Mededeling

Collapse
No announcement yet.

patrouille

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door erikje
    Zo te zien wel t'is voor iedereen warm he
    Probeer alvast nog iets van je dag te maken!!!!!!!!!!!
    Dit is ten minste iemand die nog vriendelijk is

Comment

enfin, ik heb toch mijn zin gekrege, de mensen hebben er op gereageerd.

Comment

En wil je nu een beker?

Comment

Was er voor deze uitspraak over de zware voet al niet eens een uitspraak aan voorafgegaan waardoor enkele hardrijders ook hun boete ontliepen? Want vroeger zag je patrouille ook op stap met Vlaamse politiekorpsen en ik dacht dat ze sinds dat eerste arrest daarom alleen nog maar in Brussel en omstreken te zien waren?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
            Was er voor deze uitspraak over de zware voet al niet eens een uitspraak aan voorafgegaan waardoor enkele hardrijders ook hun boete ontliepen? Want vroeger zag je patrouille ook op stap met Vlaamse politiekorpsen en ik dacht dat ze sinds dat eerste arrest daarom alleen nog maar in Brussel en omstreken te zien waren?
            zo had ik het ook begrepen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xius001
              En wil je nu een beker?
              ik denk dat ik al eens 1 van u gekrege heb

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door benjamin
                ik denk dat ik al eens 1 van u gekrege heb
                Serieus?
                Wow, wat ben ik toch vrijgevig

Enfin ja, ik kijk in ieder geval bitterweinig naar patrouille...

Comment

Zeg het is hier een autoforum é niet een stijd om het meeste topics te openen !

Comment

allez proficiat, ga nu nog maar een brikje cecemel drinken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pj
                      allez proficiat, ga nu nog maar een brikje cecemel drinken...
                      allez pj...Een beetje respect voor dat brikje Zou hij zich nu nie beledigt voelen ?

Comment

eigelijk zijn hier wel veel belachelijke mensen op dit forum, te lui om gewoon even te reageren op een simpel topic
                        Benjamin, blaas maar niet té hoog van de toren mijn beste. Je staat bij ons al genoteerd omwille van dergelijke uitspraken en deze komt er ook bij, je hebt trouwens al eens een eerste waarschuwing ontvangen.

De 'belachelijkste' mensen zijn zij die op dergelijke manier reageren. Het toont ook aan op wat voor een onvolwassen manier jij hier actief bent. Leden hier beginnen uitmaken gewoon omdat ze niet op 'jouw' topic reageren is wel heel kinderachtig. Omdat je op die manier op het Ketnet, TMF of Jimforum zo 'cool' kan doen, is dat hier niet het geval. Dergelijke uitspraken zullen je alleen maar verder in diskrediet brengen bij ons en andere gebruikers, dus respect moet je op die manier niet verwachten. Kortom, als je van plan bent hier nog een lange (en leuke) tijd door te brengen, dan stel ik met aandrang voor die mentaliteit te wijzigen en wat meer volwassenheid (respect) te tonen of het zou wel eens sneller dan je denkt gedaan kunnen zijn met posten. Je mag heus op een ander gaan als je wilt, maar buiten de bovengenoemde fora, zal je daar waarschijnlijk ook snel uitgezongen zijn.
                        Last edited by ; 30/05/2005, 12:18.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
                          allez pj...Een beetje respect voor dat brikje Zou hij zich nu nie beledigt voelen ?

ok, mijn excuses naar dat brikje, maar nu genoeg

terug naar patroille

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
                            Benjamin, blaas maar niet té hoog van de toren mijn beste. Je staat bij ons al genoteerd omwille van dergelijke uitspraken en deze komt er ook bij, je hebt trouwens al eens een eerste waarschuwing ontvangen.

De 'belachelijkste' mensen zijn zij die op dergelijke manier reageren. Het toont ook aan op wat voor een onvolwassen manier jij hier actief bent. Leden hier beginnen uitmaken gewoon omdat ze niet op 'jouw' topic reageren is wel heel kinderachtig. Omdat je op die manier op het Ketnet, TMF of Jimforum zo 'cool' kan doen, is dat hier niet het geval. Dergelijke uitspraken zullen je alleen maar verder in diskrediet brengen bij ons en andere gebruikers, dus respect moet je op die manier niet verwachten. Kortom, als je van plan bent hier nog een lange (en leuke) tijd door te brengen, dan stel ik met aandrang voor die mentaliteit te wijzigen en wat meer volwassenheid (respect) te tonen of het zou wel eens sneller dan je denkt gedaan kunnen zijn met posten. Je mag heus op een ander gaan als je wilt, maar buiten de bovengenoemde fora, zal je daar waarschijnlijk ook snel uitgezongen zijn.
                            ik weet niet hoe het komt, maar ik moest spontaan lachen toen ik dit las

Comment

Wij lachen laatst, wijsneus. Bij deze.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
                                Wij lachen laatst, wijsneus. Bij deze.
                                Tja,die durft

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                                  Kan goed zijn ik volg dat nu ook niet zo goed op, maar feit is dat de rechters blijkbaar toch van mening zijn dat dit de rechten van de verdediging schaadt. Met andere woorden deze programma's zullen wellicht na verloop van tijd allen verdwijnen. Wat ik dus serieus jammer zou vinden.

Misschien kunnen ze een programma maken zoals rijIKzo in Nederland, die gebruiken enkel de tapes van de camerawagen (er zijn ook camera's in de wagen gericht op de bestuurder en ook één gericht naar achteren). Tekst en uitleg wordt dan gegeven door de presentator (voice over) en voor de rest worden de gesprekken van de agenten in de wagen gebruikt .
                                  Soms is er ook nog een tv ploeg (denk vooral bij Blik op de Weg ook in nederland) maar die filmen/ interviewen dan vooral de daders na hun terechtzitting.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door drive and fun
                                    Tja,die durft
                                    jong en onbezonnen zullen we zeker zeggen?

Comment

Ik moest spontaan lachen toen ik dat mooi woordje onder je naam las !

Nu terug on: Patrouille ik kijk af en toe... maar dat is toch niett zo auto gerelativeerd ? er zijn ook ruzie's enal

Inderdaad gewoon het zelfde als de zware voet !
                                      Waarom mag dat nu nie uitgezonden worden ? Het is gewoon de werkelijkheid ....Ons gerechtsysteem é

Comment

Ik kijk er wel dikwijls naar, vindt het wel spannend om eens het echte Brussel By Night te zien van op een afstand

@ topicstarter: ben blij dat die snotneus hier eens op zijn plaats gezet word, is niet de eerste keer dat hij mij en anderen voorziet van ongepaste replys

greetz
                                        FrE
                                        Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Gebeurt dat hier vaak? dat mensen worden geband?
                                          enfin, ik vind patrouile wel een fijn programma (net zoals de zware voer en het leven zoals het is). zo zie je een stukje realiteit op de tv.
                                          Last edited by ; 30/05/2005, 21:04.

Comment

Working...
                                          X