Alé hup het is nog eens autowereld
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AutoWereld TV
Collapse
X
-
Het is er heel goed aan te zien dat dit een programma van een commerciële zender is. Het hele programma lijkt een groot reclame blok met alleen maar commerciële praat.
Zoals gisteren, wat hebben die interviews met die Mercedes-man nu bijgedragen naast het aanprijzen van de nieuwe motoren van Mercedes. Niets van technische info, geen eerste test.
Triestig en ergerlijk.
Van de tweekamp ben ik al iets positiever, maar dat is echt niets ingekleed.
Zo droog gebracht.
FleetTV doet al wat meer moeite om er een bepaalde 'sjwoeng' aan te geven.
De enige reden dat ik nog eens kijk naar AutowereldTV is om die nieuwe auto's eens in beweging te zien. Verder is daar helemaal geen reden toe.
Comment
-
't was precies dat de commentator tijdens de tweekamp gewoon alles aan het aflezen was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91Kan je die uitzending nog ergens online bekijken ?
Heb ze gemist en het driekamp met de E91 erin interesseert me wel...
maar 't wordt eerst nog donderdagavond uitgezonden op VTM ... en dan komt het normaal pas online.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logicJa: http://www.vtm.be/autowereld/autowereldtv.php
maar 't wordt eerst nog donderdagavond uitgezonden op VTM ... en dan komt het normaal pas online.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitVond t ook. Was nog best aangenaam kijken.
En telkens sta ik versteld hoe die nieuwe range rover sport, toch weer het onderspit moet delven tegen de concurrentie ...2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
Comment