Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Asfalt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Asfalt

Asfalt is een zesdelige reeks documentaires van de makers van Slijk. Ook hier vormt de ondergrond de basis voor een veel breder verhaal. We duiken onder in de wereld van het autoracen, motorracen, karting, wielrennen, skateboarden en breakdance. Allemaal heel specifieke milieus, waarvan de meeste nauwelijks bekend zijn bij het grote publiek. Elke aflevering werd gedraaid door een andere regisseur, wat van de reeks een gevarieerd geheel maakt, zowel inhoudelijk als stilistisch.

Eerste afelvering over de broertjes Vanthoor was dik ok (y)
    VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Moet nog kijken.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

ik vond het niet zo goed - zo'n melow gevoel, helft van de tijd waren gewoon beelden zonder commentaar. Een 24 uur race is totaal de andere kant van de schaal.

Comment

Oh ik vond het nochtans wél goed Heb zelfs een jaar met de jongste (Dries) op school gezeten. Bij het zien van die reportage wordt ge dan toch effkes héél jaloers op uwe leeftijdsgenoot...

Comment

Die Laurens reed daar wel ff het hele collectieve veld op een hoopje.
          Hem nooit zo gevolgd, maar toch ook wel een talent zo te zien.

Comment

Prima reportage, aangenaam om naar te kijken ... het geoliede samenspel van alle radertjes uit het ganse team werd mooi in beeld gebracht.

Comment

Wie hier kijkt niet gewoon filmpjes over autos op youtube hele dage lang? Beste programma ooit.

Comment

Working...
              X