Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Grand Tour

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Sorry, maar het niveau van het huidige Top Gear kan je toch echt niet vergelijken met TGT?
    Heb de 1e episode ook gezien, daartegenover qua entertainment value is Top Gear is bullsh*t.
    Principe is inderdaad ongeveer hetzelfde, maar véél beter uitgevoerd. Sommige grappen kwamen inderdaad wat geforceerd over, maar dat vond ik zowat het enige minpuntje.
    Benieuwd wanneer ze Clarkson z'n huis tegen de grond gaan smijten

Comment

Nee, ik bedoel dat TGT eigenlijk gewoon een verderzetting is van hun versie van Top Gear.
      Ook in hun trailertje van het volledig eerste seizoen is het meer van dat bv. weer races die voorspelbaar weer heel nipt zullen eindigen, racen tegen rare voertuigen,...

Ik blijf de mooie gefilmde, geestige echte autotests missen. Hoeveel passeren er zo op een seizoen?

En sssht, niet te vele verklappen hé ;-)
      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
        Nee, ik bedoel dat TGT eigenlijk gewoon een verderzetting is van hun versie van Top Gear.
        Ook in hun trailertje van het volledig eerste seizoen is het meer van dat bv. weer races die voorspelbaar weer heel nipt zullen eindigen, racen tegen rare voertuigen,...

Ik blijf de mooie gefilmde, geestige echte autotests missen. Hoeveel passeren er zo op een seizoen?

En sssht, niet te vele verklappen hé ;-)
        Haja zo, ja klopt inderdaad.
        Voor mij mag allemaal die zever zoals racen tegen rare voertuigen geschrapt worden, meeste geniet ik nog altijd van hun gewone autotests.
        Die met de holy trinity was echt plezant om te zien, ideaal in combo met die droge humor.
        Dat van die "crashing stars" was bv weer idioot. En de intro, dat was echt:

Maar langs een kant wel cool

Comment

Ondertussen de eerste aflevering gezien (Woon in de US, en heb Amazon Prime). Beschikbaar in 4K UHD. Alles zit goed, geen schrik. Dat met die crashende celebreties was stom, voor de rest alles OK.
          ----------------------------------------------------------------------------------
          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
          Pictures here: BMW 7 Series
          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
          It might need half a starsystem to turn around,
          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Zit nu aan aflevering 6 en vind het hoe langer hoe saaier...
            Wat is eigenlijk het nut van die rondgaande tent ? Niet om land of stad waar ze te gast zijn eens in de verf te zetten want wat steeds volgt zijn reportages uit andere landen.
            Verder gaat het precies nog minder dan vroeger over auto's.

Comment

Van de eerste zes afleveringen heb ik er 2 bekeken aan normale snelheid, de andere 4 heb ik versneld doorgespoeld...

Het nut van...

Ze maken - in mijn ogen - het zelfde als ze de laatste jaren deden bij Topgear, alleen ligt de nadruk nu nog meer op hun vernielzucht en minder op auto's...

Comment

De trip door Namibië was echt wel prachtig.

Maar dit is inderdaad geen autoprogramaa, dit is comedy met auto's in de hoofdrol.
                Ik erger me wel aan de amerikaanse STIG, die slaat echt nergens op.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                  De trip door Namibië was echt wel prachtig.

Maar dit is inderdaad geen autoprogramaa, dit is comedy met auto's in de hoofdrol.
                  Ik erger me wel aan de amerikaanse STIG, die slaat echt nergens op.
                  opgepast hé, als Clarkson hoort dat hij niet de hoofdrol heeft, verkoopt ie de eerste die 'em tegenkomt een paar meppen

Comment

FORMER TOP GEAR HOST RICHARD HAMMOND IN HOSPITAL AFTER SERIOUS CRASH

http://gasmonkey.speedsociety.com/br...%2F&source=gmg

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                      2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                      2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Ik wacht op TPB...

GoMovies
                        Last edited by ; 08/02/2018, 06:04.

Comment

Wordt ruimschoots aangeboden via Usenet.

Comment

Atenza , awel...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                              Atenza , awel...
                              AWEL, goed gezien man!

Comment

Gisteren was alweer de laatste van deze reeks.
                                Een mini-special. Bij momenten echt wel grappig. Maar niets wat we de laatste 10 jaar niet eerder gezien hebben.
                                Ik blijf wel kijken. De reportages zijn ok, maar alles in hun tent is 'vulling'. Die tent werkt ook niet. Nogal 'suf' vind ik.
                                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Eerste aflevering van 2e seizoen gezien.
                                  Toch goed gelachen.
                                  Wat me opviel was het gezwollen gezicht van James May.
                                  heden 2014 Bmw M235i 326pk
                                  heden 2017 vw golf 1.2tsi 110pk

Comment

Vond seizoen 2 wel betere reportages hebben dan seizoen 1.

Comment

Hoe kijken jullie The Grand Tour? Zou het ook wel willen zien, maar geen goesting in nog een abonnement nemen.

Comment

Bekijk hier de leukste en de meest recente The Grand Tour video's | Autostrada.TV, het videoplatform voor de autoliefhebber.

Comment

Seizoen 3 gaat binnenkort van start gaan?
                                          Ziehier de trailer

This season Hammond once again risks one of his nine lives as he struggles to keep control of a Jeep on a tiny bridge in Colombia. The three comrades also ta...
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X