Iemand Hyperdrive al gezien op Netflix? Ben geen bingewatcher, dus nog niet volledig uitgekeken, maar als auto liefhebber zeker de moeit om is naar te kijken. Geen enkele sport kan mij beter entertainen als dit!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hyperdrive
Collapse
X
-
Ik heb bijna alle afleveringen gezien, enkel de finale nog ...
Is wel een leuk programma maar heb het gevoel dat het nog niet volledig op punt staat, er ontbreekt nog iets en is echt op driften gefocust.
Ook zijn het hun eigen wagens waardoor het niet altijd eerlijk is in mijn ogen en het talent soms niet wint van de prestaties (echte driftcars en lambo's tegen stockwagens)
Voor de rest wel een entertainent programma en als autoliefhebber niet te missen!2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
-
Thoh ja, eerlijk is het niet, maar elke wagen heeft zijn troeven en dat maakt het net zo spannend vindt ik. Die lambo is snel, maar alles behalve makkelijk driftbaar, daarbij zitten er ook snelle stukken waar de lambo dan weer voordeel uit haalt.
Ook wel tof dat ze elke racer hun vertaal vertellen hoe ze begonnen zijn met racen, driften, dragracen,...
Die gast van 21, Diego uit Brazilië die kan nogal een stukske rijden seg, die heeft zijn wagen echt onder controle! Zalig om die bezig te zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenThoh ja, eerlijk is het niet, maar elke wagen heeft zijn troeven en dat maakt het net zo spannend vindt ik. Die lambo is snel, maar alles behalve makkelijk driftbaar, daarbij zitten er ook snelle stukken waar de lambo dan weer voordeel uit haalt.
Ook wel tof dat ze elke racer hun vertaal vertellen hoe ze begonnen zijn met racen, driften, dragracen,...
Die gast van 21, Diego uit Brazilië die kan nogal een stukske rijden seg, die heeft zijn wagen echt onder controle! Zalig om die bezig te zien.
die andere Braziliaan barion met zijn oude Mustang is trouwens ook goed ...
de Japanner beheerst zijn wagen ook zeer goed en is grappig om bezig te zien.
De achtergrondverhalen zijn inderdaad een leuke toevoeging
2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
Is ook mijn favoriet! Denk dat hij wint ...
die andere Braziliaan barion met zijn oude Mustang is trouwens ook goed ...
de Japanner beheerst zijn wagen ook zeer goed en is grappig om bezig te zien.
De achtergrondverhalen zijn inderdaad een leuke toevoeging
Die andere Braziliaan heeft les gekregen van Diego, zie je in een van de afleveringen.
Die Japanner drift zonder handrem, om de obstakels te raken op die manier, moeilijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenHeb geen Netflix
Comment
-
Ik heb het juist uitgezien, hij wint inderdaad al was het wel close en maakte hij een zware fout in het begin.
Spijtig dat de wagen van barion het ook opgaf, hij was zeer goed bezig en denk dat hij ook wel eerst had kunnen eindigen.
De Fransman krijgt van mij trouwens ook veel lof, heeft zeer goed gereden en echt veel geluk gehad dat zijn auto het heel de reeks uithield.2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Zit aan aflevering 6 nu. Vré spannend wel, je mag nog zo goed kunnen rijden, 1 stomme fout kan veel strafpunten opleveren. Raar, maar ik heb het ook altijd een beetje moeilijk als er iemand zijn wagen het laat afweten. Vooral voor Stacey-Lee May / spinning queen vond ik het erg. Zo jong en zo kunnen rijden, had veel verder kunnen geraken.
Comment
-
Daring drivers from around the world test their limits in custom cars on the biggest, baddest automotive obstacle course ever built. In this new original Net...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Zeker is de moeite om is een maand gratis te nemen dan!den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Ik kijk te weinig tv.
Comment
Comment