Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alloo bij de Wegpolitie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
    Saai dus, mijn job is boeiender en afwisselender
    Wat doe jij dan van werk? En het is idd geen jobke voor voor dag in dag uit te doen maar moest da nu een keer in de week zijn waarom niet dan. Als ge op de andere dagen natuurlijk iets anders kunt doen zou ik tekenen.
    RIP Den borre!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
      Saai dus, mijn job is boeiender en afwisselender
      Wat doet gij dan misschien van werk? En dag in dag uit zou ik dat ook niet doen. Maar als ge bijvoorbeeld 1 dag dat doe en de rest van de week iets anders dan zou ik tekenen!
      RIP Den borre!

Comment

• Ziet er tof uit volgende week! Deze aflevering was zo maar wat middelmatig...

Comment

• Volgende week wordt leuk
          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
            EDIT: sorry voor dubbelpost, dacht dat hij niet doorgekomen was.
            Dat zijn we hier tegenwoordig wel al gewoon met de kuren die het forum de laatste tijd heeft.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
              Ziet er tof uit volgende week! Deze aflevering was zo maar wat middelmatig...
              Die beroepschauffeur die om 7u vertrokken was en de ochtend erna om 2u15 nog op de baan zat kon anders wel tellen voor mij, en dan nog pintjes zitten drinken ook.

En de man die twee platte banden had, was ook dringend aan slaap toe, ik dacht eerst stom dronken, maar die was blijkbaar echt doodop, want die leek me absoluut niet meer normaal.

Overreden hond, vraag ik me af, gaan ze erna nog op dat dier op zoek naar chip om baasje te melden dat hond overreden is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk Berichten
                Die beroepschauffeur die om 7u vertrokken was en de ochtend erna om 2u15 nog op de baan zat kon anders wel tellen voor mij, en dan nog pintjes zitten drinken ook.

En de man die twee platte banden had, was ook dringend aan slaap toe, ik dacht eerst stom dronken, maar die was blijkbaar echt doodop, want die leek me absoluut niet meer normaal.

Overreden hond, vraag ik me af, gaan ze erna nog op dat dier op zoek naar chip om baasje te melden dat hond overreden is?
                Die Cyprioot was een zelfstandige die voor mijn pa reed. Al meer dan 20jr, nog nooit problemen mee gehad, maar dit kon idd niet. Zal morgen eens vragen wat ze daar nu mee doen.
                Last edited by |) ][ |V| ][; 14/11/2014, 18:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk Berichten

Ik vond het ook maar redelijk middelmatig maar die truckchauffeur was wel eff zo van: WTF. Zag er eerlijk gezegd ook een beetje ne sukkelaar uit, was (zoals 1 vd 2 agenten al zei) volgens mij opgelucht dat hij verplicht werd 9 uur te blijven staan (en dus te slapen).

Die man met zijn platte banden, ik dacht eerst ook dat die stomdronken was, maar dat bleek dus eerder slaapdronken te zijn.

Comment

• ik dacht ook dat hij dronken was maar toch dik in mispakt blijkbaar.
                    RIP Den borre!

Comment

• er zijn veel sukkelaars op de baan, valt mij op. Die krijgen dan een boete, ver buiten proportie in functie van hun inkomen.
                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                        er zijn veel sukkelaars op de baan, valt mij op. Die krijgen dan een boete, ver buiten proportie in functie van hun inkomen.
                        Klopt, nuja als ge al zag dat hij naar het bedrijf moest bellen voor geld op zijn kaart te krijgen voor de boete, no offence (à(àç('(àç'(àç'( (die onkopieerbare gebruikersnaam) maar is daar dan een reden voor? (buiten het feit dat ze goedkoper zijn dan belgische chauffeurs)

Comment

er zijn veel sukkelaars op de baan, valt mij op. Die krijgen dan een boete, ver buiten proportie in functie van hun inkomen.
                          Als ge uw manieren houdt heb je er geen last van. Gelijk diene gisteren ook, werkloos, 180 rijden en dan smeken om een lagere boete want geen geld. Rij dan 120 he...

Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                          Klopt, nuja als ge al zag dat hij naar het bedrijf moest bellen voor geld op zijn kaart te krijgen voor de boete, no offence (à(àç('(àç'(àç'( (die onkopieerbare gebruikersnaam) maar is daar dan een reden voor? (buiten het feit dat ze goedkoper zijn dan belgische chauffeurs)
                          Die werkt puur op zelfstandige basis, niet als buitenlandse werknemer. Hij haalt op in Wijtschate (in de aflevering kwam hij ook toevallig van daar) en gaat afleveren op Kos. Diegene naar wie hij belde om geld is 100% zeker niet de firma, want die gaan daar niet aan meedoen. Zijn gesprek was ook niet in 't Engels en op het bedrijf is er niemand die Grieks kan, dus ik denk eerder dat hij naar familie belde. Misschien dat er geld van de bedrijfsrekening naar de prive moest worden overgemaakt, dat lijkt me het meest logische.
                          Zelf rijden ze trouwens uitsluitend met tweetalige Belgen. Hun onderaannemers zijn er altijd die komen uit het land van bestemming van het vlees. In dit geval dus een Griek/Cyprioot die laadt voor Griekenland.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                            Doen zoals ik : nooit naar programma's op VTM , VT4 en andere commerciele rotzooi kijken .
                            hier heeft dbr2 wel een goed punt! voor nekeer geef ik hem gelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichten
                              ik dacht ook dat hij dronken was maar toch dik in mispakt blijkbaar.
                              Logisch gedacht wegens de vele krant ten Jupiler in zijn koffer...
                              En hoe is het god mogelijk twee banden tegelijkertijd kapot te krijgen ? Hij was blijkbaar zo moe dat hij tegen een boordsteen zal gereden hebben, met dat resultaat als gevolg... Hij had blijkbaar ook niet meteen door dat beide banden plat waren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                Logisch gedacht wegens de vele krant ten Jupiler in zijn koffer...
                                En hoe is het god mogelijk twee banden tegelijkertijd kapot te krijgen ? Hij was blijkbaar zo moe dat hij tegen een boordsteen zal gereden hebben, met dat resultaat als gevolg... Hij had blijkbaar ook niet meteen door dat beide banden plat waren
                                Ook nog gehad hoor, al de put waarin je rijdt diep genoeg is lukt dat wel. En 's nachts zie je die putten niet goed ... En was ook ongeveer zoals deze man, voorband stond volledig plat en velg geplooid, achterband was bezig met leeglopen terwijl ik voorband wou wisselen, dus had dat ook maar gezien toen ik al reserveband en krik uitgehaald had.

Comment

• Is echt niet zo raar om twee banden tegelijkertijd stuk te rijden, zeker niet aan dezelfde kant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                    Als ge uw manieren houdt heb je er geen last van. Gelijk diene gisteren ook, werkloos, 180 rijden en dan smeken om een lagere boete want geen geld. Rij dan 120 he...

Die werkt puur op zelfstandige basis, niet als buitenlandse werknemer. Hij haalt op in Wijtschate (in de aflevering kwam hij ook toevallig van daar) en gaat afleveren op Kos. Diegene naar wie hij belde om geld is 100% zeker niet de firma, want die gaan daar niet aan meedoen. Zijn gesprek was ook niet in 't Engels en op het bedrijf is er niemand die Grieks kan, dus ik denk eerder dat hij naar familie belde. Misschien dat er geld van de bedrijfsrekening naar de prive moest worden overgemaakt, dat lijkt me het meest logische.
                                    Zelf rijden ze trouwens uitsluitend met tweetalige Belgen. Hun onderaannemers zijn er altijd die komen uit het land van bestemming van het vlees. In dit geval dus een Griek/Cyprioot die laadt voor Griekenland.

Thanks voor de uitleg!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                      Daar heb je ten volle gelijk in. Ik speelde ook met de gedachte dit te typen, maar kon het niet deftig verwoorden - ge zit er boenk op. 'k Begrijp ook niet dat je ergens naar toe gaat, paar 100 km ver, zonder cash geld, geen werkende bankkaart,... Wat ga je daar dan doen, toch dingen die de klaren niet mogen zien, zou je denken...

Comment

Daar heb je ten volle gelijk in. Ik speelde ook met de gedachte dit te typen, maar kon het niet deftig verwoorden - ge zit er boenk op. 'k Begrijp ook niet dat je ergens naar toe gaat, paar 100 km ver, zonder cash geld, geen werkende bankkaart,... Wat ga je daar dan doen, toch dingen die de klaren niet mogen zien, zou je denken...

Je wil niet weten wat er allemaal rondrijdt op onze wegen. Daarom is het ook wel goed dat de wegpolitie die gasten er uit haalt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                          Je wil niet weten wat er allemaal rondrijdt op onze wegen. Daarom is het ook wel goed dat de wegpolitie die gasten er uit haalt.
                                          De Politie, uw vriend !

Die mannen hebben er inderdaad wel een oog voor.

Comment

Working...
                                          X