Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alloo bij de Wegpolitie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Clicquot Bekijk Berichten
    Het gaat hier dan meestal over zgn laster, eerroof, beledigingen - dat "sfeertje". Je kan er misschien van uitgaan dat je om 't even wat op een forum kan en mag zetten, maar dat is dus niet waar.
    Als je dan als admin/mod wordt aangesproken omtrent zulke zaken, dan ga je daar niet lichtjes over - al is het maar om miserie te vermijden - ook al ben je niet verantwoordelijk voor wat iemand zegt, je kan wel verantwoordelijk gesteld worden als je die dingen laat staan. DUS: weg ermee, is de korte pijn.

In feite kan je naar dat soort programma's op verschillende manieren bekijken: sensatieberust/bewust? Ja het is erg of grappig of weet ik veel. 'Ej, edda da gezien, den dieje dit, den dieje dat". De manier waarop de meesten er dus naar kijken... Of je kan eens gaan nadenken over de onderliggende boodschappen en er toch iets van oppikken? Ik schrik meer van wat die rechters, advocaten - noem het justitie kortom - voor de neus geworpen krijgen. Waar die mensen zich soms in godsnaam mee moeten bezighouden, dag in, dag uit. Soms banale dingen waarvan je denkt, zijn wij nu echt allemaal achterlijk (geworden?), soms zaken die je gewoon niet voor mogelijk houdt. De dagen worden ermee gevuld! Aan wie ligt dat? Niet aan die rechters en advocaten als je het mij vraagt... Wil je echt eens gek gemaakt worden? Kom dan eens een weekje op een deurwaarderskantoor meedraaien bv - de mensen die echt erge dingen meemaken, buiten hun eigen wil om, zijn in de minderheid. (Excessen zijn er overal, langs beide kanten, daar niet van hoor.)

Klopt wel, Alloo trekt het soms wel in het belachelijke. Als flik zou ik die soms zelf een lap om z'n oren willen draaien. Maar wellicht maakt dat deel uit van het Alloo spel, wat provoceren enzo (en de helft van diegene die hij aanspreekt snapt het zelf niet...)

Kritiek mag en moet... maar eens je aantijgingen gaat maken, begint over iemands privé leven of reputatie etc, kan het gevaarlijk worden - je tast dan soms de grenzen van het strafrechterlijk vervolgbare af.

Meedraaien zou leuk zijn, maar ik ben zelf als advocaat tewerk gesteld. Ik weet dus wel waar ik over spreek.

Ik snap je punt, maar aan heel wat constitutieve elementen zijn niet voldaan. Maar dat is slechts mijn mening. Het is, zoals je zelf aangeeft, wel beter om het te voorkomen ipv te herstellen.

Al moet je het me natuurlijk vergeven dat ik lach om loze bedreigingen, ik zie veel ergere dingen geseponeerd worden (ook stage gelopen bij het Openbaar Ministerie).
    That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
    28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
    28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
      Meedraaien zou leuk zijn, maar ik ben zelf als advocaat tewerk gesteld. Ik weet dus wel waar ik over spreek.
      Vergeef me dat ik dan ook eens lach om een uitspraak als: 'als advocaat tewerk gesteld - ik weet waar ik over spreek'. (zonder u persoonlijk te willen beledigen hé! ;-))

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
      Ik snap je punt, maar aan heel wat constitutieve elementen zijn niet voldaan. Maar dat is slechts mijn mening. Het is, zoals je zelf aangeeft, wel beter om het te voorkomen ipv te herstellen.

Al moet je het me natuurlijk vergeven dat ik lach om loze bedreigingen, ik zie veel ergere dingen geseponeerd worden (ook stage gelopen bij het Openbaar Ministerie).
      Maakt niet uit of het uiteindelijk loos of niet loos is, gezien 1) de reputatie/eer van iemand snel geschonden kan zijn en je er als admin 2) toch tijd moet insteken om alles terug op het rechte spoor te zetten. Dus ja, voorkomen is beter dan genezen - hoewel, voor een advocaat...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Clicquot Bekijk Berichten
        Vergeef me dat ik dan ook eens lach om een uitspraak als: 'als advocaat tewerk gesteld - ik weet waar ik over spreek'. (zonder u persoonlijk te willen beledigen hé! ;-))
        Van mij mag je met alles lachen hoor, ik vind deurwaarders aangename personen
        That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
        28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
        28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Nog een uurtje... kan niet wachten om Griet weer bezig te zien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
            Nog een uurtje... kan niet wachten om Griet weer bezig te zien
            Wie is Griet?
            Heb je daar een foto van? ;-)
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Nog maar 10 min bezig en 't is al strijk gaan!

Comment

Die Afrikanen waren echt lachen ja

Comment

Ik vind wel dat ze nog veel geduld hebben, 't zou precies niets voor mij zijn.

Comment

Droomjob is dat
                    Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                    Current:
                    1987 Mercedes-Benz W124 200D
                    1979 Mercedes-Benz W123 280E
                    1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                    Ex:
                    1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                    1976 Mercedes-Benz W123 250
                    1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                    1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                    1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                    1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                    2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                    1980 Mercedes-Benz W123 280
                    1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

"Meneer, als u nog een keer fascist zegt..." . Stoute jongens.
                      Ze hadden er toch veel geduld mee die mannen.

Comment

Echt he Griet heeft m nog kunnen kalmeren, op zo'n momenten zou mijn adrenaline ook in de hoogte schieten.
                        Die allochtonen hun metaliteit
                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Dubbel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                            Echt he Griet heeft m nog kunnen kalmeren, op zo'n momenten zou mijn adrenaline ook in de hoogte schieten.
                            Die allochtonen hun metaliteit
                            Sebiet klacht van 'centrum voor gelijke kansen' wegens racisme

Comment

ben allesbehalve racist, ik houd wel van iets exotisch

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                Sebiet klacht van 'centrum voor gelijke kansen' wegens racisme

Jip, ik had 'm ook al lang met zijn smoel tegen de camionette gedrukt en handboeien om gedaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten

Jip, ik had 'm ook al lang met zijn smoel tegen de camionette gedrukt en handboeien om gedaan.
                                  Bad cops, bad cops...
                                  Denk dat je stalen zenuwen moet hebben om kalm te blijven.

Comment

Die fransman met zijn audi is geflitst,ze doen hem stoppen en hij moet nog eens betalen voor zijn snelheid??
                                    Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
                                      Die fransman met zijn audi is geflitst,ze doen hem stoppen en hij moet nog eens betalen voor zijn snelheid??
                                      Krijgen die hun boete al opgestuurd naar FR misschien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten

Als er geen camera's bij zijn kan het er best wel eens anders aan toe gaan.

Comment

• Politie mag tegenwoordig érg weinig doen, voor de kleinste prul hebben ze tucht aan hun broek.
                                          Maar wel altijd beleefd blijven, ook tegen de grootste boeren.

Comment

Working...
                                          X