Mededeling

Collapse
No announcement yet.

patrouille

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• patrouille

wie kijkt er naar patrouille op vt4? ik vind het wel een fijn progamma, zo zie je wat meer van de realiteit. het speelt donderdag van 23u15 tot 24u00 en ook ergens dinsdag (dacht ik). post hier al commentaar erover.

eigelijk zijn hier wel veel belachelijke mensen op dit forum, te lui om gewoon even te reageren op een simpel topic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door benjamin
      eigelijk zijn hier wel veel belachelijke mensen op dit forum
      Inderdaad.

Comment

eigelijk zijn hier wel veel belachelijke mensen op dit forum, te lui om gewoon even te reageren op een simpel topic
        Ja.Dat is waar.

Dag.Hallo.

Comment

je moet ook weten dat dit hier niet echt een hoofddeel is van het forum, dat er meer gepost wordt in Sccops, Nieuwe auto's, techniek, autosport, ....

Over 'Patrouille': ja, zeker interessant en soms ook lachwekkend. Ik herinner mij nog die dronkaard die de ruit van de combi uittrapte en kwaad was omdat die ene agent z'n auto wou verplaatsen. En dan had je nog die illegalen en die gast met 20 gsm's die voor die illegalen waren en waarmee ie in contact stond. De kerel had ook nog drugs in z'n kot.

Nu, De Zware Voet heeft al problemen gehad met schendingen van de privacy, maar Patrouille doet toch ook op een bepaalde manier?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TechThing
            Over 'Patrouille': ja, zeker interessant en soms ook lachwekkend. Ik herinner mij nog die dronkaard die de ruit van de combi uittrapte en kwaad was omdat die ene agent z'n auto wou verplaatsen.
            Dat was niet in Patrouille.
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
              Dat was iets op den een he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erikje
                Dat was iets op den een he
                Jep Ken het programma zelf niet, maar 'k weet zeker dat het iets vanop één was.
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                  niet? Oh damn, nuja, 't was in een 'flikkenprogramma'.

Edith: ge hebt gelijk, http://users.pandora.be/sam.serrien/politie.wmv

Wat dan wel? Het leven zoals het is?
                  Last edited by ; 29/05/2005, 17:41.

Comment

wauw, da doet toch veel als ge even slechte kritiek geeft.
                    enfin: ik vind wel niet echt dat patrouille de mensen schendt, er is geeneen persoon diens gezicht te zien is. en ja, soms is het wel hilarisch, bv: wanneer er een groep marrokanen worden gefouilleerd (of hoe men dat ook schrijft) en iedereen beweert dat ze geen drugs, zijn er toch zeker 2 à 3 die ne 15 bij hebben ofzo

Comment

... vervang simpel door onnozel en ge hebt het antwoord op uw vraag.

Comment

eigelijk zijn hier wel veel belachelijke mensen op dit forum
                        zegt diegene die zo'n dingen post;

hmmmmmm, ik zou zelfs mijn snottebellen willen opeten om zoiets te mogen horen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RS
                          zegt diegene die zo'n dingen post;
                          gij vindt da precies plezant om het (debiele) advocaatje te spele e? wa hebt ge daar nu bij gewonnen om iets tegenstrijdig te kunne quoten? het zijn u en tmaz soort mensen die de sfeer hier op dit forum serieus verpesten.

Comment

gij vindt da precies plezant om het (debiele) advocaatje te spele e? wa hebt ge daar nu bij gewonnen om iets tegenstrijdig te kunne quoten? het zijn u en tmaz soort mensen die de sfeer hier op dit forum serieus verpesten.
                            Slecht gezind ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door drive and fun
                              Slecht gezind ?
                              Zo te zien wel t'is voor iedereen warm he
                              Probeer alvast nog iets van je dag te maken!!!!!!!!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door drive and fun
                                Slecht gezind ?
                                De jeugd van tegenwoordig he.

@ Erikje: zo warm is het nu toch niet meer he.
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Komende van iemand die
                                  a) de forummers belachelijk noemt omdat zijn topic geen succes heeft
                                  b) in plaats van weerwoord te bieden direct begint te schelden (cfr advocaatje, en debiel ook )

Over patrouille, ik kijk er niet vaak naar, maar het zou me niet verwonderen als dat programma het niet meer lang uithoudt. Met dat vorige arrest ivm de zware voet in het geheugen zouden enkele benadeelden wel eens op het idee kunnen komen om een analoge klacht neer te leggen (als ik mijn niet vergis was dat schending van het recht op eerlijk proces en inbreuk op de privacy - dat laatste ben ik niet zeker ).
                                  En als dat eveneens analoog uitdraait zal justitie wel alle medewerking met soortgelijke programma's stopzetten. Jammer, want het brengt Jan Modaal wat dichter bij het de wet, en wat meer begrip voor de situatie van de agenten bij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
                                    De jeugd van tegenwoordig he.

@ Erikje: zo warm is het nu toch niet meer he.
                                    jeugd ben 29j

Comment

jeugd ben 29j
                                      Het eerste deel van mijn bericht is tegen "drive and fun" over "benjamin" (de topicstarter)
                                      Het tweede deel van mijn bericht (achter @ erikje) was tegen jou.

In het vervolge eerste beter lezen!
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

jeugd ben 29j

Ik denk dat 'ie het op Benjamin had (16)

edith: damn knight-rider was me voor, maar ja die heeft dan ook zo'n speciale auto eh
                                        Last edited by ; 29/05/2005, 19:22.

Comment

Working...
                                        X