Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zag in Dag Allemaal een vrouw die geslaagd was voor haar theorie... na de 15de keer en met geluk vertelde ze. Ze was drie dagen na elkaar gaan meedoen en de derde dag waren de vragen exact dezelfde als de eerste dag. Voor mij zouden ze het aantal kansen moeten limiteren op 3 of 4. Als je er dan nog niet door bent...(vul zelf maar aan )
Zag in Dag Allemaal een vrouw die geslaagd was voor haar theorie... na de 15de keer en met geluk vertelde ze. Ze was drie dagen na elkaar gaan meedoen en de derde dag waren de vragen exact dezelfde als de eerste dag. Voor mij zouden ze het aantal kansen moeten limiteren op 3 of 4. Als je er dan nog niet door bent...(vul zelf maar aan )
het is verandert in februari 2014. Nu moet je na de 2de maal niet geslaagd les gaan volgen misschien dat Flappy meer info kan geven.
Had liever gezien dat ze zoals vorige keer van 0 begonnen, dus ook het theorie deel.
Stellen ze geen technische vragen meer voor je start aan de rit? Dat zou nog eens grappige beelden kunnen opleveren
Wat met de manouvre's?
Eerst in de media het nieuwsbericht dat je voortaan vrije keuze hebt in het examencentrum (was vroeger ook al als je wist hoe het aan te pakken...) en dan nu zo'n programma = verdoken reclame.
Die lachende madam daar.....kheb zo een (buitenlandse) collega op het werk die niet goed nederlands praat/begrijpt, eender wat je hem vraagt krijg je een antwoord dat totaal niet met de vraag te maken heeft en steeds ook zo hard/overdreven lachen... Zeeeeeeeer irritant.
Eerst geraakt ze nog niet eens van de parking, en de 2de keer zou ze plotseling geslaagd zijn?!?! Jaja...
maneuvers worden gedaan op de openbare weg tegenwoordig
maar dat is enkel parkeren achter een wagen (dus niet tussen 2 auto's). Ze moeten wel nog achterwaards parkeren, hoewel dat in mijn ogen in dergelijke situatie totaal irrelevant is. Niemand parkeert op zulk moment achterwaards in.
Andere maneuver is keren in de straat. Naargelang de breedte van de straat moet dat in 3 tot max 5 keer.
De rest van de maneuvers die je vroeger wel moest kunnen, moeten nu niet meer voor het examen. Maar bij mij in de auto leren ze die wel nog. Ik trek gemiddeld 2 lesuren uit voor de maneuvers om die dan later bij rijden op de weg verder te verfijnen (zeker het parkeren). Gemiddeld kan een leerling bij mij na een keer of 5 zelfstandig parkeren. Da's dan wel nog in stukken en moet door meer oefening naar 1 vlotte beweging teruggebracht worden.
Aflevering van vandaag vond ik beter dan de eerste. Die vrouw haar parkeren was wel een ramp. Zouden ze daar niet op hebben geoefend?
Ik vind het trouwens raar dat men maar 5 dagen les geeft (wss maar een 2u per dag) en dan sowieso examen zelf al zijn de kandidaten er nog niet klaar voor.
Comment