Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw Televisieprogramma

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuw Televisieprogramma

Hallo,

Ik ben redacteur voor een nieuw televisieprogramma voor een Vlaamse commerciële zender. Daarvoor ben ik op zoek naar een autoverzamelaar die fier is op zijn collectie. Meer informatie kan ik momenteel nog niet geven maar mocht je interesse hebben mag je altijd reageren op dit bericht of een pm sturen.

Met vriendelijke groeten,
    Niels

"een Vlaamse commerciële zender", ter is maar ene da zich altijd zo voorstelt en das de VTM :p

Comment

Wat is er mis met 'de VTM'?

Anyway, wat versta je onder 'een collectie'? Wijzelf hebben 2 oude Renaultjes (R11 van '84 en R19 van '89) en een DeLorean. Is dat 'een collectie'? Onder 'een collectie' versta ik zoiets als 'de collectie van Jay Leno' bijvoorbeeld ...

Verder nog:
      - mijn schoonbroer heeft 2 Renault's R18 in perfecte staat ...
      - een vriend van mij heeft een DeLorean, een KITT replica, een Ferrari Mondial en een Lotus Esprit S1 ...
      - een andere vriend heeft een Chevrolet Impala en Chevelle, een Buick Riviera en een GMC Pick up ...
      - .........
      The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk Berichten
        Wat is er mis met 'de VTM'?
        Niets, gewoon een gok voor welke zender het is
        Last edited by ; 10/03/2015, 09:28.

Comment

@Niels: als je wil weten hoe het staat met de mensen hun 'financiële status', denk ik dat je (hier toch) weinig mensen gaat vinden die willen meewerken aan je programma ....
          The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Working...
          X