Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AutoWereld TV

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• AutoWereld TV

Vanavond om 17u05 is er weer AutoWereld op VTM

Oorspronkelijk geplaatst door GolfDriver
    Vanavond om 17u05 is er weer AutoWereld op VTM

En wat valt er te zien...?

Bestaat hier trouwens nog geen topic over...?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bt.
      En wat valt er te zien...?

Bestaat hier trouwens nog geen topic over...?
      Er mag gerust een slotje op als er al een topic bestaat.
      Wat er te zien valt? Op de site staat nog altijd de inhoud van de vorige aflevering. Over de aflevering van vandaag is er niks te vinden.

Comment

OMFG!
        Noem mij een fanboy, maar met de manier waarop ze in deze aflevering de VW Eos voorstellen doen ze niet veel moeite te verhullen dat ze geen VW-liefhebbers zijn.

De wagen komt eigenlijk niet in beeld, gewoon de dakstructuur, en de commentaar erbijl: "Volkswagen is degelijk, maar saai, zo ook de Eos". En huppa, ander model! De "voorstelling" duurt 1 seconde. Komaan zeg...

*zucht*
        Je kijkt dan per toeval es naar een aflevering, en dan krijg je zo'n reportages. Horrible...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Souldriver
          OMFG!
          Noem mij een fanboy, maar met de manier waarop ze in deze aflevering de VW Eos voorstellen doen ze niet veel moeite te verhullen dat ze geen VW-liefhebbers zijn.

De wagen komt eigenlijk niet in beeld, gewoon de dakstructuur, en de commentaar erbijl: "Volkswagen is degelijk, maar saai, zo ook de Eos". En huppa, ander model! De "voorstelling" duurt 1 seconde. Komaan zeg...

*zucht*
          Je kijkt dan per toeval es naar een aflevering, en dan krijg je zo'n reportages. Horrible...
          Ik kwam eigenlijk net ongeveer hetzelfde posten...man man man wat een afschuwelijk slechte aflevering. Montagewerk van "kust mijn...", commentaren net alsof ze niet weten over welk model ze bezig zijn...Laten ze de jaguar coupé zien en zijn ze al over de Porsche Cayman bezig...

Die repo, als je het dat al kan noemen, over Frankfurt was rampzalig slecht op elk vlak. Iwan Kneuts schrijft leuke stukken in P-magazine maar haal hem aub voor die lens uit.

VTM, ik weet dat jullie geen groot kijkcijferaantal met AW.TV halen, maar als er niet meer moeite als dit gedaan kan worden, haal het dan gewoon volledig van de buis en bespaar de kijker dergelijke miserie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
            Ik kwam eigenlijk net ongeveer hetzelfde posten...man man man wat een afschuwelijk slechte aflevering. Montagewerk van "kust mijn...", commentaren net alsof ze niet weten over welk model ze bezig zijn...Laten ze de jaguar coupé zien en zijn ze al over de Porsche Cayman bezig...

Die repo, als je het dat al kan noemen, over Frankfurt was rampzalig slecht op elk vlak. Iwan Kneuts schrijft leuke stukken in P-magazine maar haal hem aub voor die lens uit.

VTM, ik weet dat jullie geen groot kijkcijferaantal met AW.TV halen, maar als er niet meer moeite als dit gedaan kan worden, haal het dan gewoon volledig van de buis en bespaar de kijker dergelijke miserie.
            Inderdaad.
            Ik vond het jammer dat ze dan uiteindelijk toch nog beelden toonden van de Cayman, want anders hadden ze bewezen dat ze geen kl*ten afweten van auto's en het maken van autoreportages...

Comment

Ik heb ook gekeken.

1 woord maak ik eraan vuil: schaamtelijk.

Het is duidelijk dat die mannen dus werkelijk bijna geen ***** van auto's afweten..

credible = zero

Comment

*hihi*

Zou er dan toch nog een klein gaatje in de Belgische markt zijn

Comment

Eigenlijk wel, maar Vlaanderen beschikt niet over de juiste mensen om een Top Gear-achtig programma te maken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door simon
                    Eigenlijk wel, maar Vlaanderen beschikt niet over de juiste mensen om een Top Gear-achtig programma te maken.

Wat voor gigantische zever is dat...

Moest je nu gezegd hebben middelen dan had ik je gevolgd, maar mensen...?

Komaan é zeg...

Comment

Wat voor gigantische zever is dat...

Moest je nu gezegd hebben middelen dan had ik je gevolgd, maar mensen...?

Komaan é zeg...
                      Oké, zeg jij me dan eens welke mensen je zou gebruiken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door simon
                        Oké, zeg jij me dan eens welke mensen je zou gebruiken?

Jah, ik ken spijtiggenoeg nog niet de gehele Belgische bevolking

Maar ik ben er meer dan overtuigd van dat er hier mensen met genoeg charisma en kennis rondlopen die dat heel goed zouden doen

En nee, daarmee bedoel ik niet Chris Wouters

Comment

Maar ik ben er meer dan overtuigd van dat er hier mensen met genoeg charisma en kennis rondlopen die dat heel goed zouden doen

Idd, let us hope

Comment

Er zijn hier op't forum alleen al meer dan genoeg mensen die veel afweten van auto's, en een goed gevoel voor humor hebben.
                            Moesten ze hier een selectie houden, er zou een leuk presentatie-team gevormd worden...

Comment

Wanneer komt de aflevering van september eigenlijk on-line?
                              Want ik heb daar toen een stuk van gemist, en ik zou dat graag nog willen zien!
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
                                Wanneer komt de aflevering van september eigenlijk on-line?
                                Want ik heb daar toen een stuk van gemist, en ik zou dat graag nog willen zien!
                                wat is de site van AWtv

Comment

Vandaag om 17.05u is er een nieuwe Awtv...

Ben eens benieuwd

Volgende items komen aan bod

Uitgebreide kennismaking met de Dacia Logan. - Duotest: Alfa 159 versus Toyota Avensis. - De Citroën van de toekomst. - Nieuwigheden van de maand. - Waar staat de V-power van Shell voor?
                                  Last edited by ; 22/10/2005, 17:40.

Comment

Ah merci om dat te laten weten. Ik heb da nog nooit gezien, kben oook wel benieuwd.

Comment

Ok, ik weet nu wat het is en ik vond het gene vetten. Dat is een goed program als ge u nen auto wilt kopen die niet teveel mag kosten maar voor de schone beelden van topwagens moet ge echt niet kijken.

Comment

Ik kijk liever naar FleetTv (op KanaalZ) voor de Dreamcar...

Comment

Working...
                                        X