Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Grand Tour

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• The Grand Tour

BMW X5 45e

Geen vaste locatie meer, geen stig, geen star en geen cool wall aangezien deze namen behoren tot de BBC.

Elke week zullen ze vanuit een "tent" de aflevering presenteren op verschillende locaties.
    BMW X5 45e

Comment

BMW X5 45e

Comment

Waar te bekijken?
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Amazon

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
          BMW X5 45e

Comment

Toch een beetje een zwaktebod qua titel: van TG naar GT en dan er maar een verhaal rond verzinnen.
            Benieuwd hoezeer ze bij het oude TG formaat gaan blijven. Dat was voor mij toch stilaan serieus uitgemolken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              Amazon

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
              Dat wordt torrent dus

Comment

Zoiets ja
                BMW X5 45e

Comment

Comment

Vertraagd gefilmde wielen, driften met supercars, hun "gilletjes",... Is precies eerder verder borduren op het gekende thema ipv te vernieuwen...

Comment

The Grand Tour

Er komt blijkbaar een nieuw auto programma met de ex presentatoren van Top Gear.

Met Vroom ben je helemaal mee. Lees hier het meest recente nieuws over je favoriete automerk. Of vind je ideale wagen, met de nodige rijtests en adviezen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                        Er komt blijkbaar een nieuw auto programma met de ex presentatoren van Top Gear.

http://www.vroom.be/nl/blog/video-je...utm_term=news1
                        Hi Geert! Alles goed? Hoe was het onder uwe steen laatste halfjaar?

Nee serieus, zit er al ff aan te komen met verschillende teasers.
                        Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                        www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                          Hi Geert! Alles goed? Hoe was het onder uwe steen laatste halfjaar?

Nee serieus, zit er al ff aan te komen met verschillende teasers.

Vandaag in een mailtje van een mailbox die ik niet zo vaak open gelezen en is ook het enige wat ik er al van gelezen heb. Zelf hier ben ik het nog niet tegengekomen? Gaat men het hier in België kunnen bekijken?

Voor de rest alles goed hoor.
                          Last edited by ; 21/09/2016, 22:25.

Comment

Vandaag in een mailtje van een mailbox die ik niet zo vaak open gelezen en is ook het enige wat ik er al van gelezen heb. Zelf hier ben ik het nog niet tegengekomen? Gaat men het hier in België kunnen bekijken?

Voor de rest alles goed hoor.
                            Denk niet via 'klassiek' telenet e.d.
                            Het programma wordt gemaakt door Amazon, dus geen idee eigenlijk... Zal wel betalend zijn
                            Je moet eens op Youtube de teasers opzoeken, ziet er leuk uit!
                            Clarkson heeft blijkbaar z'n eigen huis zelf opgeblazen in één van de afleveringen
                            Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                            www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                              Denk niet via 'klassiek' telenet e.d.
                              Het programma wordt gemaakt door Amazon, dus geen idee eigenlijk... Zal wel betalend zijn
                              Je moet eens op Youtube de teasers opzoeken, ziet er leuk uit!
                              Clarkson heeft blijkbaar z'n eigen huis zelf opgeblazen in één van de afleveringen
                              Deze topic bestond al? Gezocht maar niet gevonden.

Zal ik doen, uiteindelijk belanden die uitzendingen toch op youtube wsl.

Comment

Deze topic bestond al? Gezocht maar niet gevonden.

Ja en zijn nu samgengevoegd.

Comment

Overmorgen is het zo ver.

Blijkbaar is amazon prime nu ook beschikbaar in Belgie?
                                  Je kan een gratis proefperiode van 30 dagen afsluiten, echter lukt bij me de registratie niet. (foute creditcard gegevens...?)
                                  Iemand nog dit probleem of wachten jullie allemaal op piratebay?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FleXzoR Bekijk Berichten
                                    Overmorgen is het zo ver.

Blijkbaar is amazon prime nu ook beschikbaar in Belgie?
                                    Je kan een gratis proefperiode van 30 dagen afsluiten, echter lukt bij me de registratie niet. (foute creditcard gegevens...?)
                                    Iemand nog dit probleem of wachten jullie allemaal op piratebay?
                                    Ik wacht op TPB.
                                    Heb al Netflix, 2 services is wat teveel van het goede.

Comment

juist de show gezien.

Dit is zooooo veel beter dat top gear van het afgelopen seizoen.

TGT is top gear maar dan beter in elke manier voor me
                                      Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
                                      Klikerdeklikhier
                                      Car name: Octavius Rsus

Comment

Hmm. Gisteren ook gekeken.
                                        'k Weet echt niet wat er zo veel beter aan is. Het is eigenlijk more of the same.

Mooi nieuw circuit wel. Verder weer dezelfde voorspelbare grapjes. Pas op, ik zal ze verder blijven volgen, maar de BS-factor is soms echt op het randje.
                                        Ben even benieuwd naar het nieuwe seizoen Top Gear met Matt als hood-host als het vervolg van deze show.

Soit, nu zijn er twee goeie over the--top-autoshows. Goed toch?
                                        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Working...
                                        X