Mededeling
Collapse
No announcement yet.
The Grand Tour
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenAmazon
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenEr komt blijkbaar een nieuw auto programma met de ex presentatoren van Top Gear.
http://www.vroom.be/nl/blog/video-je...utm_term=news1
Nee serieus, zit er al ff aan te komen met verschillende teasers.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenHi Geert! Alles goed? Hoe was het onder uwe steen laatste halfjaar?
Nee serieus, zit er al ff aan te komen met verschillende teasers.
Vandaag in een mailtje van een mailbox die ik niet zo vaak open gelezen en is ook het enige wat ik er al van gelezen heb. Zelf hier ben ik het nog niet tegengekomen? Gaat men het hier in België kunnen bekijken?
Voor de rest alles goed hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Vandaag in een mailtje van een mailbox die ik niet zo vaak open gelezen en is ook het enige wat ik er al van gelezen heb. Zelf hier ben ik het nog niet tegengekomen? Gaat men het hier in België kunnen bekijken?
Voor de rest alles goed hoor.
Het programma wordt gemaakt door Amazon, dus geen idee eigenlijk... Zal wel betalend zijn
Je moet eens op Youtube de teasers opzoeken, ziet er leuk uit!
Clarkson heeft blijkbaar z'n eigen huis zelf opgeblazen in één van de afleveringenClassic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenDenk niet via 'klassiek' telenet e.d.
Het programma wordt gemaakt door Amazon, dus geen idee eigenlijk... Zal wel betalend zijn
Je moet eens op Youtube de teasers opzoeken, ziet er leuk uit!
Clarkson heeft blijkbaar z'n eigen huis zelf opgeblazen in één van de afleveringen
Zal ik doen, uiteindelijk belanden die uitzendingen toch op youtube wsl.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenDeze topic bestond al? Gezocht maar niet gevonden.
Ja en zijn nu samgengevoegd.
Comment
-
Overmorgen is het zo ver.
Blijkbaar is amazon prime nu ook beschikbaar in Belgie?
Je kan een gratis proefperiode van 30 dagen afsluiten, echter lukt bij me de registratie niet. (foute creditcard gegevens...?)
Iemand nog dit probleem of wachten jullie allemaal op piratebay?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FleXzoR Bekijk BerichtenOvermorgen is het zo ver.
Blijkbaar is amazon prime nu ook beschikbaar in Belgie?
Je kan een gratis proefperiode van 30 dagen afsluiten, echter lukt bij me de registratie niet. (foute creditcard gegevens...?)
Iemand nog dit probleem of wachten jullie allemaal op piratebay?
Heb al Netflix, 2 services is wat teveel van het goede.
Comment
-
juist de show gezien.
Dit is zooooo veel beter dat top gear van het afgelopen seizoen.
TGT is top gear maar dan beter in elke manier voor meSkoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
Klikerdeklikhier
Car name: Octavius Rsus
Comment
-
Hmm. Gisteren ook gekeken.
'k Weet echt niet wat er zo veel beter aan is. Het is eigenlijk more of the same.
Mooi nieuw circuit wel. Verder weer dezelfde voorspelbare grapjes. Pas op, ik zal ze verder blijven volgen, maar de BS-factor is soms echt op het randje.
Ben even benieuwd naar het nieuwe seizoen Top Gear met Matt als hood-host als het vervolg van deze show.
Soit, nu zijn er twee goeie over the--top-autoshows. Goed toch?Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
Comment