Oorspronkelijk geplaatst door FvDm
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alloo bij de Wegpolitie
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichtenkan niet wachten om Griet weer bezig te zien
Comment
-
Wat mij wel opgevallen is, is het verkeerd gebruik van de helm bij die zwaantjes. Systeem helm moet altijd gesloten worden. Anders verliest die een groot stuk van zijn stevigheid en functie. Ik zou niet willen vallen met dat kinstuk omhoog. Idem over het gebruik van dat zonnevizier daarin. Wordt dan gebruikt tegen de wind maar is veel minder stevig dan het gewone vizier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenDenk dat zij net dat ene merk hebben die goedgekeurd is om als beide te gebruiken... Wooter gaat ons uit de nood kunnen helpen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenAflevering staat niet online?
Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenHeeft Luc ook iets fout gezegd?Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
-
Ja, dat bijleggen is iets wat voor sommige mensen misschien normaal lijkt, maar ikzelf ook niet kunnen vind.
Ik werk ook met cash ontvangsten (voor een baas) en uiteindelijk als er voor zoveel "geïnd of verkocht" is, moet er ook zoveel geld aanwezig zijn. En ja, alle kleine beetjes lopen op. Als je een factuur van Telenet bv. eens een cent minder betaald, gaan ze u ook een aanrekening sturen hiervoor, het moet juist zijn. En ja moment ze daar dan staan lijkt het of zij de boeman zijn, maar als 's avonds hun kas gemaakt wordt, hebben ze het zelf vlagen als ze niet klopt. Dus juist is juist, is met alles zo.
Trouwens goed dat er zo firma's bestaan die geld kunnen voorschieten tegen (royale) interesten. Had daar nog nooit van gehoord. Al vraag ik me wel af hoe die dat precies regelen? Toevallig iemand ervaring mee.
Ik denk nu de kijker een beetje gewoon komt aan de agenten in de reeks, ze ook meer voeling krijgen met hun job en die agenten zelf ook beter verstaan.
En zelf komen ze ook al beter over op beeld. Je mag dat niet onderschatten zo gefilmd worden en dan gemonteerd.
Ik ben ooit eens twee dagen (16uur effectief) gevolgd door een ploeg van Koppen. (was een cameraman, geluidsman en een verschrikkelijke dame als "regisseur"). Van de uren materiaal maken ze uiteindelijk een reportage van amper tien minuten en zowel zelf, als iedereen die me kende en keek, ben je geschrokken hoe "gemaakt" alles wordt en hoe woorden in een montage gedraaid kunnen worden.
Zelf doe ik zoiets nooit meer en ik raad het ook niemand aan. Dus ik vind het knap dat die agenten dat wel zien zitten, want ik vermoed dat ook zij niet weten wat er effectief mee gaat gebeuren en hoe het gebracht gaat worden. De première zal ook zijn als VTM het uitzend gok ik?
Wat zit er eigenlijk allemaal wel niet in zo'n auto van de wegpolitie?
-2 blaastoestellen
-mobiele betaalterminal
-lange rolmeter
-dingen voor tachografen te controleren?
-veel mappen met vragenlijstjes in verschillende talen
-waarschijnlijk ook mappen met wetteksten en regels?
Hebben die dan ook kegels enzo mee? Of wordt dat gebracht door een andere (signalisatie) ploeg?
En in Antwerpen rijden ze blijkbaar met Yamaha's? Ik dacht overal BMW's
Comment
-
Heel die koffer zat toch vol van die audi? Van die anonieme die zal wss wel minder mee pakken. Dan nog het verschil tussen de verkeerspolitie en die andere gasten die die ene auto tegenhielden omdat er iets was met die persoon, vreemde toestanden toch soms.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenDenk dat zij net dat ene merk hebben die goedgekeurd is om als beide te gebruiken... Wooter gaat ons uit de nood kunnen helpenRIP Den borre!
Comment
-
Inderdaad... Die BMW helm van Griet is natuurlijk beter met het kinstuk naar beneden (Is een System 6) maar ik rij in stadsverkeer en bij warm weer ook vaak met het kinstuk naar boven. Eens je valt, is het natuurlijk minder prettig landen, maar hetzelfde gaat op voor mensen die zich een jet helm kopen. Die BMW helm heeft dan nog vrij grote uitlopers langs de wangen, die je bij goedkopere jet-helmen en vespa helmpjes niet hebt. Zo een goeie systeemhelm is dus wel best of both worlds.
Slecht voorbeeld? Net alsof ik van een agent heb geleerd dat ik ook met het kinstuk open kan rijden
Comment
-
Met mijn Shoei helm mag je tot 60 per uur open rijden.
Dit staat zo in de handleiding en er is ook een sticker bij.
Doe het ook enkel bij warm weer in de stad enzo.
Blijf het een raar gevoel vinden om met de helm open te rijden.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenZopas de laatste aflevering online bekeken. Pfft, ik zou in veel gevallen het geduld niet hebben om met dergelijke mensen om te gaan...Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenInderdaad... Die BMW helm van Griet is natuurlijk beter met het kinstuk naar beneden (Is een System 6) maar ik rij in stadsverkeer en bij warm weer ook vaak met het kinstuk naar boven. Eens je valt, is het natuurlijk minder prettig landen, maar hetzelfde gaat op voor mensen die zich een jet helm kopen. Die BMW helm heeft dan nog vrij grote uitlopers langs de wangen, die je bij goedkopere jet-helmen en vespa helmpjes niet hebt. Zo een goeie systeemhelm is dus wel best of both worlds.
Slecht voorbeeld? Net alsof ik van een agent heb geleerd dat ik ook met het kinstuk open kan rijden
En ja, dat voorbeeld. Natuurlijk heb je dat niet geleerd. Maar mensen die geen kennis hebben van hun helm en dit zien gaan sneller denken van, "zij doen dat, dus bij mij zal dat ook geen kwaad kunnen". Och ja, tis ieder zijn eigen hoofd en kin zeker In de stad rijd ik ook met mijn vizier open, eigenlijk is dat ook niet goed
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenMet mijn Shoei helm mag je tot 60 per uur open rijden.
Dit staat zo in de handleiding en er is ook een sticker bij.
Doe het ook enkel bij warm weer in de stad enzo.
Blijf het een raar gevoel vinden om met de helm open te rijden.
Comment
-
Oei ik heb de eerste editie van dit topic gemist. Gaat het over ergernis tov een politieagente? Op zich volg ik het programma wel graag al vind ik de inbreng van Luc Alloo eigenlijk nihil.
Persoonlijk vind ik deze mannen erg bekwaam en tegelijkertijd menselijk
Zonder iemand te willen viseren vond ik de reactie van Griet erg ongepast bij de wagen die zonder benzine gevallen was op de Antwerpse ring. Ik vermoed dat ze nog erg nieuw is bij de wegpolitie en ze zou volgt er regeltjes iets te strikt op. De politie uw vriend mag ze iets meer laten merken en niet enkel als boeman.Last edited by BEEMER; 25/10/2014, 14:50.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
Comment