Dat beeld van de snelheid was inderdaad in een Audi.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alloo bij de Wegpolitie
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk BerichtenIk vroeg mij hetzelfde af. Die audi is de volgwagen, maar zijn dit ook politieagenten, of is dit Alloo met de filmcrew? Want dan rijden die ook te hard he
De tellers waren idd van de Audi, want als er met een volgwagen wordt gewerkt zit er in de BMW geen cameraploeg.
Je ziet ook dat ze naar het einde van het programma toe meer en meer met een volgwagen begonnen te werken, omdat mensen het programma begonnen te kennen en dus een zwarte BMW met een cameraploeg in veel harder opvalt.
Stiekem hoop ik wel op een 2de seizoen.2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk BerichtenIn de volgwagen zitten zelf politieagenten (en de crew).
De tellers waren idd van de Audi, want als er met een volgwagen wordt gewerkt zit er in de BMW geen cameraploeg.
Je ziet ook dat ze naar het einde van het programma toe meer en meer met een volgwagen begonnen te werken, omdat mensen het programma begonnen te kennen en dus een zwarte BMW met een cameraploeg in veel harder opvalt.
Stiekem hoop ik wel op een 2de seizoen.2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km
2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk BerichtenIk denk dat idd elke kenner nu wel op de uitkijk is voor de zwarte E90 met xenons2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Natuurlijk is die gekend: http://flitsservice.be/
Kentekenlijst in de menubalk
*edit* Ze hebben alleen even een probleem met hun pagina's blijkbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
Stiekem hoop ik wel op een 2de seizoen.
En over die 'kenners': ik wist al langer dan vandaag dat de politie met anonieme BMW's rond reed . (en ik denk ook niet dat ik daar de enige in ben )
Paar maanden geleden stond ik in de file op de Brusselse ring toen ineens de werkgever eff belde (was onderweg met leasingwagen van een klant om die af te leveren). Ik had mijn gsm niet op de bluetooth van de wagen aangesloten dus snel eff opgepakt 10 seconden bellen en terug afgelegd (ik ben resoluut tegen niet-handsfree bellen dus daarmee).
Krijg ik in een keer een zwarte BMW achter mij in de gaten die duidelijk led lampjes in de grille verwerkt had. Uiteindelijk hebben ze mij niet aan de kant gezet (ik vermoed omdat ik snel terug afgelegd had, of de agenten waren in een goeie bui). Maar als hij de hele tijd achter u blijft rijden en je ziet hem echt wel kijken in de spiegel.. dan "knijpt ge ze toch wel effkes ze"Last edited by Tomskii; 22/11/2014, 13:48.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk BerichtenIk denk dat idd elke kenner nu wel op de uitkijk is voor de zwarte E90 met xenons
Ze hebben geen xenons, je kan ze simpel herkennen aan hun ordinaire dak antenne ipv haaievin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenZe hebben geen xenons, je kan ze simpel herkennen aan hun ordinaire dak antenne ipv haaievin
Als ze achter je rijden overdag zie je de grill,flitsers toch wel,goed zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenInteressant!!!
Doet die eventueel ook verhuizen van inboedels richting andere Griekse eilanden?
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenGeen idee, hangt vooral van hun heenvracht af. Als die opdracht heeft met vlees, dan mag die niets anders meer laden in die trailer, maar als die net iets anders brengt kan dat in feite wel ja.
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Blijkbaar nieuwe link (met foto's van auto's):
En dan vooral: http://flits.flitsservice.be/Kenteke...aspx?Type=Vros
Comment
-
Nooit gesnapt waarom agenten aan zo een programma willen meedoen? Sorry maar dat is uzelf belachelijk maken. Hoe kunnen die nu ooit nog geloofwaardig overkomen? Van Alloo begrijp ik het nog. Die man is altijd al zo geweest en enkel achter mediageile programma's op zoek. Maar dat agenten in dienst daar aan willen meewerken? Sorry kunnen ze mij nooit uitgelegd en goedgepraat krijgen.
Comment
-
Klopt maar het blijft een overheidsfunctie en een aanspreekpunt bij problemen. Als ik dan sommige agenten bezig zag dan stelde ik mij toch vragen of het nu professioneel of amateuristisch gedrag was. In mijn ogen vind ik dat niet kunnen. Door er een gezicht te kunnen opplakken verliezen ze deels hun aanzien. Want nu komen ze over als mensen die op hun macht "kicken". Maar ik kijk dan ook naar politici die aan spelprogramma's mee doen, dat kan ook niet. Of bepaalde gerespecteerde zakenmensen die dan ineens bij kookprogramma's komen opduiken.
Eén ding was het wel en dat was dat het een lachwekkend programma is met een hele hoge amusementsfactor. Maar of dit positief is voor de politie en de medewerkers is maar een vraagteken. In ieder geval het was weer eens iets anders dan een saaie Jeroen of Piet achter hun potten en pannen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk BerichtenNooit gesnapt waarom agenten aan zo een programma willen meedoen? Sorry maar dat is uzelf belachelijk maken. Hoe kunnen die nu ooit nog geloofwaardig overkomen? Van Alloo begrijp ik het nog. Die man is altijd al zo geweest en enkel achter mediageile programma's op zoek. Maar dat agenten in dienst daar aan willen meewerken? Sorry kunnen ze mij nooit uitgelegd en goedgepraat krijgen.
Comment
-
Vind ik niet hoor, dat het zo overkomt ivm op macht kicken. Alé, deels. Er waren er sowieso bij in dat seizoen waarvan ge wel die indruk krijgt. Van andere kreeg ik dan echt de indruk dat het hun frustreerde dat gewoon de regels niet gevolgd werden.
Er moet overal eens gelachen kunnen worden, als ge constant stijf moet zijn en niet moogt lachen tijdens uw job... Viel vooral op dat ze wat lachten als ze gewoon in de wagen zaten. Bij de interventies vond ik ze grotendeels professioneel, en hééél geduldig. Als ge ziet wat voor een varkens sommige mensen waren...
Ochja, uiteindelijk is het ieder z'n opvatting. Ik vond het positief om het eens te kunnen zien, gij hebt er een andere indruk van gekregen
Heb zelf ook al contact gehad met de politie (nee, geen overval) en ik was er aangenaam door verrast. Vriendelijk, sociaal...
Maar zoals ik al zei, ge hebt ze beiden, de vriendelijke flikken en de gefrustreerde boeren.
Comment
-
Daarvoor bestaat een forum, opdat ieder zijn mening zou kunnen zeggen
In mijn ogen hebben sommigen zich eeuwig belachelijk gemaakt, in uw ogen niet. Uit respect voor die mensen -die tenslotte ook maar hun werk uitoefenen, sommigen al meer meer gedreven dan anderen- ga ik ze ook niet bij naam noemen. Jij gaat mij niet van het tegendeel kunnen bewijzen en ik u niet. En dat hoeft ook niet. Ieder zijn mening, met respect voor uw mening! Dertig jaar geleden moesten we voor de veldwachter respect hebben. Anders kregen we en van ons vader en van die veldwachter wat rammel. Vandaag hoeft dat gelukkig niet meer. We moeten enkel nog zwijgen en in hun gezicht mooi antwoorden. Macht gebruik en machtsmisbruik liggen dicht bij elkaar. Maar wat we over hun denken en achter hun rug vertellen is onze zaak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk BerichtenBeste dak al gehoord hebThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk BerichtenStiekem hoop ik wel op een 2de seizoen.
Same here, tof programma.
Ga het zeker missen.
Gelukkig is De Recherche super.Database error.
The database has encountered a problem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk BerichtenIk denk dat idd elke kenner nu wel op de uitkijk is voor de zwarte E90 met xenons2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
Comment