Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rijden doe je zo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Rijden doe je zo

In navolging van het vroegere "het leven zoals het is", is er nu op Vier: Rijden doe je zo.

Graag jullie ongezouten mening
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Johnny en Jozef blijven onevenaarbaar.. 😎

Sent from my One+ using Tapatalk
    =================
    2016 Skoda Octavia RS

Comment

Amaai, 't zijn mij de types ze, wtf...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
        Johnny en Jozef blijven onevenaarbaar.. 

Sent from my One+ using Tapatalk
        second that
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Die Rita met haar lachen heel de tijd, ik werd er zot van.

Comment

Verdekke gemist, te herbekijken?
            Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
            Current:
            1987 Mercedes-Benz W124 200D
            1979 Mercedes-Benz W123 280E
            1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
            Ex:
            1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
            1976 Mercedes-Benz W123 250
            1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
            1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
            1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
            1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
            2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
            1980 Mercedes-Benz W123 280
            1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

alle stereotypes opeen

komt ge in het echt maar heel zelden tegen
              www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                Verdekke gemist, te herbekijken?
                Vrijdag en zondagavond
                IRIDIUM
                Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                Helderzienden

Comment

als die dikke ooit haar rijbewijs haalt dan hoop ik die toch nooit tegen te komen op de weg
                  2.0 JTDm

Comment

en ze heeft het gehaald!
                    man man man, weer zo'n typisch programma...

Comment

Zag in Dag Allemaal een vrouw die geslaagd was voor haar theorie... na de 15de keer en met geluk vertelde ze. Ze was drie dagen na elkaar gaan meedoen en de derde dag waren de vragen exact dezelfde als de eerste dag. Voor mij zouden ze het aantal kansen moeten limiteren op 3 of 4. Als je er dan nog niet door bent...(vul zelf maar aan )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                        Zag in Dag Allemaal een vrouw die geslaagd was voor haar theorie... na de 15de keer en met geluk vertelde ze. Ze was drie dagen na elkaar gaan meedoen en de derde dag waren de vragen exact dezelfde als de eerste dag. Voor mij zouden ze het aantal kansen moeten limiteren op 3 of 4. Als je er dan nog niet door bent...(vul zelf maar aan )
                        het is verandert in februari 2014. Nu moet je na de 2de maal niet geslaagd les gaan volgen misschien dat Flappy meer info kan geven.
                        RIP Den borre!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                          als die dikke ooit haar rijbewijs haalt dan hoop ik die toch nooit tegen te komen op de weg
                          Was weer goede reclame voor Limburg.

Comment

inderdaad, de tijd van ongelimiteerd proberen is gedaan

2 maal proberen en niet geslaagd is 12 uur les volgen

iemand die een dag studeert en er wat moeite voor doet haalt een perfecte score op het examen
                            www.peugeotforum.be

Comment

Persoonlijk vond ik het maar flauwekul.

Had liever gezien dat ze zoals vorige keer van 0 begonnen, dus ook het theorie deel.
                              Stellen ze geen technische vragen meer voor je start aan de rit? Dat zou nog eens grappige beelden kunnen opleveren
                              Wat met de manouvre's?

Eerst in de media het nieuwsbericht dat je voortaan vrije keuze hebt in het examencentrum (was vroeger ook al als je wist hoe het aan te pakken...) en dan nu zo'n programma = verdoken reclame.

Die lachende madam daar.....kheb zo een (buitenlandse) collega op het werk die niet goed nederlands praat/begrijpt, eender wat je hem vraagt krijg je een antwoord dat totaal niet met de vraag te maken heeft en steeds ook zo hard/overdreven lachen... Zeeeeeeeer irritant.
                              Eerst geraakt ze nog niet eens van de parking, en de 2de keer zou ze plotseling geslaagd zijn?!?! Jaja...

Comment

maneuvers worden gedaan op de openbare weg tegenwoordig

maar dat is enkel parkeren achter een wagen (dus niet tussen 2 auto's). Ze moeten wel nog achterwaards parkeren, hoewel dat in mijn ogen in dergelijke situatie totaal irrelevant is. Niemand parkeert op zulk moment achterwaards in.
                                Andere maneuver is keren in de straat. Naargelang de breedte van de straat moet dat in 3 tot max 5 keer.
                                De rest van de maneuvers die je vroeger wel moest kunnen, moeten nu niet meer voor het examen. Maar bij mij in de auto leren ze die wel nog. Ik trek gemiddeld 2 lesuren uit voor de maneuvers om die dan later bij rijden op de weg verder te verfijnen (zeker het parkeren). Gemiddeld kan een leerling bij mij na een keer of 5 zelfstandig parkeren. Da's dan wel nog in stukken en moet door meer oefening naar 1 vlotte beweging teruggebracht worden.
                                www.peugeotforum.be

Comment

Aflevering van vandaag vond ik beter dan de eerste. Die vrouw haar parkeren was wel een ramp. Zouden ze daar niet op hebben geoefend?
                                  Ik vind het trouwens raar dat men maar 5 dagen les geeft (wss maar een 2u per dag) en dan sowieso examen zelf al zijn de kandidaten er nog niet klaar voor.

Comment

Ze zij het toch ik heb het daarstraks zo veel keer goed gedaan en nu lukte het niet.
                                    RIP Den borre!

Comment

parkeren moet ge 100 keer doen eer ge dat probleemloos kunt

en probleemloos is voor mij niet op een parkeerterrein, maar in de stad met een hoop volk achter u
                                      www.peugeotforum.be

Comment

Ik moet zeggen da ik daar niet zoveel moeiten me had om dat allemaal in te schatten. Maar heb me op men examen echt slecht geparkeert eigenlijk.
                                        RIP Den borre!

Comment

Working...
                                        X