel puberale reacties.
                Er mogen inderdaad andere dingen op dit forum maar daar komt natuurlijk geen machtsvertoon aan te pas.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                  WTF? Hier werd toch helemaal niks verkeerd gezegd? En dan integraal verwijderen lijkt me ook nog eens een grote schande, we zijn precies in HongKong.
                  Komt in de buurt aan Chinese censuur ja. Heel wat nuttige zaken zijn verloren gegaan. Selectief verwijderen was te veel werk zeker.

Comment

Wat voor zever is dat hier.
                    Echte censuur.
                    Heb op cafe andere dingen gehoord dan wat hier word verteld.
                    Zal een pamflet uithangen zodat ze daar ook weten dat ze in overtreding zijn.
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      U wordt persoonlijk tegenover dhr. Alloo?
                      2.0 JTDm

Comment

Ik ga eens snel in't chiptuning ticket kijken, dat zal nu ook wel leeg zijn

Comment

Klein pietje blijkbaar die fl..... (oeps) politie.

Comment

In mijn ogen is dat gewoon het cliché over de politie nu bevestigen door zo'n actie te ondernemen.

Comment

Niet voor het één of ander maar ik vond het er hier persoonlijk soms ook over gaan. Die mensen doen gewoon hun job en of ge daar nu akkoord mee zijt of niet, leg u er gewoon bij neer. Toch niet nodig om persoonlijk te worden over deze mensen. Het zou eens bij één van jullie moeten zijn om besmeurd te worden op het internet. Wees blij dat ze er zijn! Het zou anders nogal ne heksenketel zijn.. En als ge u aan de regels houdt dan hebt ge er ook geen problemen mee. Wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten eh
                              DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
                                Niet voor het één of ander maar ik vond het er hier persoonlijk soms ook over gaan. Die mensen doen gewoon hun job en of ge daar nu akkoord mee zijt of niet, leg u er gewoon bij neer. Toch niet nodig om persoonlijk te worden over deze mensen. Het zou eens bij één van jullie moeten zijn om besmeurd te worden op het internet. Wees blij dat ze er zijn! Het zou anders nogal ne heksenketel zijn.. En als ge u aan de regels houdt dan hebt ge er ook geen problemen mee. Wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten eh
                                Ze weten dat dit gaat gebeuren en maken nog steeds dat programma, dan moet je dit niet raar vinden.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer
                                Gij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé

Comment

Hier op dit forum worden genoeg mensen persoonlijk aangevallen. Daar werd nooit iets aan gedaan.

Nu komt er iemand met een pakske aan wat wenen en zagen en inneens verdwijnt het allemaal
                                  BMW X5 45e

Comment

Ik heb het vorig topic (jammer genoeg misschien) niet gelezen, maar ik vind het onderwerp van dit topic toch wel opmerkelijk.

Zelfs als het in een bepaalde mate beledigend was, het is en blijft toch 'maar' een forum waar mensen hun mening zeggen?

Het zou eens bij één van jullie moeten zijn om besmeurd te worden op het internet.
                                    Besmeurd worden op het internet gebeurt wanneer je iets verkeerd doet. Als ik mijn job niet goed zou doen, ben ik net blij wanneer iemand mij erop wijst.

Mja akkoord, waarschijnlijk verbieden forumregels om te persoonlijk en te beledigend te worden.

Niettemin hoor ik commentaar genoeg over het programma 'de rechtbank' en de daarin verschijnende advocaten & rechters. Ik laat me daar echter niet gek over maken aangezien alleen de "erge/grappig" gevallen erin voorkomen. Ik weet voor mezelf dat ik het anders (en misschien wel beter) zou oplossen.

Al ben ik niet helemaal overtuigd van het nut van dat programma: zorgt dat dan voor meer vertrouwen in de advocatuur/justitie? M.i. alleszins niet.

Hetzelfde kan over dit programma worden gezegd. Maar als mensen enkel en alleen commentaar hebben op de (opmerkelijke) wijze waarop de politie interventies doet en luc allo met zijn blij gezicht daar onnozele commentaar bij geeft.. Dan vind ik dat iedereen zijn mening daarover mag geven. Kritiek zorgt voor zelfreflectie.

Trouwens, iedereen heeft overal kritiek op. Bij ‘de rechtbank’ over advocatuur & magistratuur. Bij 'luc alloo en de wegpolitie' gaat het over de politie. Omdat het de staat is, zou je het niet mogen doen? Nah, dan mag je het net meer doen vind ik.
                                    That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                    28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                    28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                      Vanaf donderdag om 21.40u op VTM.
                                      Voor deze keer werd met de politie afgesproken om de onaanvaardbare reacties integraal te verwijderen, en daarmee de zaak in der minne te regelen, dus zonder verder gevolg voor de betrokken forumleden.
                                      Ik zit er al een uur over na te denken in de achtergrond, maar ik vraag me nog steeds af op welke basis je dat gaat doen dan. Dreigen werkt averechts trouwens.

Als iemand vervolgd wordt door een reactie, geef me een seintje! Lijkt me een hilarische rechtszaak, ik verdedig je wel gratis
                                      That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                      28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                      28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Maar allee mijn favoriet topic .

Dat er hier dingen werden gepost over een bepaalde agent die mss niet door de beugel konden tot daar aan toe. Maar dat dan dit volledig topic wordt leeggehaald terwijl het merendeel toch nuttige reacties waren begrijp ik echt niet. Waarom niet enkel de "aanstootgevende" reacties verwijderen dan?
                                        Nog maar eens het bewijs van "Big brother is watching you"...

Comment

Working...
                                        X