Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het is er heel goed aan te zien dat dit een programma van een commerciële zender is. Het hele programma lijkt een groot reclame blok met alleen maar commerciële praat.
Zoals gisteren, wat hebben die interviews met die Mercedes-man nu bijgedragen naast het aanprijzen van de nieuwe motoren van Mercedes. Niets van technische info, geen eerste test.
Triestig en ergerlijk.
Van de tweekamp ben ik al iets positiever, maar dat is echt niets ingekleed.
Zo droog gebracht.
FleetTV doet al wat meer moeite om er een bepaalde 'sjwoeng' aan te geven.
De enige reden dat ik nog eens kijk naar AutowereldTV is om die nieuwe auto's eens in beweging te zien. Verder is daar helemaal geen reden toe.
Ik heb het gisteren toevallig tijdens de reclame van een ander programma ook 5minutjes gezien, en zo slecht vond ik het niet hoor. Ik ben mischien niet de meest kritische persoon, maar ik vond wat ik gezien heb beter dan fleet tv
Ik heb er net ook een stukje van gezien vooral die (helaas korte) beelden van de Opel Astra , Vectra en Zafira OPC waren prachtig en dan ook nog de Porsche Cayman S
Comment