Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tijd voor een nieuw Belgische Autoprogramma !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

mja, denk dat we in Vlaanderen al een aantal initiatieven gezien hebben ivm auto's.
    Geen enkel heeft prime-time gehaald en geen enkel zal prime-time halen.
    Je mag al van geluk spreken als je programma voor 23u op de buis zou komen.
    Trouwens, momenteel zie ik weinig zenders die interesse zouden tonen in zo een programma. Buiten VT4 ...
    Wil een zender echt scoren met een autoprogramma, dan zal het gewoon topgear moeten voorzien van onderschriftjes.

Maar als je toch wil doorgaan, dan zoek je idd misschien best iemand die al veel cameraervaring heeft. Iemand die niet overbekend is, maar wel bekend.
    Gunter neefs misschien?
    KLIK |&| KLAK

Comment

tip voor een rubriek:

Neem 1 of 2 personen, en stuur die naar Amerika om een dikke vette slee te importeren. Elke week een klein stukje van de tocht. Hier vertrekken, auto kopen, formaliteiten, ...
      Heel het verhaal om de auto hier in België rijdend te hebben.
      KLIK |&| KLAK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jurzey Bekijk Berichten
        En als het over BMW gaat kan je gTa uitnodigen in de studio. Wel oppassen of hij praat heel het half uur vol.
        Mensen willen iets waar ze kunnen op kijken!

Comment

.....
          Last edited by ; 30/01/2012, 09:38.

Comment

en uwe mail is...?

Edith zegt dat je moet kijken naar de eerste post in dit topic

Comment

Naar welk e-mailadres??

gevonden

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Email verstuurd!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Zijn handtekening!

De jongen zet het daarom daar! :p

Comment

Ontdek hier een interessant topic! Goede voorstellen
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door acine Bekijk Berichten
                      Koen Wouters
                      Ik blijf het zeggen, je gaat content zijn dat je zijnen naam misschrijft

Comment

Weet je wat ik nog leuk vind. Diene Pipo die op rtl 4 auto's gaat spotten, aan praatje slaat met de eigenaar en dan een toerke doet met die wagen.

Dat is een goedkope manier om dreamcars in de aflevering te krijgen...

Ook reprtages (ala man bijt hond)lijken mij wel nog fijn. bijvoorbeeld over de Gumball, nen oltimerrit of over iemand die zijn supercar in de fabriek gaat halen en er de eerste meters met rijdt...

Comment

zalig initiatief, ik wil m'n steentje wel bijdragen!

paar ideetjes:
                          * België heeft misschien niet de Engelse humor, er zitten niet evenveel autoliefhebbers als in Engeland of Duitsland ofzo, we hebben niet veel naam in de race-wereld om een presentator daaruit binnen te halen (sorry, maar Freddy Loix komt op TV niet zo snugger over, Koen Wauters kan er nog wel door...)

Wat we wel hebben is een legendarisch knap circuit : Francorchamps

Misschien niet slecht om daar rondetijden op te nemen, uiteraard gefilmd, net zoals de Stig rondjes rijdt voor TopGear. En dit voor elke wagen. Met een SUV of een Smart over het circuit kan best wel lachen zijn...
                          Tevens ook een prachtige omgeving om te filmen en foto's te schieten!

Het zou me niet verwonderen dat de mensen van Francorchamps graag meewerken, een beetje reclame voor hun kan nooit kwaad...

* ipv cliché het programma te vullen met tests van de nieuwste supercars, die je op elke zender wel vindt, misschien ook 'oudere' wagens testen. Ik denk maar aan een BMW M1, Mercedes 500E, BMW 635csi en van die dingen.
                          Of een test van de BMW 2002 turbo tegen de E30 M3, E36 M3, E46 M3 en de nieuwe M3 van zodra die uit is, zet de 993 Turbo tegenover de 996 en 997 Turbo, vergelijk de golf 1 GTI met de 2, 3, 4 en 5 GTI, vergelijk een Lotus Cortina met een Renault Alpina, of een Renault 5 Turbo met een Clio V6 van de vorige generatie, ... dit zijn maar ideetjes natuurlijk, die ik (en ik denk vele anderen) wel zouden apreciëren moesten ze dit op hun buis te zien krijgen
                          Zo krijg je ook autoliefhebbers als kijkers, want die autoliefhebbers komen met een programma als AutoTV niet echt aan hun trekken...

* Giet bovenstaande in een rubriek, ontwerp zo nog een paar rubrieken en wissel die per aflevering af.
                          Ik denk maar aan 4x4's (ik ben kandidaat om te testen ), moto's,...

* in de trend van GTO-magazine, de mooiste routes van Vlaanderen/Europa. Maar dit is hier wel al ergens aangehaald...
                          Last edited by ; 01/02/2007, 17:30.

Comment

Ik vind het een SUPER idee

goede, mooie, uitgebreide en OBJECTIEVE tests van normale voertuigen en dreamcars.

Laat die dure presentators maar weg, steek liever wat meer geld in het prgm dan in presentators

als er eens een straat moet worden afgezet, laat mij iets weten he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                              Weet je wat ik nog leuk vind. Diene Pipo die op rtl 4 auto's gaat spotten, aan praatje slaat met de eigenaar en dan een toerke doet met die wagen.

Dat is een goedkope manier om dreamcars in de aflevering te krijgen...

Ook reprtages (ala man bijt hond)lijken mij wel nog fijn. bijvoorbeeld over de Gumball, nen oltimerrit of over iemand die zijn supercar in de fabriek gaat halen en er de eerste meters met rijdt...
                              u riep ?

Comment

Wat hierboven gezegd is van ook oudere (legendarische/innoverende/exclusieve/...) auto's te testen vind ik een goed idee. Zal bij veel autoliefhebbers interesse wekken. Verder zijn generatietests altijd wel leuk om zien (1'e porsche turbo vs 997 turbo, E30 M3 vs e90 M3, 190E evo II vs C55 AMG, Urquattro vs RS4, ...)

Comment

Nog een idee voor een rubriek is een kitcar kopen, bouwen en inschrijven of zoals in 'a 4x4 is born'. Je kan ook een tweedehands wagen van begin jaren negentig ofzo kopen en prepareren voor circuitraces. Of in samenwerking met een merk, dat merk volgen tijdens de ontwikkeling van een nieuw model.
                                  BMW = Freude Am Fahren

Comment

Top Gear stilt mijn honger meer dan voldoende, met de budgetten die er in belgie te rapen zijn kan toch nooit meer dan een flauw afkooksel worden gemaakt. Bovendien hebben we in belgie geen kleurrijk figuur zoals een jeremy clarkson die tegen de stroom in durft te varen. Het politiek correcte zit teveel ingebakken in onze media.

Niettemin een mooi initiatief, maar de realist in mij gelooft er niet in

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                                      Top Gear stilt mijn honger meer dan voldoende, met de budgetten die er in belgie te rapen zijn kan toch nooit meer dan een flauw afkooksel worden gemaakt. Bovendien hebben we in belgie geen kleurrijk figuur zoals een jeremy clarkson die tegen de stroom in durft te varen. Het politiek correcte zit teveel ingebakken in onze media.

Niettemin een mooi initiatief, maar de realist in mij gelooft er niet in
                                      Het programma wil goede Objectieve tests tonen ( denk ik )
                                      Jeremy staat daar nu niet echt voor bekend ( wat niet wil zeggen dat hij er niets van weet )

Comment

Goede objectieve test zijn per definitie heel leerrijk, maar leveren tegelijkertijd ook weinig opwindende televisie op, althans da's mijn mening

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                                          Goede objectieve test zijn per definitie heel leerrijk, maar leveren tegelijkertijd ook weinig opwindende televisie op, althans da's mijn mening
                                          klopt, mensen willen sensatie ( zie VTM )
                                          dus een goede verdeling tussen goede, objectieve, tests en een test die erover is ( opwinding )

Comment

Working...
                                          X