Dag benjamin.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
patrouille
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door lientjeGebeurt dat hier vaak? dat mensen worden geband?
enfin, ik vind patrouile wel een fijn programma (net zoals de zware voer en het leven zoals het is). zo zie je een stukje realiteit op de tv.
Nee hoor, enkel als die mensen het voor de overige forummers verzieken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dietbrandHmm Benjamientje verdwijnt, Lientje verschijnt Tja, een geslachtsverandering is rap gebeurt vandaag de dag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lientjeAmay, ik moet hier echt wel grote moeite doen om jullie te overtuigen dat ik geen benjamin ben. zeg ni zelf (ik heb het daarnet ook al aan iemand anders gezegd) een acount aanmaken duurt hier minstens twee dagen. m.a.w. dit had ik dus al gedaan voordat die benjamin geband werd. oké?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pjdaar heb je inderdaad een groot punt.
En indien dit benjamin is dan maakt hij zich nog meer serieus belachelijk
en indien dit benjamin niet is dan verontschuldig ik me tegen over dat vrouwtje !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lientjeAmay, ik moet hier echt wel grote moeite doen om jullie te overtuigen dat ik geen benjamin ben. zeg ni zelf (ik heb het daarnet ook al aan iemand anders gezegd) een acount aanmaken duurt hier minstens twee dagen. m.a.w. dit had ik dus al gedaan voordat die benjamin geband werd. oké?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pjdaar heb je inderdaad een groot punt.
De eerste weken hier als xius001 hadden er ook maar weinig door dat ik BlackFox was... (zelfs gTa niet, dat was ff lachen )
Naja, ik zal maar ophouden met OT, anders kan ik weer een nieuwe account bovenhalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dietbrandHmm Benjamientje verdwijnt, Lientje verschijnt Tja, een geslachtsverandering is rap gebeurd vandaag de dag.
Rustig rustig:
Wijze Latijnse spreuken brengen soulaas:
Actori incumbit probatio: ofte onschuldig tot het tegendeel bewezen is
Fraus numquam praesumitur: Fraude wordt nooit verondersteld.
Na deze les gaan we weer over tot waarover het gaat: patrouille.
Comment
-
: t'ja ; hij was gewoon een beetje te onvolwassen ; dan kun je je de vraag stellen waarom mensen van 14 jaar oud dat wel kunnen en hij niet .
Ik meen mij ooit eens zoals hem gedragen te hebben maar dan minder erg en dat is doorgegaan. Maar dat is ondertussen al bijna 2 jaar geleden.
OT : Ik kijk er niet naar nee, af en toe als ik aan het zappen ben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mister VRustig rustig:
En dat moogt ge zelf vertalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MbmanDitis nepis potentis negrote !
En dat moogt ge zelf vertalen
@ lientje: je vindt wel snel je draai op het forum hè ? De eerste keer dat je hier komt, en al direct het interessantste topic eruitgekozen !1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lientjeGebeurt dat hier vaak? dat mensen worden geband?
enfin, ik vind patrouile wel een fijn programma (net zoals de zware voer en het leven zoals het is). zo zie je een stukje realiteit op de tv.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mister VRustig rustig:
Na deze les gaan we weer over tot waarover het gaat: patrouille.
Comment
Comment