Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alloo bij de Wegpolitie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
    De blauwe kar die Luc een 'speciaal' kleurke vond hebben, is dat geen GT-R van die Antwerp Expendables 'mannen'?
    Is idd deze.

Frappant hoeveel alcohol er toch nog steeds in het spel zit. Nu, ik ben ook geen heilige maar toch opvallend ondanks alle acties en campagnes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
      Is idd deze.

Frappant hoeveel alcohol er toch nog steeds in het spel zit. Nu, ik ben ook geen heilige maar toch opvallend ondanks alle acties en campagnes.
      Gohja, het is en blijft weekend. Het is zeker geen excuus, maar denk dat het nooit zal minderen in de weekends.
      Binnen een jaar of 10 is dat geen probleem meer, dan hebben we allemaal zelfbesturende wagens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
        Is idd deze.

Ik ben wel een heilige met alcohol. 1 keer onder invloed gereden, maar nooit meer. In my defense, dat was in Polen en de wodka was op.
        Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer
        Gij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PieterV Bekijk Berichten
          Ik ben wel een heilige met alcohol. 1 keer onder invloed gereden, maar nooit meer. In my defense, dat was in Polen en de wodka was op.
          Als er nog Wodka was, was je nog zatter geweest?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
            Als er nog Wodka was, was je nog zatter geweest?
            Wat denk je dat we met die auto gingen halen?
            Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer
            Gij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PieterV Bekijk Berichten
              Wat denk je dat we met die auto gingen halen?

Comment

De blauwe kar die Luc een 'speciaal' kleurke vond hebben, is dat geen GT-R van die Antwerp Expendables 'mannen'?
                Verder cv aflevering, achtervolging was eens plezant om te zien.
                Enkel die 5 min over dat priveleven van die flik interesseerde me geen hol, ze moesten precies iets vullen van tijd

yep das dieje warzee. Staat hier meer bij de carwash te patsen dat wat anders.
                BMW X5 45e

Comment

Verder cv aflevering, achtervolging was eens plezant om te zien.
                  Enkel die 5 min over dat priveleven van die flik interesseerde me geen hol, ze moesten precies iets vullen van tijd
                  Was ook mijn eerste gedacht. Die waarva Kefkie laatst een foto postte

.
                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Knap die actie op het einde... ahzo een zak wiet voor persoonlijk gebruik & ze hadden schrik van de politie...
                    Spijtig dat ze hier geen PIT maneuvers mogen uitvoeren hehe

Comment

• PIT maneuvers?
                      RIP Den borre!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichten
                        PIT maneuvers?

Comment

• oke merci!
                          RIP Den borre!

Comment

• Mooie aflevering, knap werk op 't laatste!
                            Moet echt een adrenaline kick geven om daar met de moto achter te gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door retro Bekijk Berichten
                              Die megaflare van action geeft anders een heel pak licht. Iemand die dat niet ziet die zal niks zien, al sta je daar met een heel leger stroboscoopen
                              Vanavond na de moto te wassen even de megaflares en de Syncro's uitgehaald.

Voor voorbijrijdende automobilisten zijn die megaflares theelichtjes hoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                Vanavond na de moto te wassen even de megaflares en de Syncro's uitgehaald.

Voor voorbijrijdende automobilisten zijn die megaflares theelichtjes hoor...
                                Ok die syncro's geven veel licht, maar je kan die megaflares volledig laten aan en uitpinken en dat scheelt ook weer een pak licht. Mensen die die teelichtjes niet zien, die letten niet op. Kijk maar naar de aangereden wagens van wegenwerken, wat staat daar wel niet op van licht. Alles is beter dan niets he. Een volledige lichtbalk op het dak zou nog beter zijn, maar hoeveel keer valt een mens in panne? Ik tot hiertoe (hout vasthouden) nog nooit (behalve toen ik destijds een fiat 126 had)
                                Maar die syncro's zien er goed gerief uit.

Comment

• Ook al flitsend zijn die Megaflares niks hoor. Ik riskeer het niet meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door retro Bekijk Berichten
                                    Ok die syncro's geven veel licht, maar je kan die megaflares volledig laten aan en uitpinken en dat scheelt ook weer een pak licht. Mensen die die teelichtjes niet zien, die letten niet op. Kijk maar naar de aangereden wagens van wegenwerken, wat staat daar wel niet op van licht. Alles is beter dan niets he. Een volledige lichtbalk op het dak zou nog beter zijn, maar hoeveel keer valt een mens in panne? Ik tot hiertoe (hout vasthouden) nog nooit (behalve toen ik destijds een fiat 126 had)
                                    Maar die syncro's zien er goed gerief uit.
                                    Inderdaad, als ge ziet dat ze zelfs op die botswagens van wegenwerken inrijden, vraagt ge u toch af waarmee sommige mensen bezig zijn als ze op de weg zitten

Zo een lichtbalk op het dak zou inderdaad ideaal zijn, maar mag spijtig genoeg niet.
                                    Voor de wet is veiligheid dus duidelijk niet van belang, of toch niet belangrijk genoeg.
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                      Inderdaad, als ge ziet dat ze zelfs op die botswagens van wegenwerken inrijden, vraagt ge u toch af waarmee sommige mensen bezig zijn als ze op de weg zitten
                                      Vaak een samenloop van omstandigheden... Als er gewerkt wordt met een botswagen, staat er vaak op de pechstrook amper 500 meter voor de botswagen een signalisatiewagen. Als die toevallig achter een rij vrachtwagens onzichtbaar is, en je rijdt op het linkervak achter een inhalende vrachtwagen of lichte vrachtwagen, die zelf nogal laat wacht om van rijstrook te wisselen, rij je plots aan 90 per uur naar een botswagen toe.

Mij nog nooit overkomen, maar denk eens aan hoe onderstaande ongeval gebeurde:

Ik rij oplettend, jij misschien ook, maar er zijn er genoeg die al rijdend bellen en kilometers lang perfect kunnen rijden zonder dat ze merken dat hun spiegels nog zijn ingeklapt. 3 seconden niet opletten is genoeg.

Gaan die Synchros helpen? Het is beter dan niets, en ik kan niet een botsabsorbeerder uit mijn mouw schudden, maar ik zet liever zo 5 lampjes op de weg dan daar zelf mijn auto of motorfiets te zetten. De bedoeling is vaak ook niet om de onoplettende bestuurder te bereiken, maar wel om het andere verkeer te vertragen zodat een onoplettende bestuurder zelf tot vertragen wordt gedwongen. Niks gevaarlijker bij een ongeval als het gebrek aan filevorming...

Comment

• Die heeft in de opleiding liggen slapen zeker?
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Heb dat filmpje nog gezien.
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X